وكيل مجرب

وكيل مجرب

گاهي پيش مي آيد كه اتفاق نا خوشايندي پيش مي آيد، شكايتي طرح مي شود، اتهامي به شما مي زنند، و پاي شما به دادگاه باز مي شود. گاهي بخاطر سوء تفاهمي نا چيز، شما از طرف قانون احضار مي شويد و روزها و هفته ها، فكرتان مشغول كارهاي دادگاهي و برداشتن اتهام از خود و تبرئه شدن است. گاهي فرايند هاي دادگاهي ماهها طول مي كشد و انرژي، ذهن و زمان ارزشمند شما را صرف مي كند.

در اين زمان ها، نياز به يك وكيل مجرب بسيار پررنگ مي شود، چرا كه شما نياز به كسي خواهيد داشت كه بتواند از حق و حقوق شما كامل دفاع كند و با استفاده از تجربه و مهارت خود، پرونده شما را مختومه و ختم به خير بنمايد. وكيلي كه بتواند در كمترين زمان، بيشترين استفاده را از وقتي كه به دادگاه اختصاص داده شده، بنمايد، و مشكل شما را حل كند.

با توجه به مطالب ذكر شده، اين سوال پيش مي آيد كه چگونه يك وكيل مجرب را پيدا كنيم كه هم آگاهي و توانايي هاي لازم را داشته باشد و هم بتواند از عهده حل مسئله من برآيد؟

در مقاله ذيل، مفاهيم زير مورد بحث قرار مي گيرد.

  • يك وكيل كيست؟
  • چند نوع وكيل وجود دارد؟
  • چگونه مي توان يك وكيل مجرب را از وكيل آماتور تشخيص داد؟
  • چگونه يك وكيل مجرب پيدا كنيم؟

وكيل مجرب

يك وكيل كيست؟

تعريف كلي از يك وكيل را مي توان به اين صورت منظور كرد: شخص 1 براي انجام كاري، شخص 2 را طي يك قرارداد نماينده قانوني خود معرفي مي كند. سپس قانون به شخص 2 دسترسي هايي مي دهد كه قبلا فقط مربوط به شخص 1 بود. بنابراين شخص 2 مي تواند در انجام آن كار به شخص 1 كمك كند. در اين تعريف، شخص 1 موكل، شخص 2 وكيل و آن قرار داد بين وكيل و موكل، وكالت ناميده مي شود.

بر اساس ماده 35 قانون اساسي، داشتن وكيل براي طرفين پرونده در همه دادگاه ها امري الزامي است. از اين رو براي افرادي كه امكان انتخاب وكيل را ندارند، اين امكان فراهم شده كه بتوانند به صورت رايگان از مشاوره يك وكيل خبره كه از طرف دادگاه انتخاب مي شود، استفاده كنند.

چند نوع وكيل وجود دارد؟

وكيل پایه یک دادگستري : شخصي كه تحصيلات خود را در مقطع ليسانس و بالاتر به پايان رسانده و در آزمون طاقت فرساي  كانون وكلاي دادگستري رتبه بالايي كسب كرده است. اين گروه از وكلا، متعهد هستند كه دوره كارآموزي بگذرانند تا بتوانند پروانه وكالت خود را كسب كنند. در اين صورت، قانونا اجازه دارند در پرونده هاي مختلف نقش وكيل را بر عهده بگيرند و حرفه خود را به انجام برسانند.

وكلاي دادگستري پايه وكالت هاي مختلفي را اتخاذ مي كنند. وكيل پايه يك، وكيل پايه دو و وكيل پايه سه.

وكيل مدني : در اعمال متفاوتي نسبت به وكيل دادگستري وكالت مي كند. از جمله اين وكالت ها كه توسط وكيل مدني و موكل تنظيم مي شود مي توان به وكالت براي طلاق، خريد و فروش خانه، فسخ اجاره و رسيدگي به امور سازمان ها و ادارات دولتي اشاره كرد.

وكيل مع الواسطه: همان طور كه از اسمش پيداست، اين نوع وكيل بواسطه شخص ثالث براي فردي به وكالت گرفته مي شود. به طور معمول، خود فرد مذكور، امكان اختيار كردن وكيل را ندارد و توسل به شخص ثالث مي كند.

وكيل مجرب

ويژگي هاي يك وكيل مجرب

يك وكيل مجرب، وكيلي است با سابقه،  كه حق و حقوق شما را به طور كامل مي شناسد. اين شخص حرفه اي، به قوانين كاملا مسلط است و‌ سابقه اي درخشان در حل كردن پرونده ها در رابطه با بسياري از موضوعات و جرايم را دارد. يك وكيل مجرب، شخصي بسيار قابل اعتماد است؛

چراكه هرروزه در حرفه شخصي خود، با اسرار مردم سر و كار دارد، موكلان براي سريع تر شدن فرايند دادگاهي و حل شدن پرونده، بايد درباره تمام اتفاقات و اموري كه مي تواند به پرونده مذكور مرتبط باشد، صحبت كنند. بنابراين، امانت داري و راز داري يك وكيل، امري بسيار مهم تلقي مي شود

چرا به يك وكيل مجرب نياز داريم؟

در صورتي كه احتمال دارد يك وكيل آماتور نيز بتواند پرونده شما را حل كند، اما انرژي و زماني كه از شما صرف مي شود، ارزشش را نخواهد داشت. يك وكيل مجرب، تجربه دانش و سابقه كافي، براي تضمين حل شدن پرونده شما در سريع ترين زمان ممكن را دارد. و اين امكان را به شما مي دهد كه خيالتان راحت باشد كه همه چيز به خوبي و در كوتاه ترين زماني كه امكان دارد انجام مي شود.

راهيان عدالت

موسسه حقوقي راهيان عدالت، با سي سال سابقه در مختومه كردن پرونده هاي دادگاهي، با مجمعي از وكلاي مجرب، آماده همكاري با شما است. كافيست با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد و يا فرم تماس با ما را پر كنيد. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. وكيل مجرب در خدمت شماست.

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام