وام بانکی فوری

وام بانکی فوری

امروزه دریافت سریع وام بیش تر به یک آرزو و به کابوسی برای مقاضیان وام تبدیل شده است. در این مقاله به وام بانکی فوری می پردازیم.

وام و تسهیلات

یکی از مهم ترین خدمات جذاب بانک ها دادن وام بانکی فوری و تهسیلات است.  دو واژه وام بانکی فوری و تسهیلات در معانی اشتباه و بعضا به جای یک دیگر استفاده می شوند ولی مفهموم تسهیلات فراتر و عام تر از وام می باشد و به عبارتی دیگر می توان گفت هر نوع وامی نوعی تسهیلات است اما هر نوع تسهیلاتی وام نیست.

وام در واقع پول ، ملک ف کالا و یا هر نوع دارایی ای است که از جانب یک فرد ، یعنی وام دهنده به فرد دیگر ، یعنی وام گیرنده پرداخت می شود.

شرط اصلی در این پرداخت این است که اصل دارایی  پرداخت شده به همراه مقداری بهره ، پس از گذشت زمان مورد توافق طرفین به وام دهنده بازگردانده شود.

بانک ها با گرد آوری نقدینگی های بی هدف از جامعه ، آن ها را به صورت هدفمند به مصرف می رساند. به چنین فرآیندی اصطلاحا اعطای تسهیلات قرارداد مضاربه است.

بانک سرمایه مورد نیاز  یک فعالیت تجاری را تامین نموده و در مقابل در سود آن فعالیت سهیم می شود. اعطای تسهیلات  مفهمومی گسترده تر نسبت به وام دارد.

وجوهی که در جهت افزایش تولید و کمک رسانی به واحد های صنعتی راکد پرداخت می شوند ، در حقیقت همگی به نوعی تسهیلات هستند.

وام بانکی فوری

نکات مهم در گرفتن وام بانکی فوری

هیچ گاه بیش از اندازه وام نگیرید. حداکثر اقساط پرداختی بابت وام های شما نباید از 36 % درآمد ماهانه بیش تر باشد. هم چنینی هزیه اقساط وام رهنی مسکن نباید بیش تر از 25 % درامد ماهانه باشد. وام سرمایه است نباید به عنوان پول استفاده شود.

وام ها می توانند انواع شخصی ، شرکتی ، موسسات مالی و دولتی داشته باشند. وام راهی برای رشد عرضه پول در اقتصاد ، هم چنین ایجاد یک رقابت ، معرفی محصولات جدید و توسعه عملیات تجاری به حساب می آید.

وام بانکی فوری منبع اصلی سود برای بسیاری از موسسات مالی مثل بانک ها و فروشندگان خرد از طریق استفاده از اعتبار ، به شمار می رود.

وام بانکی فوری

قرار نیست که شما برای دریافت وام بانکی فوری ، سپرده گذاری کنید. همین طور هم خیلی ها هستند که سپرده گذاری دارند اما نیاز به دریافت وام ندارند. چنین اشخاصی به خاطر معدل حسابشان به سپرده شان وام تعلق می گیرد ، اما از آن جایی که نیازی به دریافت وام ندارند و یا ضامنی برای ارائه به بانک جهت دریافت وام ندارند امتیاز وامشان را بی دردسر می گذارند برای فروش.

امروزه سریع ترین راه برای دریافت وام خرید وام بانکی فوری است.  برای شروع فرد دیگری که در یکی از شعبات بانک مورد نظر سپرده گذاری کرده و معدل حسابی به دست آورده باید به شعبه مور نظر مراجعه کند ، شما هم باید ضامن هایی برای دریافت وام آماده کنید تا فرد مورد نظر بتواند وام خود را دریافت کند.

شما باید قبل از این فرآیند یا فروشنده وام قرارداد محضری امضا کنید با هم به توافق برسید. فدی که وام خود را به شما می فروشد بعد از دریافت وام بانکی ، مبلغ مورد نظر را از آن کسر می کند و مابقی را بر اساس قراردادی که تنظیم کرده اید به حساب شما واریز می کند.

شما باید در زمان عقد قرارداد بین خود و فروشنده وام بانکی فوری ، چک یا یفته ای دریافت کنید تا مشخص شود که ضمانت حسن انجام کار حفظ می گردد.

وام بانکی فوری

وام بانکی فوری

ممکن است به این فکر کنید که دسترسی به لیست افرادی که تصمیم به فروش وام خود دارند کار سختی است و البته حق هم دارید. اما راه حل ساده ای نیز پیش روی شما وجود دارد.

امروزه وب سایت ها  و منابع حقوقی و بانکی بسیاری وجود دارند که کار شما را در دریافت وام بانکی بسیار راحت می کنند یکی از این موسسات موسسه راهیان عدالت است که می تواندی در این زمینه از ان ها مشاوره بگیرید.

شما می توانید با استفاده از مشاوره های حقوقی از تمام مسائل این وام ها اطلاعات کسب کنید تا دچار مشکل نشوید. برای استفاده از مشاوره های حقوقی از وکلای مجرب به سایت وکلای راهیان عدالت مراجعه نمائید. و یا با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

این موسسه با قبول وکالت در حوزه وکیل دیوان عدالت اداری ، قبول وکالت در حوزه قاچاق کالا و ارز و قبول وکالت در حوزه مفاسد اقتصادی می تواند به شما کمک کند.

این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید.

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    6 thoughts on “وام بانکی فوری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام