وام ملکی بدون ضمانت

وام ملکی بدون ضمانت

آیا برای گسترش کسب و کار و سرمایه کاری خود ، می خواهید ملک خود را به فروش برسانید ؟ آیا می دانید شما بدون فروش ملک خود می توانید وام ملکی بدون ضمانت از موسسه راهیان عدالت در یافت نمایید ؟ آیا از مزایای در یافت وام ملکی بدون ضمانت مطلع هستید ؟ آیا می دانید می توانید بدون در انتظار ماندن و فوت وقت ، وام ملکی بدون ضمانت در یافت نمایید ؟

ما می خواهیم شما را با وام ملکی بدون ضمانت آشنا سازیم تا در صورتی که نیاز دارید برای بیش تر شدن سرمایه کسب و کار خود ، ملک مسکونی خود را به فروش رسانید ، بتوانید وام ملکی بدون ضمانت از موسسه راهیان عدالت در یافت نمایید .

وام ملکی بدون ضمانت

شرایط اخذ وام ملکی بدون ضمانت از موسسه راهیان عدالت چیست ؟

شما با داشتن سند ملک مسکونی در محدوده شمال و غرب تهران ، می توانید جهت در یافت وام ملکی بدون ضمانت اقدامات لازم را انجام دهید .

ابتدا باید بدانید که شما به عنوان یک مالک باید ، شش دانگ سند آن را به نام خود داشته باشید . اما این امکان برای شما از سوی موسسه راهیان عدالت فراهم شده است تا در صورتی که شخص دیگری مالک شش دانگ سند ملکی می باشد ، می توانید با رضایت مالک ، از موسسه راهیان عدالت وام ملکی بدون ضمانت در یافت نمایید .

حال شما می توانید با داشتن سند ملکی شش دانگ در محدوده شمال و غرب تهران ، جهت در یافت وام ملکی بدون ضمانت اقدام نمایید و وام خود را از موسسه راهیان عدالت در یافت نمایید .

برای در یافت وام ملکی بدون ضمانت نیاز به چه مدارکی داریم ؟

همان طور که می دانید برای در یافت وام ملکی بدون ضمانت ، باید سند شش دانگ ملک مسکونی به نام خود داشته باشید . پس از آن با به همراه داشتن مدارک شخصی خود مانند اصل شناسنامه و اصل کارت ملی ، به موسسه راهیان عدالت مراجعه نموده و اقدامات لازم را جهت اخذ وام ملکی بدون ضمانت انجام دهید .

پس از بررسی کارشناسان موسسه راهیان عدالت و قیمت گذاری بر روی ملک شما ، شما می توانید در کم تر از یک روز وام ملکی بدون ضمانت خود را در یافت نمایید .

شما برای در یافت وام ملکی بدون ضمانت نیز به شخص نفر با چک عادی ، جهت ضمانت باز پر داخت اقساط خود نیاز دارید . در این باره می توانید با مشاوران موسسه راهیان عدالت ، در تماس باشید .

فراموش نکنید که سند ملکی شما باید در محدوده شمال و غرب تهران باشد و در یافت این وام برای افراد شهرستانی میسر نمی باشد .

وام ملکی بدون ضمانت

وام های به چند دسته تقسیم می شوند ؟

به طور کلی وام هایی که در حال حاضر می توان از موسسات و بانک ها در یافت نمود ، به دو دسته وام های بانکی و وام های غیر بانکی تقسیم می شوند .

همه ما برای گسترش سرمایه خود ، اقدام به اخذ وام از موسسات و بانک ها کرده ایم . پس کم و بیش با شرایط اخذ وام و باز پر داخت آن آشنا هستیم . اما ما می خواهیم در این مطلب این مسئله را بیش تر برای شما باز کنیم.

وام در واقع یک وجه نقد است که از سوی وام دهنده به شخص وام گیرنده داده می شود و با توافقی بین طرفین ، موعد سر رسید باز پرداخت آن مشخص می شود . منظور از موعد سر رسید باز پرداخت وام این است که شخص وام گیرنده باید در زمانی مشخص ، مبلغ وام را به شخص وام دهنده پر داخت نماید .

اما معظل بزرگی که در زمان در یافت وام ، شخص وام گیرنده با آن مواجه می شود ، تعدد ضامنین و وثیقه های سنگین و سود های کلان می باشد . البته صف انتظار جهت در یافت وام نیز یکی دیگر از مشکلات می باشد . حال موسسه راهیان عدالت با در نظر گرفتن شرایط فعلی شخص وام گیرنده ، این پروسه را کوتاه تر نموده تا شخص با داشتن سند ملکی در شمال و غرب تهران بتواند وام ملکی بدون ضمانت در یافت نماید .

وام های غیر بانکی ، به علت این که از سوی موسسات نا معتبر وام داده می شود و این گونه موسسات تابع هیچ قانونی نیستند ، ریسک بالایی به همراه دارد و این امکان فراهم می شود که حتی شما ملک خود را از دست بدهید. در صورتی که موسسه راهیان عدالت ، با پر داخت وام بانکی ، می تواند تضمین محکمی برای از دست ندادن ملک شما باشد .

چرا برای اخذ وام ، به موسسه راهیان عدالت مراجعه کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت ، تا به امروز به عنوان یک موسسه حقوقی با داشتن قضات باز نشسته و وکلای پایه یک دادگستری ، سعی داشته است تا مسیر شما را در راه قانون و امور قانونی ، هموار سازد .

هم چنین ، موسسه راهیان عدالت ، با پر داخت وام های بانکی ، بدون آن که شما در انتظار بمانید ، می تواند به سرعت معضلات مالی شما را بر طرف نماید .

شما می توانید جهت اخذ انواع وام های بانکی ، به موسسه راهیان عدالت مراجعه نموده و وام خود را در یافت نمایید .

انواع وام هایی که راهیان عدالت به وام گیرنده اعطا می کند

وام میلیاردی

وام ملکی فوری

وام با سند خانه

وام بانکی فوری

وام با سند ملکی تهران

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    One thought on “وام ملکی بدون ضمانت

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام