معوقه بانکی بانک دی

معوقه بانکی بانک دی

معوقه بانکی بانک دی ، دقیقا در زمانی پیش می آید که شخص تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را در بازه زمانی مشخص شده از سوی بانک دی پر داخت ننموده است . در این زمان شخصی که معوقه بانکی بانک دی دارد ريال یک بدهکار شناخته شده و بانک دی حق دارد با وی طبق قانون بر خورد نماید.

آیا می دانید که بانک دی می تواند با شما چه بر خوردی داشته باشد ؟ آیا می دانید تا زمانی که شما معوقه بانکی بانک دی داشته باشید ، از نظر نظام بانکی بانک دی ، هم چنان به عنوان یک بدهکار شناخته خواهید شد ؟ آیا می دانید باید در چه زمانی اقدامات لازم را جهت باز پر داخت معوقه بانکی بانک دی خود انجام دهید ؟

شما می توانید در این زمینه با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید . موسسه راهیان عدالت ف با در نظر گرفتن شرایط فعلی شما و میزان معوقه بانکی بانک دی شما ، بهترین راه موجود را پیش پای شما خواهد گذاشت .

معوقه بانکی بانک دی چیست ؟

معوقه بانکی بانک دی به مطالبات و معوقاتی گفته می شود که در بازه زمانی مشخص شده از سوی بانک دی ، پر داخت نشده است و شخص تسهیلات گیرنده ، یک بدهکار به حساب می آید .

شخص بدهکار از نظر نظام بانکی بانک دی می تواند جزو اشخاص حقیقی و یا حقوقی جامعه باشد .

شخص تسهیلات گیرنده ، در زمان مقرر شده از سوی بانک دی ، اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط خود انجام نداده است و اکنون دارای معوقه بانکی بانک دی می باشد . به همین دلیل بانک دی در صدد است تا در اسرع وقت ، اقدام به باز پس گیری تسهیلات از شخص تسهیلات گیرنده نماید .

کلیه افرادی که معوقه بانکی بانک دی دارند ، به دنبال این هستند تا با راحت ترین و آسان ترین راه ، بتوانند مطالبات و معوقات بانکی خود را پر داخت نمایند . هم چنین متحمل کم ترین ضرر و زیان مالی شوند . اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید ، می توانید با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید تا اقدامات لازم را جهت باز پر داخت مطالبات و معوقات بانکی بانک دی خود انجام دهید .

بانکی بانک دی1

مطالبات و معوقات بانکی بانک دی در چه شرایطی ایجاد می گردند ؟

مطالبات و معوقات بانکی بانک دی در زمانی ایجاد می شوند که شخص تسهیلات گیرنده ، تسهیلات خود را در مکان مناسبی استفاده ننماید .

البته نا گفته نماند که تحریم های بین المللی و رکود اقتصادی نیز در این امر کم بی تاثیر نمی باشد . در صورتی که شما جزو افراد تسهیلات گیرنده هستید و می خواهید معوقه بانکی بانک دی خود را پر داخت نمایید ، می توانید بهترین و آسان ترین راه را از مشاوران حقوقی موسسه راهیان عدالت جویا شوید .

لازم به ذکر است که طرح توجیحی متقاضی برای اخذ تسهیلات ، از سوی بانک دی ، به طور صحیح مورد بررسی قرار نگرفته است و یا اعتبار سنجی مشتری ، با خطا موجه شده و دقیق نبوده است . به همین دلیل مطالبات و معوقات بانکی بانک دی ، بیش تر می شود .

یکی دیگر از دلایلی که می تواند به بیش تر شدن مطالبات و معوقات بانکی دامن بزند ، عدم برخورد قاطع و جدی بانک دی ، با اشخاص بدهکار می باشد . در این زمان ، شخص بدهکار به خود اجازه می دهد تا بیش از پیش ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط خود انجام ندهد .

معوقه بانکی بانک دی نیز یکی از مطالبات و معوقات بانکی بانک دی به شمار می آید که باید شما به عنوان یک شخص بدهکار به بانک دی ، هر چه سریع تر اقدامات لازم را جهت باز پر داخت آن انجام دهید .

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک دی :

همان طور که گفتیم ، مطالبات و معوقات بانکی بانک دی ، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد . این دسته بندی بر این اساس صورت می پذیرد که شخص تسهیلات گیرنده ، در زمان باز پر داخت اقساط خود تعلل نموده باشد .

ما می خواهیم در این بخش انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک دی و حتی سایر بانک ها را به شما معرفی نماییم:

انواع مطالبات و معوقات بانکی :

  1. مطالبات و معوقات جاری : زمانی مطالبات و معوقات جاری پیش می آیند که ف شخص تسهیلات گیرنده ، تا سقف دو ماه ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط خود انجام نداده باشد .
  2. مطالبات و معوقات غیر جاری : در صورتی که شحص تسهیلات گیرنده ، تا مدت زمان شش ماه ، اقساط تسهیلات خود را پر داخت ننماید ، به آن مطالبات و معوقات غیر جاری می گویند .
  3. مطالبات معوق : زمانی که شخص تسهیلات گیرنده ، اقساط خود را بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه ، پر داخت ننماید ، مطالبات معوق به وجود می آید .
  4. مطالبات مشکوک الوصول : مطالبات مشکوک الوصول در زمانی پدید می آیند که تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را بیش از هجده ماه پر داخت ننماید .
  5. مطالبات سوخت شده : مطالبات سوخت شده نیز در زمانی جزو مطالبات و معوقات جاری بودند که به دلایلی مانند فوت ، ور شکستگی و … شخص تسهیلات گیرنده ، دیگر توانایی باز پر داخت اقساط خود را نداشته و اکنون به آن مطالبات سوخت شده می گویند .

معوقه بانکی بانک دی

چرا برای معوقه بانکی بانک دی خود موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت ، با به کار گیری تیمی ماهر و کاملا مسلط به قوانین حقوقی – کیفری ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند .

این موسسه به کمک قضات باز نشسته و وکلای پایه یک دادگستری ، تا به امروز ، هیچ پرونده و دادگاهی را بدون برد از دست نداده اند . به همین دلیل می توانند به احقاق حق شما کمک نمایند .

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام