وام با سند ملکی

وام با سند ملکی به راحتی می‌تواند انجام پذیرد به این شرط که شما با شرایط آن آشنایی کامل داشته باشید، یعنی این که سن شما حتما بیشتر از ۱۸ سال باشد؛ چرا که این گونه می توانید در مورد وام با سند ملکی صحبت نمایید.

اما بعد از آن بهتر است این نکته را فراموش نکنید که توان مالی شما نکته بسیار مهمی است؛ چرا که بسیاری از مشکلات که به وجود می‌آید به این دلیل است که افراد توان بازپرداخت درست و صحیح انواع اقساط را ندارند و این‌گونه با بانک به مشکل بر می خورند.

این گونه است که کار به پرونده و دادگاه نیز می رسد، به همین خاطر شما باید از دارایی و نوع درآمد خود مدرکی داشته باشید تا به بانک ارائه دهید که بانک بداند می تواند به شما وام با سند ملکی را اعطا کند یا خیر؟

وام با سند ملکی با سند ملکی در استان تهران و شهر های بزرگ دارای شرایط متفاوتی است که باید برای دریافت این تسهیلات تمامی این شرایط را داشته باشید، همچنین برای دریاقت وام با سند ملکی باید مدارک هویتی و شغلی را به صورت کامل تهیه کنید تا در طول مسیر دریافت سهیلات به مشکل نخورید و در کوتاه ترین زمان ممکن فرآیند دریافت وام شما انجام شود.

مدارک هویتی وام با سند ملکی

  • کپی شناسنامه تمام صفحات(اعضای هیات مدیره)

  • کپی کارت ملی پشت و رو (هیات مدیره)

  • کپی سند مالکیت یا اجاره نامه

مدارک شغلی وام با سند ملکی

  • .کپی جواز کسب یا پروانه بهره برداری

  • کپی اجاره نامه یا سند مسکونی محل کسب

  • مدارک شرکت (اساسنامه آخرین تغییرات)

مدارک مالی وام با سند ملکی

  • پرینت سه ماهه حساب حساب جاری(ممهور به مهربانک)

  • صورتهای مالی حسابرسی شده سه سال اخیر

تصمین وام با سند ملکی

  • کپی سند جهت ترهین (کپی پایان کار,کپی بنچاق)

  • دارایی های شرکت

وام با سند ملکی بدون ضامن یکی از سریع ترین و ساده ترین نوع های وام است که از طریق بانک ارائه می شود، در این نوع وام نیاز به حضور ضامن معتبر ندارید و فقط با داشتن یک سند ملکی در مراکز اصلی شهر به خصوص مناطق 22 گانه تهران می توانید وام بدون ضامن خود را دریافت کنید.

وام با سند ملکی بدون ضامن با شرایط بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن، شما می توانید برای دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن با مشاوران ما با شماره 09121304085 در تماس باشید

شرایط وام با سند ملکی بدون ضامن

و تامین سرمایه بدون ضامن کنید ، مهمترین نکته دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن داشتن سند ملکی در مناطق 22 گانه تهران می باشد ، این وام بانکی بوده و سند شما در رهن بانک خواهد بود.

شرایط وام با سند ملکی بدون ضامن

اگر شما هم به دنبال وام با سند ملکی بدون ضامن خود برای راه اندازی کسب و کار یا هر سرمایه گذاری هستید می توانید از وام با سند ملکی با شرایط آسان بهره مند شوید .

وام با سند ملکی بدون ضامن گرفتن یکی از راه هایی است که افراد از طریق آن میتوانند مشکلات مالی خود را حل کنند و میزان کسری بودجه ی خود را تامین کنند. ولی در اکثر مواقع برای دریافت وام به یک فرد شاغل مطمئن که در مراکز دولتی مشغول است نیاز داریم تا به عنوان ضامن به بانک معرفی کنیم.

ولی در مورد وام  بدون ضامن و تنها با یک سند ملکی می توانید  درخواست دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن را به بانک داد که البته این امر هم شرایط خاص خود را دارد با این روش یعنی استفاده کردن از سند ملکی به عنوان ضامن میتوان در زمان بسیار کوتاهی وام را دریافت کرد.

وام گرفتن در شرایط فعلی بسیار سخت و دشوار است ، با وجود مشکلات متعددی که در گرفتن وام به وجود می آید اکثر قید گرفتن وام را می زنید ، اما موسسه حقوقی راهیان عدالت آماده خدمت رسانی و ارائه وام با سند ملکی و بدون ضامن می باشد .

وام فوری با سند ملکی

با وجود رکود بی سابقه کسب و کار ها و بازار تمامی شغل و تورم روز افزون گرفتن وام یکی از راحت ترین راه برای بدست آوردن سرمایه است تا با آن یا چیزی که نیاز دارید تهیه کنید یا در کسب و کاری سرمایه گذاری کنید ، اما گرفتن وام با سند ملکی از بانک بسیار سخت و پر چالش است که عموما افراد برای دریافت وام پیشمون می کند .

وام فوری با سند ملکی

اما گروه وکلای راهیان عدالت برای ساده تر کردن این مسیر نوعی وام را با نام وام با سند ملکی بدون ضامن را به عموم مردم ارائه می دهد ، این وام با سند ملکی بدون نیاز به ضامن می باشد و در کمتر از 3 هفته کاری به شما اعطا خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که این وام برای مراکز استان های بزرگ و مناطق 22 گانه تهران است، همچنین این وام همانطور که گفته شده بود از طریق بانک های دولتی ارائه می شود و گروه حقوقی راهیان عدالت این مسیر را برای شما راحت تر می کند.

وام با سند ملکی بدون ضامن چگونه دریافت کنیم ؟

ما پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات دقیق تر و کامل تر با مشاوران ما تماس بگیرید تا با شرایط این وام آشنا شوید ، قابل ذکر است که این وام بانکی بوده و سند ملکی شما در رهن بانک خواهد بود.

برای دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن خود شخص هم می تواند اقدام کند اما عموما با شرکت های خصوصی یا از اشخاص این وام ها را دریافت می کنند، اما مجموعه ما در کوتاه ترین زمان ممکن وام با سند ملکی بدون ضامن را از طریق بانک های دولتی برای شما فراهم خواهد کرد.

وام با سند ملکی بدون ضامن چگونه دریافت کنیم ؟

وام با سند ملکی بدون ضامن بدون ضامن از سری وام هایی است که فرد می تواند بدون هیچ مشکل و زحمتی این وام را تهیه نماید ما سعی کرده ایم با ارائه این نوع وام خدمات ویژه ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم و باری از روی دوش آنها برداریم .

وام با سند ملکی

اگر شما هم مشکل ضامن دولتی روبرو هستید و مبلغ وام قابل توجهی را نیاز دارد، اما یک سند ملکی به نام خودتون دارید می توانید وام با سند ملکی را از طریق بانک های دولتی بدون چالش های دریافت وام دریافت کنید.

وام با سند ملکی

وام با سند ملکی از کجا بگیریم؟

برای دریافت وام با سند ملکی بهترین راه ارتباط با کارشناسان و مشاوران ما است تا با توجه به نوع سند شما راحت ترین راه و سریع تری راه را جلو رو شما بگذارند و شما را تا دریافت وام با سند ملکی همراهی کنند، برای دریافت مشاوره با شماره 09121304085 تماس حاصل فرمایید.

وام با سند ملکی از کجا بگیریم؟

گرفتن وام روی سند خانه

وام ذکر شده یکی از راحت ترین نوع وام ها است که برای افراد دارنده سند خانه ممکن است، حتما توجه داشته باشید که تنها ضامن برای گرفتن وام روی سند خانه، سند شما هستش و نیاز به ضامن دیگری نیست، اما بهتر است پیش از اقدام برای دریافت وام با مشاوران ما درارتباط باشید.

وام بانکی با سند ملکی

این نوع وام فقط از طریق بانک های دولتی ارائه می شود و کارشناسان با توجه به آشنایی که از روند دریافت وام دارند قصد دارند تا مسیر وام بانکی با سند ملکی را شما را تسریع ببخشند، امروزه با توجه به افزایش تورم و رکود در بازار خیلی افراد سودجو اقدام به ارائه خدمات وام می کنند.

وام بانکی با سند ملکی

گرفتن وام از شرکت خصوصی یا اشخاص یکی از راه های شده است که امروزه خیلی مورد بحث قرار گرفته است، خیلی از افرادی که به دنبال این نوع وام ها هستند متضرر می شوند، عمدتا این نوع تبلیغات کلاهبرداری بوده و فقط این افراد به دنبال سودجویی هستند، اما گروه حقوقی راهیان عدالت این وام بانکی با سند ملکی را از طریق بانک های دولتی عرضه می کند.

آیا با وام 18 درصد آشنایی دارید؟

وام بانکی با سند ملکی که توسط گروه حقوقی راهیان عدالت ارائه می شود از طریق بانک های دولتی و رسمی تامین می شود و شما نهایتا مبلغ دریافتی را به صورت مستقیم از بانک دریافت می کنید و فقط کارشناسان ما یک مشاور در طول مسیر برای شما هستند.

وام بانکی با سند ملکی راهیان عدالت

در پایان اگر به دنبال وام با سند ملکی بدون ضامن هستید توجه داشته باشید که با شرکت یا اشخاصی که قصد فریب و سودجویی دارند قرارداد نبندین، برای اطمینان از صحت وام با سند ملکی بدون ضامن می توانید با در تماس باشید.

مبلغ این وام وام با سند ملکی بدون ضامن از طریق بانک های دولتی تامین می شود

 که البته چک کردن این موضوع به نفع شما نیز می باشد چرا که برخی از افراد هنگام گرفتن وام به فکر بازپرداخت آن نیستند و بعد از آن با مشکلات شدیدی روبه رو می شوند، البته نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که شما برای وام با سند ملکی باید قبل از آن از هیچ بانکی هیچ گونه وامی در مورد ملک و مسکن دریافت نکرده باشد؛ چراکه در این صورت نمی توانید از وام با سند ملکی استفاده نمایید.

 البته همان گونه که می دانید در چند سال اخیر دولت امکانات بسیار زیادی را در اختیار مردم برای این که از شر اجاره‌نشینی راحت شوند، اعطا کرده است که اگر شما از امکانات این چنینی دولت برخوردار شده اید بهتر است که دیگر به فکر وام باسندملکی نباشید ؛چرا که به شما تعلق نمی گیرد.

داشتن کارت خدمت

 در هر صورت گرفتن وام با سند ملکی دارای شرایط خاصی می باشد که با در نظر گرفتن این شرایط شما می توانید در کمترین زمان ممکن به راحتی وام خود را از بسیاری از بانک ها دریافت نمایید، بهتر است بدانید که وام با سند ملکی با دارا بودن شرایط بالا باز هم نیاز به مدارک دیگری دارد مانند: داشتن اوراق ممتاز دارد که این اوراق را شما می توانید به راحتی از فرابورس دریافت نمایید.

 پس بهتر است برای دریافت وام با سند ملکی صبور باشید و تمام مراحل را قدم به قدم و با صبر و حوصله به پایان برسانید، توصیه‌ی من به شما این است که اگر آقا هستید کارت پایان خدمت خود را حتماً برای تکمیل مدارک به بانک معرفی کنید چرا که بدون کارت پایان خدمت، شما نمی توانید از وام باسند ملکی استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که شما وام با سند ملکی را به این شرط که نوع وام شما باید با حساب شما همخوانی داشته باشد میتوانید دریافت کنید و البته این نکته را باید بدانید مبلغ وام برای هر بانکی با سند ملکی متفاوت می باشد و اصولاً شما بعد از این که شش ماه از درخواست شما بگذرد می توانید وام خود را دریافت کنید.

تفاوت شرایط وام در هر بانک

 اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که شرایطی که گفته شد در هر بانک متفاوت است و به عنوان نمونه من یک بانک را برای شما توضیح توصیف کردم،  اما در هر صورت شما باید یک حساب قرض الحسنه در بانکی که قصد دریافت وام باسند ملکی دارید را داشته باشید، در مورد سود بانکی وام ها این نکته را متذکر می شود که هر بانک سود مخصوص به خود را دارد و هم چنین وابسته به نوع مبلغ می باشد.

 اما این نکته را به هیچ عنوان از خاطر نبرید که توان مالی و موقعیت شغلی شما مهم ترین نکته ای است که باید برای دریافت وام با سند ملکی به آن توجه ویژه داشت و هم چنین برای دریافت وام با سند ملکی بانک ها عمدتاً طرح های فوق العاده ای را  به مشتریان خود عمدتاً معرفی می‌کنند، که شما با توجه به نوع سپرده بانکی خود می توانید از این طرح ها استفاده نمایید.

 بدین دلیل که وام هر بانکی با بانک دیگر کاملاً متفاوت می باشد، خاطر نشان می کنم برای دریافت وام با سند ملکی شما باید هزینه هایی را نیز بپردازید که این هزینه ها را شما قبل از اقدام به دریافت وام با سند ملکی باید به آن توجه فرمایید، تا در حین روند وام گرفتن دچار مشکل نشوید.

مشاوره وام با سند ملکی

توجه داشته باشید که شما برای دریافت وام با سند ملکی تنها برای سه نفر می توانید وام بگیرید با همین شرایطی که گفته شد و بیشتر از سه نفر اجازه داده نمیشود و برای گرفتن با سند ملکی و در بسیاری از بانک‌ها که وام را با سند ملکی تحویل می‌دهند سود بسیار کمی نهفته است که شما باید متقاضی این‌گونه وام از بانک‌های مورد نظر باشید و به یاد داشته باشید که داشتن ضامن با شرایط خاص جزء اصول اولیه می باشد.

وام با سند ملکی بدون ضامن 

اگر شما هم قصد دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن را دارید می توانید از تیم متخصص موسسه حقوقی راهیان عدالت راهنمایی بگیرید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن شمارا برای دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن همراهی کنند، همچنین باید توجه داشته باشید که وام با سند ملکی بدون ضامن فقط برای سند های مناطق 22 گانه شهر تهران می باشد که امکان ارزش گذاری داشته باشد.

وام با سند ملکی بدون ضامن یکی از سریع ترین روش های دریافت تسهیلات می باشد که از طریق بانک های رسمی و دولتی ارائه خواهد شد، ضامن اصلی شما سند ملکی شما می باشد که در رهن بانک می باشد نه شخص حقیقی و حتی موسسه یا شرکتی، باز برای دریافت مشاوره کامل تر حتما با ما در تماس باشید.

شرایط وام با سند ملکی تهران

سند ملکی به عنوان یک ضمانت مناسب برای دریافت وام از بانک‌ های خصوصی،  نیمه خصوصی و دولتی است ؛ اما صرف داشتن یک سند ملکی برای گرفتن وام کافی نمی‌ باشد.

طبق قانون و مصوبات نظام بانکی کشور، بانک ‌ها هنگام پرداخت وام بانکی و دریافت سند ملکی در ازای آن ، باید به موارد و مصوبات زیر توجه داشته باشند :

ملکی که قرار است به عنوان ضمانت بانکی معرفی شود باید به صورت شش دانگ ، مفروز ، بلامعارض ، محصور ، ارزنده ، سهل ‌البیع و دارای سند مالکیت رسمی باشد و در هیچ ‌یک از طرح‌ های شهرداری و راه سازی و مترو قرار نداشته باشد و باید برای احراز این موارد استعلام مورد نیاز انجام گردد و وثیقه‌گذار و متقاضی اظهارات خود را گواهی کنند.

ملکی که در معرض تخریب باشد ، در صورتی که کم تر از ۵۰ درصد اعیانی (بنای ساختمان) در معرض تخریب باشد ، پس از کسر میزان تخریب قابل ارزیابی و ترهین (در رهن گذاشتن) است و ملکی که بیش از ۵۰ درصد در معرض تخریب باشد ، قابل رهن نیست.

ترهین املاک مسکونی ارزنده که نسبت اعیانی آن‌ها به عرصه (زمین) کم تر از ۲۰ درصد باشد و هم چنین املاک فاقد پایان کار در صورت ارزنده بودن با در نظر گرفتن مصالح صندوق امکان ‌پذیر خواهد بود.

املاکی که به صورت رسمی ثبت نشده‌اند ، قابل ترهین نمی ‌باشند.

باید توجه داشته باشید سند ملکی که قرار است به بانک مورد نظر خود ارائه دهید باید شش دانگ ، با ارزش و معتبر باشد و دارای هیچ گونه مشکل احتمالی نباشد. سند ملکی باید به طور رسمی در دفاتر منتخب به ثبت رسیده باشد درغیر این صورت هیچ ارزشی برای بانک ندارد.

شخص مورد نظر برای گرفتن وام با سند ملکی باید دارای سابقه ای درخشان باشد و در سابقه ی آن نباید هیچ گونه چک برگشتی را مشاهده کرد. در صورتی که شخص مورد نظر وام پرداخت نشده ای از قبل دارد نمی تواند وام دیگری را دریافت کند.

تمامی هزینه ها اعم از انتقال سند ، کارشناس و غیره بر عهده ی شخص گیرنده ی وام می باشد. نکته ای که می توان در پایان به آن اشاره داشت این است که مبلغ با توجه به سند ملکی که شما ارائه می دهید می تواند متغیر باشد و در اکثر بانک ها سود 18% می باشد.

گرفتن وام با سند ملکی تهران

گرفتن وام با سند ملکی تهران روی سند ملکی یا در رهن بانک قرار دادن سند ملکی برای وام بانکی ، تبدیل به کابوسی برای متقاضیان وام شده است و همین امر باعث افزایش مشکلات اقتصادی مردم و عدم اطمینان به بانک‌ها شده است.

بانک‌ ها موظف هستند برای رفاه حال مشتریان و کاهش فشار اقتصادی به آن‌ها در شرایط حساس و بحرانی به کمک مردم بشتابند و با پرداخت وام بانکی مناسب و دریافت سودهای قابل قبول هم مردم را خوشحال کنند و اطمینان آن‌ها جهت سپرده‌ گذاری بیش تر در بانک را جلب کنند.

در این مطلب با گرفتن وام با سند ملکی تهران و ویژگی های آن آشنا شدیم. شما می توانید برای مشاوره در این زمینه به مشاوران راهیان عدالت مراجعه نمائید. این موسسه با قبول وکالت در حوزه دیوان عدالت اداری ، قبول وکالت در حوزه قاچاق کلا و ارز و قبول وکالت در حوزه مفاسد اقتصادی می تواند به شما کمک کند.

این موسسه قبل از قبول وکالت ، به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ازتباط باشید.

وام با سند خانه

هنگام پرداخت وام با سند خانه جهت تضمین بازگرداندن آن از فرد متقاضی ضمانت‌ هایی دریافت می ‌شود. به عنوان مثال ، سند ملکی برای وام با سند خانه گرفتن یکی از این موارد است .

سند ملکی که قرار است به بانک مورد نظر خود ارائه دهید باید شش دانگ ، با ارزش و معتبر باشد و دارای هیچ گونه مشکل احتمالی نباشد . سند ملکی باید به طور رسمی در دفاتر منتخب به ثبت رسیده باشد درغیر این صورت هیچ ارزشی برای بانک ندارد .

در برخی اوقات نیاز به پول ضروری می ‌شود و راهی جز وام گرفتن باقی نخواهد ماند. سند ملکی می ‌تواند در مواقع ضروری راه گشای این افراد باشد تا با گرو گذاشتن آن نزد بانک و دیگر نهاد ها وام با سند خانه مورد نیاز را تهیه کرد .

شخص مورد نظر برای گرفتن وام با سند خانه باید دارای سابقه ای درخشان باشد و در سابقه ی آن نباید هیچ گونه چک برگشتی را مشاهده کرد و فقط سند ملکی تهران باشد .

وام با سند خانه

در صورتی که شخص مورد نظر وام پرداخت نشده ای از قبل دارد نمی تواند وام دیگری را دریافت کند . تمامی هزینه ها اعم از انتقال سند ، کارشناس و غیره بر عهده ی شخص گیرنده ی وام با سند خانه می باشد .

نکته ای که می توان در مورد وام بانکی بالای 500 میلیون با سند ملکی فقط تهران ذکر کرد این است که این وام با سود 24 % به شما ارائه می شود و بدون سقف است .

تمامی بانک‌ ها اعم از دولتی و خصوصی برای حمایت از بخش ‌های اقتصادی کشور نیز شرایطی را فراهم کرده ‌اند که هر فرد با هر میزان درآمدی می ‌تواند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی وام بانکی فوری مورد نیاز خود را در قالب عقود متناسب دریافت کند.

البته باید توجه داشت در گرفتن وام ، مبلغ وام ، نحوه بازپرداخت و… باید بررسی به عمل آورد تا برای بازپرداخت آن دچار مشکل نشویم.

سند ملکی به عنوان یک ضمانت مناسب برای دریافت وام از بانک‌ های خصوصی ، نیمه خصوصی و دولتی است . اما صرف داشتن یک سند ملکی برای گرفتن وام با سند خانه کافی نمی ‌باشد. هزینه‌ های انتقال سند با وام گیرنده می‌ باشد .

مشاوره سریع حقوقی و وام