دفتر وکالت محدوده فرشته

دفتر وکالت محدوده فرشته

وظیفه دفتر حقوقی به طور کلی دفاع از حقوق وزارت متبوع در برابر اشخاص حقیقی و حقوقی در کلیه مراجع قانونی ذی صلاح است. وکیل و همین طور دفتر حقوقی حامی و اجرا کننده عدالت هستند و محاکم قضایی هیچ گاه نسبت به آن ها بی تفاوت نخواهند بو.در ادامه به دفتر وکالت محدوده فرشته می پردازیم.

انواع وکالت

وکالت مطلق : یعنی این‌ که شخصی را برای تمام امور وکیل کند و این وکالت شامل امور اداری و مالی موکل می‌ شود مثل فروش و یا خرید و یا پرداخت هزینه خانواده که در این قسم اعمال وکیل نیاز به اجازۀ موکل ندارد.

وکالت مقید : در این نوع وکالت ، مورد وکالت مشخص و معین است و وکیل باید در همان مورد معین ، عمل نماید. مثل خرید خانه یا فروش ماشین ، وکالت از جهت شکل به وکالت رسمی یا عادی یا شفاهی تقسیم می‌شود.

مورد وکالت باید امری باشد که به موجب قانون یا طببعتاً درانحصار شخص نباشد مثل وکالت در مجلس معامله که باید خودش عمل نماید و نمی ‌تواند دیگری را وکیل نماید و دیگر این ‌که خود شخص موکل بتواند آن را انجام دهد ، برای مثال شخص ورشکسته که از دخالت در اموال ممنوع است نمی ‌تواند در مورد آن به دیگری وکالت دهد.

وکالت قضایی : عبارت است از این که شخص در جهت امور دادگاهی خود شخص دیگری را به عنوان نماینده خود در دادگاه معرفی می نماید. این نوع وکالت محدود به امور قضایی است مانند اعطای وکالت به وکلای دادگستری.

وکالت غیر قضایی : عبارت است از این که شخصی به طور رسمی یا عادی جهت انجام امور کاری یا اداری خود به شخص دیگری وکالت می دهد. ما در ادامه دفتر وکالت محدوده فرشته را به شما معرفی خواهیم کرد.

دفتر وکالت و موسسه حقوقی راهیان عدالت ( دفتر وکالت محدوده فرشته )

برای تشکیل موسسه حقوقی باید شرایط مقرر در قانون که مهم‌ ترین آن قوانین ثبت است رعایت شود. موضوع فعالیت موسسه حقوقی ، انجام امور مشاوره حقوقی و وکالت می ‌باشد. ما به شما یک دفتر وکالت محدوده فرشته را معرفی خواهیم کرد.

دفتر وکالت توسط وکیل دادگستری تاسیس می‌ شود و تمام امور دست وکیل دادگستری است که وکیل مذکور دارای پروانه وکالت است. هدف از ایجاد دفتر وکالت ، از طرفی تامین منفعت عامه و از طرفی کمک به دستگاه قضایی می‌ باشد.

دفتر وکالت نهادی کاملا مستقل و متمایز از سایر مشاغل حقوقی می ‌باشد. در دفتر وکالت ، حرفه وکلا  یکسان است و همه آنان از ابزار قانونی یکسانی برخوردارند اما شیوه استفاده از آن متفاوت است.

شغل وکالت تابع قوانین خاص و طبق مقررات دفتر وکالت برای امور وکالت که توسط شخص وکیل اداره می ‌شود و در گروه مشاغل احصا شده در قانون تجارت نمی ‌باشد. دفتر وکالت محدوده فرشته یکی از این موسسات است که در مورد آن توضیح می دهیم.

وکیل

نایب السلطنه را در دوره صفویه وکیل می ‌گفتند و عنوان وکیل الرعایا هم از همین‌ جا برخاسته است. می ‌توان به منظور اطمینان شخص در برخی موارد و پرونده ‌های حساس ، برای وکیل انتخابی حد و مرز مشخص کرد که در چه زمینه ‌ای اجازه وکالت از طرف دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.

وکیل هم معنی لغت نایب است که از سمت فردی دیگر که به او موکل می گویند برای انجام برخی از کارها اختیار می یابد . تعهد و یا عهد نامه ای که به سبب آن موکل این اختیارات را به وکیل می سپارد می نماید ، قرارداد وکالت گفته می شود.

برخی امور بر اساس قانون و برخی امور ذاتاً و بر اساس طبیعت امکان سپردن به وکیل وجود ندارد ، همین طور امکان دارد فرد به سبب قرارداد حق گزینش وکیل در کاری را از خود گرفته باشد.

بنابراین هر فرد قادر است به جز در موارد ذکر شده اعمال امور مد نظر خود را به وکیل بسپارد و وکیل هم قادر است در چهارچوب اختیاراتی که موکل به او واگذار کرده است قدم بردارد.

الزامی است وکیل غبطه موکل خود را حفظ نماید. به این معنی که در اجرای مورد وکالت باید آن چیزی که عرفاً ، قانوناً و عقلاً مورد نیاز است را مراعات نماید . مثلا در صورتی که به وکیل اختیار تام داده باشیم ، در این صورت هم متعهد به حدود قانونی ، عرفی و اخلاقی است.

وکیل براساس قانون حساب دوره وکالت خود را به موکل عرضه می کند. ما به شما یک دفتر وکالت محدوده فرشته را معرفی خواهیم کرد.

دفتر وکالت محدوده فرشته

در صورتی که شخص حقیقی هستید و برای یک بحث خاص در پی گزینش وکیل دادگستری خوب برای دفاع در دادگاه هستید پیش از دقت به علم و تجربه وکیل انتخاب شده خود تلاش کنید شخصیت فردی او را مورد عنایت قرار دهید.

مطمئن شوید که اگر شخصیت مناسب را یافتید در صورتی که نتواند کار شما را انجام دهد حتما به شما اطلاع می دهد و به شما مدد می رساند تا فرد مناسب را بیابید. مدیر دفتر حقوقی فردی است که پروانه دفتر وکالت را به نام وی صادر می کنند و می بایست به صورت تمام وقت در دفتر وکالت حاضر باشد.

اما در صورتی که شخص حقوقی هستید و برای تجارت خود وکیل لازم دارید یا اینکه شخص حقیقی هستید و به وکیل قابل اعتماد دسترسی ندارید سراغ مؤسسات حقوقی که به صورت شرکت حقوقی اداره می شوند.

دفتر وکالت محدوده فرشته یکی از این دفاتر است که شما می توانید با مراجعه به آن مشکلات خودر را حل نمائید. شما می توانید به موسسه وکلای راهیان عدالت که دفتر وکالت در محدوده فرشته دارد مراجعه کنید.

موسسه راهیان عدالت با سال ها تجربه در کلیه پرونده های حقوقی – کیفری و با تسلط کامل و کافی به کلیه قوانین حاکم بر کشور و جامعه ، سعی دارند تا در مسیر احقاق حق شما ، همراهی تان کنند.

جهت برقراری ارتباط با موسسه حقوقی راهیان عدالت که یک دفتر وکالت محدوده فرشته دارد می توانید به سایت این موسسه مراجعه نمائید.

 

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام