بهترین وکیل بانکی

بهترین وکیل بانکی

بهترین وکیل بانکی ، وکیلی است که به احقاق حق شما در مراجع قضایی کمک نموده و در محکمه و مراجعه مربوطه ، از حق و حقوق شما دفاع نماید .

مسلما برای شما هم پیش آمده است که در زمان مراجعه به بانک و یا ادارات بانکی ، از سوی کارمند بانک یا مسئولین مرتبط به بانک و قرار داد های ، خساراتی به شما وارد و تحمیل شده باشد . به همین دلیل داشتن بهترین وکیل بانکی به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید از حقوق خود دفاع نمایید .

به طور کلی بانک ها به عنوان مهترین نهاد های بازار پولی و مالی کشور به شمار می آیند که با ارائه انواع خدمات بانکی و پولی به مشتریان در قالب مجموعه قرار داد ها می پر دازند . این قرار داد ها می تواند شامل کلیه تسهیلاتی شود که از سوی بانک ها به مشتریان پر داخت می گردد .

در این میان ، کارمندان بانک ها ، در ارائه این خدمات نقسش بسیار مهمی را ایفا نموده و اعمال هر فرد ناشی از ترک فعل و یا عدم رعایت قوانین باعث مسئولیت مدنی خواهد شد .

بهترین وکیل بانکی

در چه زمان می توانیم بهترین وکیل بانکی را داشته باشیم ؟

زمانی که از سوی بانک و کارکنان آن خسارات مادی و معنوی به ما وارد شده باشد . در این زمان ، باید برای خود بهترین وکیل بانکی را اختیار نماییم تا بتواند از حقوق ما دفاع نماید .

طبق تبصره یک ماده 30 قانون مطبوعات ، شورای نگهبان چنین اظهار داشته است که طرح دعوی خسارت معنوی مجاز و داد گاه مکلف به رسیدگی به آن می باشد .

در صورتی که چک مشتری به علت بی کفایتی و بی مبالاتی کارمند پر داخت نگردد و این امر سبب شود تا مشتری در بازار اعتبار خود را از دست بدهد ، مشتری حق دارد تا مطالبه جبران خسارت معنوی خود را کند که این امر به منظور صرف عذر خواهی از سوی کارمند خاطی نمی باشد .

بلکه باید با دادن مال مادی ، اوضاع شخص زیان دیده را بهتر نماید . این امر سبب شده تا از گستاخی ممتجاوزان کاسته و درس عبرتی برای سایرین گردد .

اما در عرف فعلی بانک در صورتی که شخص زیان دیده بتواند خسارت معنوی خود را به اثبات رساند ، بانک می تواند بر اساس ماده 8 قانون تخلفات اداری فرد خطا کار را به داد گاه تخلفات اداری معرف نموده و در صورت صدور حکم محکومیت و مجازات کارمند ، آینده شغلی وی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت .

چرا برای داشتن بهترین وکیل بانکی ، موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت ، با به کاری گیری تیمی ماهر و مسلط به قوانین حاکم بر جامعه ، تا به امروز بدون هیچ پرونده نا به سر انجامی ، توانسته است تا به احقاق حق و حقوق موکلین خود ، کمک شایانی نماید .

همین طور در صورتی که از سوی ادارات بانکی و بانک ها ، شما مورد ظلم واقع شوید یا به شما ضرر و زیانی تحمیل گردد ، باید برای خود بهترین وکیل بانکی را داشته باشید تا بتواند خسارات وارده را برای شما جبران نماید .

موسسه راهیان عدالت ، با داشتن بهترین وکلای بانکی ، تا به امروز توانسته است خسارات مادی و معنوی بسیاری از موکلین خود را جبران نماید .

بهترین وکیل بانکی

وکیل کیست ؟

وکیل به شخصی گفته می شود که با تسلط کاملی که بر قوانین حاکم بر جامعه دارد ، به موکل خود کمک می نماید تا بتواند خسارات وارده و تحمیل شده جبران نموده و از حقوق وی در برابر مراجعه قضایی و داد گاه دفاع می نماید .

هر شخصی که از سوی بانک ها و ادارات بانکی مورد ظلم واقع شده باشد ، باید جهت داشتن بهترین وکیل بانکی اقدام نماید تا بیش از این دچار ضرر و زیان مادی و معنوی نشده و آن را به کمک وکیل خود ، جبران نماید .

خسارات مادی و معنوی وارده و تحمیل شده از سوی ادارات بانکی و بانک ها چیست ؟

زمانی از سوی کارمندان بانک ها و یا ادارات بانکی ، سهل انگاری صورت می پذیرد که مشتری دچار خسارات مادی و معنوی می شود .

این خسارات در دو دسته مادی و معنوی ف تقسیم بندی می شوند . خسارات مادی شامل خساراتی هستند که می توان آن را با پر داخت پول جبران نمود . ما خسارات معنوی شامل خساراتی می شود که باعث بی اعتباری مشتری در بازار شده و وی زیر سوال می رود .

در این مواقع کارمند خاطی می تواند با عذر خواهی آن را فیصله دهد اما در صورتی که مشتری مطالبه داشته باشد ، کارمند موظف است با پر داخت پول ، که در اکثر مواقع می تواند خسارت معنوی را جبران نماید ، رضایت مشتری را جلب نماید .

برای چه دعاوی بانکی می توانیم بهترین وکیل بانکی را داشته باشیم ؟

دعاوی بانکی وصول مطالبات معوقات بانکی ، دعاوی اعتبارات اسنادی ، دعاوی مربوط به املاک در رهن بانک ها ، دعاوی زیاده خواهی بانک ها بر خلاف شرایط قرار دادری و مصوبه وام ها ، ضمانت نامه های بانکی ، درج خلاف قوانین در قرار داد های بانکی ، جرایم پول شویی و عدم رعایت وصف امانت داری بانک ها ، از جمله مواردی هستند که با وجود آن ها باید سجهت داشتن بهترین وکیل بانکی از طریف موسسه راهیان عدالت اقدام نماییم .

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    2 thoughts on “بهترین وکیل بانکی

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام