سایت وکیل حقوقی

سایت وکیل حقوقی

وکیل حقوقی کسی است که از جانب موکل اجازه داشته باشد در خصوص مسائل حقوقی ، در مراجع قضایی یا غیر قضایی اقدام کند. در ادامه به سایت وکیل حقوقی می پردازیم.

ویژگی وکیل حقوقی

مهم‌ ترین ویژگی یک وکیل خوب مورد اعتماد بودن وی می باشد. این امر مستلزم وجود صداقت ، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل می باشد.

وکیلی که از نظر اخلاقی تمام محاسن را دارا باشد اما فاقد تخصص و علم کافی باشد ، نمی تواند به نحو مقتضی از حقوق موکل خود دفاع کند.

بنابراین وکیلی را می توان مورد تایید قرارداد که هم از نظر سلامت اخلاقی مورد وثوق باشد و هم تخصص کافی در اموری که به وی سپرده می شود را به دست آورده باشد.

شغل وکالت ، به عنوان یکی از موجه‌ ترین مشاغل اجتماعی است و سابقه ای به قدمت تاریخ بشریت دارد ؛ وکالت به این معنا که هر فرد‌ می‌تواند فرد دیگری را به عنوان نماینده خود در رسیدگی به هر موضوعی تعیین کند.

قانون مدنی ایران هم تعریف مشابه‌ ای در این زمینه دارد. براساس این قانون ، وکالت عقدی است که به موجب آن ، یکی از طرفین ، طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می‌دهد.

سایت وکیل حقوقی در حیطه مشاوره مستقیم است ؛ وکلا به مراجعان مشاوره حقوقی می ‌‌‌‌‌دهند و به عنوان نماینده آن‌‌‌‌‌ ها در دادگاه و مراجع قضایی شرکت می‌‌‌‌‌ کنند تا طبق قانون از حقوق موکل خود دفاع کنند.

انواع وکیل حقوقی

انواع تخصص های حقوقی شامل تخصص حقوقی در زمینه ی حقوق تجارت و امور مالی ، تخصص حقوقی در زمینه مسائل خانواده و همه ی قوانین و مقررات مرتبط با آن ، تخصص حقوقی مربوط به امور کیفری ، تخصص حقوقی در مسائل حقوق مدنی  که شامل انواع قراردادهای معین و غیر معین ، ارث و میراث و حق شفعه و … است. تخصص حقوقی مربوط به دیوان عدالت اداری و حدود وظایف آن می باشد.

وکیل خانواده

وکیل خانواده کسی است که در امور حقوق و مقررات خانوادگی تسلط کامل و جامع داشته باشد. چون لفظ وکیل عام است ، چنین شخصی می تواند وکیل محضری باشد که در دفتر خانه اسناد رسمی توسط فرد انتخاب می شود.

و یا این که می تواند وکیل دادگستری باشد که به نیابت از موکل خویش در دادگستری و زیر مجموعه های آن اقدام قضایی و احقاق حق نماید.

وکیل ملکی

وکیل ملکی وکیلی است که در مورد انواع املاک اعم از بایر و غیر بایر اطلاعات نسبی حقوقی و غیر حقوقی داشته باشد.

وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت وکیلی است که در امور مربوط به مهاجرین به کشورهای دیگر و اخذ تابعیت از دولت های مطبوع که در آن مقیم هستند ، اطلاعات حقوقی  کافی داشته باشد .این که چگونه از حقوق مهاجرین در کشورهای مقیم دفاع نماید یا در مورد تابعیت آن ها به درستی  اقدام کند.

وکیل امور قراردادها

وکیل امور قراردادها وکیلی است که در قرارداد هایی که بین اشخاص تنظیم می شود اطلاعات نسبی حقوقی داشته باشد. این قرار دادها می تواند بین اشخاص حقیقی و یا بین اشخاص حقوقی تنظیم گردد.

بدیهی است که وجود وکیل خبره در زمان عقد قرار دادهای مذکور، می تواند تا حدود زیادی از خسارات و کلاهبرداری های ممکن در آینده جلوگیری کند.

وکیل چک و سفته

وکیل چک وسفته وکیلی است که در امور مربوط به انواع چک ها که از بانک های مختلف صادر می شود و هم چنین راجع به سفته ها و گواهی عدم پرداخت انواع چک ، و واخواست سفته ها (پروتست) و ظهرنویسان چک ها و حقوق و تکالیف مربوط به ظهر نویسان چک وسفته ها اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند از حقوق موکل خود  به درستی دفاع کند.

سایت وکیل حقوقی

در سال‌های اخیر با افزایش تعداد وکلا و موسسات حقوقی و نیز گسترش رقابت در این حوزه ، شاهد افزایش کیفیت خدمات و نیز کاهش هزینه‌ها در این حوزه هستیم.

در بسیاری از موسسات و یا دفاتر وکالت برخی خدمات نظیر مشاوره حقوقی تلفنی و یا سایت وکیل حقوقی به صورت رایگان ارائه می ‌گردد.

سایت وکیل حقوقی برای افرادی مناسب است که صرفا یک سوال حقوقی داشته و به دنبال طرح دعوی حقوقی و یا کیفری نیستند. هم چنین افرادی که توانایی مالی چندانی برای گرفتن وکیل ندارند و به دنبال آن هستند تا پس از آگاهی ، شخصا پرونده خود را پیگیری نمایند.

بهتر است از سایت وکیل حقوقی استفاده نمایند. اما باید توجه داشت که سایت وکیل حقوقی دارای معایبی است که مهم ‌ترین آن عدم مشاوره با فرد متخصص و نیز عدم بررسی دقیق مدارک است.

در بسیاری از مراکزی که مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌دهند ، شاهد هستیم که با مشاوره های غلط گاها مسیر پرونده تغییر کرده و حق موکل و نیز زمان و هزینه وی از بین می‌رود.

بنابراین، بهتر است اگر توان مالی برای پرداخت حق المشاوره دارید، چنین ریسکی را برای اسایت وکیل حقوقی انجام ندهید. در این مقاله با سایت وکیل حقوقی و ویژگی های آن آشنا شدیم. شما برای مشاوره در سایت وکیل حقوقی می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل حقوقی می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام