معوقه بانکی بانک پست بانک

معوقه بانکی بانک پست بانک

معوقه بانکی بانک پست بانک به عنوان یکی از معضلات به شمار می آید که صدمات مالی – پولی بسیاری به بانک پست بانک وارد نموده است . معوقه بانکی بانک پست بانک ، باید هر چه سریع تر توسط شخص تسهیلات گیرنده پر داخت گردد .

ما می خواهیم در این مطلب شما را در این مسیر همراهی نماییم و اطلاعات کافی را در اختیارتان بگذاریم .

آیا می دانید که معوقه بانکی بانک پست بانک به چند دسته تقسیم می شود ؟ آیا می دانید باید برای پر داخت معوقه بانکی بانک پست بانک خود چه اقداماتی را انجام دهید ؟

آیا می دانید اگر در زمان مناسب معوقه بانکی بانک پست بانک خود را پر داخت نکنید امکان دارد که متحمل ضرر و زیان مالی بیش تری شوید ؟ آیا می دانید باید برای پر داخت معوقه بانکی بانک پست بانک خود به سراغ موسسات حقوقی بروید تا شما را در این مسیر راهنمایی کنند ؟

ما علاوه بر این که می خواهیم شما را در این مسیر همراهی نماییم ، می خواهیم با موسسه راهیان عدالت آشنا شوید تا در صورتی که قصد دارید مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک خود را پر داخت نمایید ، فرد یا افرادی را که تسلط کامل به حقوق و قوانین دارند در کنار خود داشته باشید .

معوقه بانکی بانک پست بانک

مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک چیست ؟

مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک و سایر بانک ها زمانی پدید می آیند که شخص تسهیلات گیرنده که می تواند حقیقی و یا حقوقی باشد ، در موعد تعیین شده از سوی بانک پست بانک ، اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط خود انجام نداده است .

مطالبات و / بسته به میزان تعلل در باز پر داخت اقساط تسهیلات توسط تسهیلات گیرنده ، به دسته های مختلفی تقسیم می شود که بانک پست بانک برای باز پس گیری هر کدام چاره ای دارد .

اکنون شما با عدم باز پر داخت اقساط تسهلات خود ، یک بدهکار از نظر نظام بانکی بانک پست بانک به شما می آیدد و بانک پست بانک می تواند با شما طبق قانون بر خورد نماید .

معوقه بانکی بانک پست بانک می تواند خسارات جبران نا پذیر مالی – اقتصادی به نظام بانک پست بانک و سایر بانک ها وارد نماید ، به همین جهت شما باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را جهت باز پر داخت معوقه بانکی بانک پست بانک خود انجام دهید .

شما در این زمینه می توانید از مشاوران حقوقی و وکلای پایه یک دادگستری موسسه راهیان عدالت چاره جویی نمایید .

مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک و چگونگی آن ها :

مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک و سایر بانک ها ، انواع مختلفی دارد . و هر کدام به دلایل مختلفی به وجود می آیند .

ممکن است اعتبار سنجی مشتری و بررسی طرح توجیحی ، به صورت صحیح و با دقت انجام نپذیرفته باشد یا حتی شخص تسهیلات گیرنده ، پس از اخذ تسهیلات خود ، آن را در مکان مناسبی استفاده ننموده باشد .

لازم به ذکر است که تحریم های بین المللی و رکود اقتصادی نیز در دامن زدن به بیش تر شدن مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک ، بی تاثیر نمی باشد .

شما می توانید برای بررسی دقیق تر پرونده بدهکاری خود ، به موسسه راهیان عدالت مراجعه نمایید .

بانکی بانک پست بانک2

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک

همان طور که پیش تر گفته شد ، مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک ، انواع مختلفی دارد که در ادامه آن ها را برای شما نام خواهیم برد :

  1. مطالبات و معوقات جاری
  2. مطالبات و معوقات غیر جاری
  3. مطالبات معوق
  4. مطالبات مشکوک الوصول
  5. مطالبات سوخت شده

مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک بر چه اساسی دسته بندی می شوند ؟

مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک ، بر اساس تعلل در باز پر داخت اقساط تسهیلات توسط شخص تهیلات گیرنده در دسته های مختلفی که پیش تر برای شما نام بردیم ، قرار می گیرد .

– مطالبات و معوقات جاری : عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات تا سقف دو ماه

– مطالبات و معوقات غیر جاری : عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات تا سقف شش ماه

– مطالبات معوق : عدم باز پر داخت تسهیلات تا سقف هجده ماه

– مطالبات مشکوک الوصول : عدم باز پر داخت اقسط تسهیلات تا سقف بیش از هجده ماه

– مطالبات سوخت شده :عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات به علت فوت ، ور شکستگی و …

بانک پست بانک ، جهت جلو گیری از بیش تر شدن مطالبات و معوقات بانکی خود ، در زمان اعطای تسهیلات ، آن را بیمه عمر می نماید .

چرا برای باز پر داخت اقساط تسهیلات خود موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت یکی از خوش نام ترین موسسات حقوقی در سطح شهر تهران به حساب می آید . این موسسه با به کار گیری قضات باز نشسته و وکلای پایه یک دادگستری ، می تواند شما را در این مسیر همراهی نماید .

در نظر داشته باشید که برای کلیه امور حقوقی – کیفری ، همه ما باید اطلاعات کافی در باره قوانین داشته باشیم .که مسلما تعداد چشم گیری از افراد ، تسلط کافی به قوانین موجود در جامعه بالخص قوانین بانکی و مالی ندارند .به همین دلیل ما به شما موسسه راهیان عدالت را معرفی نمودیم تا با چاره جویی از افرادی ماهر و مسلط به قوانین حاکم بر جامعه ، شما را در باز پر داخت مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک یاری دهند .

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام