بدهی معوقه به بانک پاسارگاد

بدهی معوقه به بانک پاسارگاد

بدهی معوقه به بانک پاسارگاد از طرف بدهکارانی پیش آمده است که تسهیلات خود را در زمان مقرر شده از سوی بانک پاسارگاد پر داخت ننموده اند.

بدهی معوقه به بانک پاسارگاد نیز جزو مشکلاتی است که امروزه بانک پاسارگاد را با بدهکاران در گیر نموده و در تلاش است تا بتواند ضربه کم تری به اقتصاد بانکی خود وارد نماید.

آیا شما هم در صدد این هستید تا بدهی معوقه به بانک پاسارگاد خود را پر داخت نمایید ؟ آیا به دنبال ساده ترین و آسان ترین راه ها برای پر داخت بدهی معوقه به بانک پاسارگاد خود هستید ؟ آیا می دانید که بدهی معوقه به بانک پاسارگاد شما از چه نوع از معوقات و مطالبات بانکی می باشد ؟

ما به شما پیشنهاد می دهیم که قبل از هر کاری حتما با وکلای پایه یک داد گستری موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با انواع معوقات و مطالبات بانکی آشنا سازیم .

بدهی معوقه به بانک پاسارگاد چیست و بر اثر چه دلایلی به وجود می آید ؟

بانک پاسارگاد به شخصی تسهیلات گیرنده ، تسهیلاتی را ارائه نموده است که تسهیلات گیرنده ، به هر دلیلی نتوانسته تا در زمان مقرر شده از سوی بانک پاسارگاد ، باز پر داخت اقساط خود را انجام دهد یا اقدامی مناسب در این زمینه کند.

به همین دلیل ، در طولانی مدت ، به دلیل عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات ، شخص تسهیلات گیرنده یک بدهکار شناخته شده از نظر نظام بانکی بانک پاسارگاد می باشد.

لازم به ذکر است که شخص تسهلات گیرنده می تواند شخص حقیقی و یا حقوقی باشد . و بدهکار بودن ربطی به حقیقی یا حقوقی بودن وی ندارد.

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک پاسارگاد

مطالبات و معوقات بانکی بانک پاسارگاد زمانی پدید می آیند که شخص تسهلات گیرنده ، چه حقیقی و چه حقوقی ، اقدامات لازم را برای باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است . به همین دلیل از نظر نظام بانکی بانک پاسارگاد به عنوان یک بدهکار شناخته می شود .

حال که شما بدهی معوقه به بانک پاسارگاد دارید ، باید به عنوان یک بدهکار انواع آن را بشناسید تا بتوانید در زمان مناسب جهت پر داخت بدهی معوقه به بانک پاسارگاد خود اقدامات لازم را انجام دهید.

شما نیز می توانید جهت جلو گیری از ضرر و زیان بیش تر با وکلای موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید .

انواع معوقات و مطالبات بانکی بانک پاسارگاد

مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری نوعی از مطالبات و معوقات به حساب می آیند که از تاریخ سر رسید اقساط تسهیلات آن ها ، دو ماه نگذشته باشد.

مطالبات و معوقات غیر جاری :

از نظر نظام بانکی بانک پاسارگاد و سایر بانک ها ، مطالبات و معوقات غیر جاری به نوعی از مطالبات و معوقات گفته می شود که تسهیلات گیرنده اقدامات لازم جهت باز پر داخت اقساط خود را بیش از شش ماه انجام نداده باشد .

مطالبات معوق :

مطالبات معوق نوعی از مطالبات و معوقات بانکی به شمار می آیند که تسهیلات گیرنده بیش از شش ماه و کم تر هجده ماه ، اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط خود انجام نداده است . به همین دلیل از نظر بانک پاسارگادبه عنوان یک بدهکار شناخته می شود.

مطالبات مشکوک الوصول :

به نوع دیگر از مطالبات و معوقات ، مطالبات مشکوک الوصول گفته می شود. بدین صورت که تسهیلات گیرنده در مدت زمانی بیش از هجده ماه ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود نموده است .به عبارتی دیگر بانک پاسارگاد امیدی به باز پس گیری تسهیلات ندارد.

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده نوعی از مطالبات و معوقات می باشند . این بدین معنی است که شخص تسهلات گیرنده به علت فوت ، ور شکستگی و … ، توان پر داخت تسهیلات و باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را ندارد . به همین دلیل به آن مطالبات سوخت شده می گویند.

البته بانک پاسارگاد برای جلو گیری از بیش تر شدن مطالبات سوخت شده ، در هنگام اعطای تسهیلات ، تسهلات را بیمه عمر می نماید تا اتفاقات این چنینی پیش نیاد.

در صورت بروز هر گونه سوال می توانید برای دست یافتن به جواب خود با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید.

چرا موسسه راهیان عدالت را برای بدهی معوقه به بانک پاسارگاد خود انتخاب کنیم ؟

آیا شما هم به دنبال راه چاره ای هستید تا کم ترین ضرر و زیان مالی متوجه تان شود ؟ آیا به این فکر می کنید که چگونه اقدام به پر داخت بدهی معوقه به بانک پاسارگاد خود نمایید ؟

موسسه راهیان عدالت با به کار گیری تیمی متخصص در حوزه قانون ، متشکل از قضات باز نشسته و وکلای پایه یک داد گستری ، می تواند همراه خوبی برای شما در مسیر پر داخت بدهی معوقه به بانک پاسارگاد باشد .

موسسه راهیان عدالت با سال ها تجربه در کلیه امور حقوقی – کیفری ، همیشه در تلاش بوده تا به احقاق حق موکل خود کمک نماید.

موسسه نام برده شده تا به حال پرونده ای را به عنوان پرونده نا فرجام نداشته است و همیشه به عنوان یک برنده در دادگاه و در محضر قاضی حاضر بوده است .

در صورتی که می خواهید به احقاق حق خود برسید ، حتما با مشاوران حقوقی موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید .

لازم به ذکر است که موسسه راهیان عدالت برای رفاه حال شما عزیزان ، شماره تماسی را جهت مشاوره رایگان ، در نظر گرفته است. در صورتی که شما امکان حضور در موسسه را ندارید می توانید از خدمات مشاوره رایگان این موسسه بهره جویید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام