وام میلیاردی

دریافت وام میلیاردی از بانک ها

دریافت وام میلیاردی یکی از چالش های بزرگ افراد است که برای دریافت آن باید شرایط خاصی را داشته باشند و فقط برای کار خاص دریافت کنند، اما موسسه حقوقی راهیان عدالت شرایط دریافت تسهیلات میلیاردی را راحت کرده است

وام هایی که در بانک های مختلف به صورت معمول به افراد داده می شود، شرایط گوناگونی دارد، اما معمولا وام هایی که افراد عادی می گیرند تا حدود 200 میلیون تومان است و بیشترین مبلغ وام، به وام های مسکن تعلق می گیرد.
البته برخی از بانک ها حتی تا سقف 750 میلیون تومان، با تکیه بر سپرده های قبلی اشخاص و گردش پول بالا در حساب آنها، اقدام به اعطای وام به عناوین مختلف می کنند.
“در نتیجه می توان گفت وام میلیاردی اگر انحصاری نباشد، برای راه اندازی بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ کشور لازم است. اما چطور باید وام میلیاردی گرفت؟”

بسیاری از واحد های تولیدی و کارخانه های کوچک و بزرگ، برای جلوگیری از ورشکستگی، به وام های میلیاردی، نیاز دارند. اعطای وام به این شرکت ها برای احیای فعالیت آن ها و نجات اقتصاد کشور، امری ضروریست.
به طور کلی پروسه دریافت وام های با مبالغ کلان بسیار مشکل بوده و نیازمند مدارک و اثبات سودآور بودن طرح تجاری یا فعالیت شرکت می باشد.

وام برای چه کاری می توان گرفت؟

وام در واقع پول ، ملک ، کالا و یا هر نوع دارایی ‌ای است که از جانب یک فرد ، یعنی وام دهنده ، به فرد دیگر، یعنی وام گیرنده ، پرداخت می ‌شود. شرط اصلی در این پرداخت این است که اصل دارایی پرداخت شده به همراه مقداری بهره ، پس از گذشت زمان مورد توافق طرفین به وام ‌دهنده بازگردانده شود.

پرداخت وام از جانب بانک ‌ها و مؤسسات مالی نقش مهمی در برطرف نمودن مشکلات مالی آحاد افراد جامعه دارد. شاید بتوان گفت که مهم ‌ترین هدف وام‌ دهی از آغاز تا کنون همین کارگشایی بوده است.

قوانین و میزان سود این نوع قرض دادن پول در جوامع مختلف امروزی متفاوت است و میزان بازپرداخت آن به شرایط مختلفی بستگی دارد اما در کشور ایران براساس سیستم بانکی اسلامی و بانک داری بدون ربا صورت می گیرد هرچند گاهی اوقات کاملا سهل الوصول است ، اما گاهی هم دست نیافتنی است و به قول معروف خرما بر نخیل و دست ما کوتاه است.

وام میلیاردی تعمیرات، وام میلیاردی تولید ، وام میلیاردی خرید کالا ، وام میلیاردی خرید مسکن ، وام میلیاردی خرید لوازم کسب و کار و ده ها مورد وام در جامع بشری هست که بسیاری را به خود چه درخواست کننده و چه وام دهنده را به خود مشغول کرده است.

بدون تردید بانک ها و موسسات مالی به درخواست کنندگانشان وام می دهند تا علاوه بر رونق اقتصادی منطقه حضورشان ، که کاملا توجیه شده است منافع مادی و سود خود را نیز تضمین کنند.

وام میلیاردی

تسهیلات میلیارید

واژه‌ی تسهیلات مفهومی گسترده ‌تر از واژه‌ی وام دارد. به عبارتی دیگر می‌ توان گفت هر نوع وامی نوعی تسهیلات است اما هر تسهیلاتی وام نیست.

در حقیقت بانک‌ ها با گردآوری نقدینگی ‌های بی‌ هدف از جامعه ، آن‌ ها را به صورت هدفمند به مصرف می ‌رساند. به چنین فرایندی اصطلاحاً اعطای تسهیلات گفته می ‌شود.

یکی از اشکال اعطای تسهیلات قرارداد مضاربه است. در این قراداد به زبان ساده ، بانک سرمایه‌ی مورد نیاز یک فعالیت تجاری را تأمین نموده و در مقابل در سود آن فعالیت سهیم می‌ شود. مشاهده می‌ کنید که تفاوت وام و تسهیلات با توجه به همین مثال قابل درک است.

در وام‌ دهی به هیچ وجه خبری از مشارکت در سود نیست. همان ‌گونه که اشاره شد ، اعطای تسهیلات مفهومی گسترده ‌تر نسبت به وام دارد. تسهیلات اشکال دیگری نظیر مشارکت مدنی ، جعاله ، ضمانت‌ نامه و … دارند.

چه کسانی شرایط دریافت وام میلیاردی را دارند؟

بانک های مختلف شرایط متفاوتی برای اعطای وام دارند که مهم ترین آنها را در این قسمت برای شما ذکر میکنیم:

کسی که خواستار دریافت وام است نیاز است تا صاحب کسب و کار اقتصادی،کارگاه تولیدی،کارخانه و یا شرکت بازرگانی باشد.

کسانی میتوانند این وام را دریافت کنند که سپرده ی بانکی بلند مدت با مبلغ بیشتر از یک میلیارد تومان در آن بانک داشته باشند.

کسانی هم که صاحب ملک هستند و سند ملک خود را به عنوان وثیقه به بانک میدهند میتوانند از بانک وام میلیاردی دریافت کنند.

وام میلیاردی با سند ملکی

برای دریافت وام میلیاردی روی سند مسکونی باید کپی سند ، پایان کار، بنچاق ، قبض آب ، برق یا گاز ، کپی شناسنامه و کارت ملی مالک به شرکت تحویل داده شود و بعد از آن سند ملک برای ارزش گذاری کارشناسی به کارشناس سپرده می شود.

بعد از طی این مراحل کار به دفترخانه و استعلام می رسد و دست آخر هم با قرار گرفتن سند در رهن بانک ، مشتری به وام خود می رسد.

در این روش دیگر نیازی به سپرده گذاری در بانک نیست چراکه امروزه تمام بانک ها به ازای پرداخت تسهیلات شرط می گذارند که حتما باید مشتری در بانک سپرده گذاری داشته باشد.

ضمن آن که مسئولان شرکت سرمایه‌ بالایی را در بانک مورد نظر قرار می دهند و به ازای آن پول می توانند برای مشتریان خود وام در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند. دریافت وام از موسسات و شرکت های مورد اطمینان به نفع مردم است چراکه نه ضامن می خواهد نه چک و نه سفته.

وام میلیاردی

اعطای وام میلیاردی

وام بانکی به طور کلی ارائه نوعی پول سود دار است که از زمانی مشخص بین قرض دهنده و قرض گیرنده  رد و بدل می شود . این تبادل پول بین دو طرف به صورت های مختلفی انجام می شودکه از دیرباز و دوران باستان در جوامع بشری رایج شده است.

میزان باز پرداخت وام بانکی فوری به شرایط مختلفی بستگی دارد که شرایط این باز پرداخت در انواع بانک ها متفاوت است. در برخی اوقات نیاز به پول ضروری می ‌شود و راهی جز وام  ملکی گرفتن باقی نخواهد ماند.

وام با سند ملکی می ‌تواند در مواقع ضروری راه گشای این افراد باشد تا با گرو گذاشتن آن نزد بانک و دیگر نهاد ها وام ملکی بدون ضمانت را تهیه کرد .

این موسسه با ارائه سند مسکونی برای وام شما در ازای سند کارخونه شما یا سند زمین شما ، به شما وام میلیاردی بانکی اعطا می کند .

همچنین شما می توانید برای دریافت وام میلیاردی با شماره 09121304085 تماس بگیرید .

وضعیت وام ‌دهی بانک‌ ها نشان می ‌دهد عموما وام  میلیاردی به شهروندان عادی داده نمی ‌شود و دریافت این چنین وام ‌هایی کاری بس دشوار برای عموم و شاید راحت برای بعضی افراد خاص است. در ادامه به وام میلیاردی می پردازیم.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    3 thoughts on “وام میلیاردی

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام