وکیل آنلاین در راهیان عدالت

وکیل آنلاین

با توجه به روند رو به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات درسال های اخیر، ما دیگر شاهد تجارت ، اقتصاد ، سیاست ، مشاوره، بانک داری و … به صورت شکل سنتی نیستیم.

وکالت نیز در این میان مستثنا نخواهد بود و به زودی زود از شکل سنتی خود به شکل الکترونیکی مبدل خواهد شد و وکلا در محیط سایبر پذیرای موکلان خود خواهند بود. در ادامه به وکیل آنلاین می پردازیم.

وکیل

وکیل یا نماینده کسی است که از طرف شخص دیگری حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌ شود. وکلا به مراجعان خود مشاوره حقوقی می ‌‌‌‌‌دهند و به عنوان نماینده آن ‌‌‌‌‌ها در دادگاه و مراجع قضایی شرکت می ‌‌‌‌‌کنند تا طبق قانون از حقوق موکل خود دفاع کنند.

وکلا تحت عناوین متفاوتی فعالیت می ‌کنند که در ادامه چند نمونه از آن ها را معرفی می ‌کنیم.

انواع وکالت :

 وکیل انتخابی

زمانی که شخص ، وکیل خود را انتخاب و با انعقاد قرارداد وکالت از او می ‌خواهد وکالت او را برای دفاع از حقش در مراجع قضایی برعهده بگیرد ، وکیل انتخابی می ‌گویند.

وکیل تسخیری

در مواردی که دعوایی کیفری جریان داشته و علی رغم ضروری بودن حضور وکیل ، در دادرسی و محاکمات ، به دلیل امتناع متهم از اخذ وکیل و یا نداشتن بضاعت مالی برای این کار، وکیلی برای دفاع از متهم وارد پرونده نشده‌ است که در این صورت به تشخیص دادگاه ، از بین وکلای دادگستری وکیل رایگان برای او گرفته می ‌شود.

 وکیل معاضدتی

زمانی که اشخاص برای دفاع از حقوق خود در دعاوی حقوقی نیاز به وکالت داشته باشند ولی بنا به دلایلی امکان گرفتن وکیل نداشته باشند ، با تشخیص عسر و حرج موکل از سوی دادگاه یا تشخیص کمیسیون معاضدت کانون وکلا ، در این موارد وکیلی به صورت رایگان دفاع از حقوق شخص معسر را بر عهده می ‌گیرد.

حرفه ی وکالت دادگستری در ایران ، به سمت تخصصی شدن حرکت می کند. گرچه شاید بتوان گفت برخی موضوعات و پرونده ها ، به خصوص موضوعات خانواده ، مهریه و برخی مطالبات مالی و پیگیری آن در دادسراها و مراجع قضایی ضرورتی به وکیل دادگستری نداشته باشد اما ، تجربه ی کافی و به روز بودن دانش و اطلاعات وکیل ، شناخت مراجع قضایی و داشتن ارتباطات درست و سازنده ، نقش مهمی در روند دادرسی و حصول نتیجه ی مطلوب خواهد داشت.

شما می توانید برای حل برخی از مشکلات خود از وکیل آنلاین کمک بگیرید.

وکالت آنلاین

با گسترش روابط اجتماعی و اقتصادی و پیچیده تر شدن این مسائل و نیز توسعه ی روزافزون اینترنت ، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، فیس بوک و ارتباطات از طریق ایمیل و … سوالات عدیده ای ایجاد شده که یک وکیل دادگستری و وکیل حقوقی ، صرفا با اتکا به دانش کلاسیک حقوقی و تجربه ی اندک نمی تواند پاسخگوی سوالات متعدد و گسترده و دعاوی احتمالی مطرح در دادگستری باشد.

وکیل انلاین در این زمینه می تواند کمک به سزایی به کسانی که دچار مشکل شده اند بکند. با توجه به همین رشد سریع روابط حقوقی ، قوه قضا نیز در سال های اخیر با ایجاد مراجع تخصصی ، از قبیل دادسرای جرایم رایانه ای ، دادسرای جرایم پولی و بانکی ، دادسرای فرهنگ و رسانه و … سعی در برآورده کردن نیازها ، مشکلات و دعاوی حقوقی و قضایی مردم نموده است.

نیازها و مشکلات ناشی از قراردادها و روابط حقوقی مستلزم آن است که موسسات حقوقی کارآمدی ایجاد شود تا بتواند با وکلای جوان و مشاوران تخصصی و بهره گیری از تجارب وکلا و قضات بازنشسته ، سرعت ، تخصص و رضایتمندی موکلین را در پی داشته باشد.

با اتخاذ تدابیر و روش های جدید ، مشاوره حقوقی در فضای مجازی ، مشاوره حقوقی آنلاین ، وکیل آنلاین و … را نهادینه کند. البته نمی توان و نباید انتظار داشت موسسات حقوقی عهده دار مشاوره حقوقی رایگان باشند.

رایگان بودن مشاوره حقوقی، برخلاف ظاهر فریبنده و دلنواز ، کیفیت مشاوره ها را تحت تأثیر قرار می دهد و احتمالا ، هدف از مشاوره دادن را صرفا به اخذ پرونده با روش های نادرست و تشویق مراجعین به طرح دعاوی واهی تنزل دهد و نهایتا به یک دفاع ضعیف و نافرجام منجر شود

بسیاری از موسسات حقوقی نیز با ارائه خدماتی هم چون محاسبه آنلاین حق‌ الوکاله ، هزینه ابطال تمبر و … در کنار امکان بهره‌ مندی از مشاوره وکلای با تجربه خود ، به سوالات حقوقی شما پاسخ می ‌دهند.

در این گونه موارد مشاوره با یک وکیل آنلاین می ‌تواند راه را هموارتر کند و هم چنین امنیت و اطمینان خاطر را به ارمغان بیاورد. از طرف دیگر غیر از سایت ه ا، اپلیکیشن‌ ها نیز با استفاده از قابلیت همیشه همراه بودن گوشی‌ های تلفن هوشمند ، توانسته ‌اند زندگی را بیش از پیش برای ما ساده کنند.

در واقع با گستردگی روزافزون فناوری و همه ‌گیر شدن استفاده از اینترنت ، همان‌ طور که سفارش غذا و تاکسی و حتی تعمیرکار سیار به صورت آنلاین انجام می ‌شود، امروزه انتخاب وکیل آنلاین در تهران ، مشهد … نیز به راحتی امکان ‌پذیر شده است.

موسسه وکلای راهیان عدالت

وجود یک وکیل پایه یک دادگستری به صورت آنلاین می تواند در حکم بیمه در برابر مسائل حقوقی باشد ، استفاده از یک وکیل آنلاین که متعهد به اصول اخلاقی و حرفه ای وکالت باشد و تخصص و توانایی بالایی در تحلیل و بررسی مشکلات را دارا باشد ، می تواند بهترین روش را برای شما مطرح کند ، در صورت به وجود آمدن کوچک ترین مسائل با وکیل آنلاین مشورت کنید تا در آینده با مشکل مواجعه نشوید.

شما می توانید برای مشاوره آنلاین با وکلای مجرب به سایت وکلای راهیان عدالت مراجعه نمائید. این موسسه با قبول وکالت در حوزه دیوان عدالت اداری ، قبول وکالت در حوزه وکیل قاچاق کالا و ارز و قبول وکالت در حوزه مفاسد اقتصادی می تواند به شما کمک کند.

این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام