وکیل مجرب در تهران

وکیل مجرب در تهران

وکیل یا نماینده کسی است که از طرف شخص دیگری گاه حقیقی یا حقوقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مامور می شود. به وکیل جانشین هم گفته می شود.

وکالت یک عقد جایز است که در چهار چوب قانون مدنی بین وکیل و موکل منعقد می شود. می توان برای وکیل تعیین نمود که در انجام وکالت تا چه حد اختیارات دارد و این توافق نیز در قرار داد کتبی بین وکیل و موکل قید می شود.

وکالت به دو صورت انجام می شود که عبارت است از : وکالت مطلق و وکالت مقید.

وکالت مطلق : یعنی این که شخصی را برای تمام امور شخص دیگری وکالت انجام دهد . در این نوع وکالت کار ها از صفر تا صد به وکیل واگذار می شود و وکیل نیازی به اجازه ی موکل خود ندارد.

وکالت مقید : در این نوع وکالت مورد وکالت معین است و وکیل باید فقط در همان مورد معین فعالیت نماید. و در معاملات زمانی که در معامله خود شخص باید عمل نماید نمی تواند شخصی دیگر را وکیل کند.

حق الوکاله: حق الوکاله ی وکیل طبق تعرفه , به موجب ماده ی 515 و 519 قانون داد رسی عمومی و انقلاب از خواهان قابل مطالبه بوده و در صورت صدور حکم قطعی به نفع خواهان محکوم به خسارت داد رسی اعم از هزینه ی داد رسی و حق الوکاله ی وکیل از محکوم علیه قابل وصول خواهد بود.

وکیل مجرب در تهران : منظور از وکیل در تهران وکیلی است که محل فعالیت و دفتر وکالت وی بر اساس پروانه ی وکالت تهران بوده و همچنین در تهران هم مشغول به وکالت و مشاوره ی حقوقی می باشد.

درجه بندی وکلای دادگستری به وکیل پایه یک دادگستری و وکیل پایه دو تقسیم می شود.

وکیل پایه یک دادگستری به چه کسی می گویند؟

وکیل پایه یک دادگستری کسی است که توانایی انجام و قبول پرونده های کیفری و حقوقی را دارد و یا به عبارت دیگر وکیل پایه یک داد گستری وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده است و همین طور سوگند یاد کرده که امین و امانت دار موکل خود باشد و جز برای حق و حقیقت تلاش نکند.

و همچنین وکیل پایه یک پس از طی کردن مراحل کتبی و شفاهی وکالت , می تواند این مدرک را از کانون وکلای دادگستری دریافت نماید و می تواند در همه ی مناطق به کار وکالت به فعالیت بپردازد . ولی وکیل مجرب در تهران کسی است که فقط در شهر تهران به کار وکالت مشغول باشد.

وکیل مجرب

برای یافتن یک وکیل مجرب در تهران در امری خاص بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که در خصوص کار مورد نظر شما مهارت و تجربه ی کافی را دارد. در این صورت کار شما سریع تر پیش رفته و به نتیجه ی مورد نظر میرسید.  بهتر است قبل از سپردن کار خود به وکیل دادگستری حتما مشاوره ی حقوقی انجام دهید.

برای انتخاب وکیل مجرب باید بسیار دقت داشته باشید و آگاهانه انتخاب کنید زیرا یک وکیل خوب در انجام روند پرونده بسیار موثر است و یک وکیل مجرب می تواند نقش موثری در وکالت داشته باشد.

ویژگی های یک وکیل مجرب در تهران

یک وکیل خوب باید حتما دانش آموخته در این رشته و دارای مهارت و سواد بالا برای مشاوره دادن و همچنین قبول پرونده باشد.

سن و یا جنس وکیل یعنی مرد یا زن بودن وی معیار مناسبی برای خوب  یا بد بودن وکیل نیست و گاهی یک وکیل جوان ولی با مهارت و سواد بالا هم می تواند برای انجام امور کافی و موثر باشد و همچنین ملاک و معیار برای شناخت یک وکیل خوب علم و شهرت و مهارت و همین طور حسن خلق اوست.

یک وکیل مجرب علاوه بر تحصیل در رشته ی وکالت باید مراحل و آزمون های کانون وکلا را گذرانده باشد و برای دریافت پروانه ی اقدام کرده باشد.

برای انتخاب یک وکیل خوب صرفا به تبلیغات وی اکتفا نکنید, تبلیغات تلوزیون و یا اینترنتی و یا رسانه های دیگر روش مناسبی برای انتخاب یک وکیل مجرب نیست و برای انتخاب یک وکیل خوب باید سابقه ی وکیل را مورد نظر قرار داد.

وکیل در تهران

وکالت در تهران تحت تاثیر دو مساله می باشد یکی این که تهران دارای وسعت فراوانی است و دفاتر وکالت زیادی در تهران قرار دارد و افراد ترجیح می دهند در این خصوص به نزدیک ترین دفتر مراجعه کنند .

نکته ی دیگر تخصصی شدن وکالت است که با توجه به پیشرفته تر شدن کار ها و پیچیدگی امور در امر وکالت گرایش های زیادی به وجود آمد لذا باید برای انتخاب وکیل مجرب در تهران به سوابق کاری وکیل و همچنین مهارت وی نگاه کرد.

یک وکیل مجرب در تهران باید فن بیان قوی و بالایی داشته باشد تا هم بتواند مشاوره ی خوب و مفید به موکل ارائه دهد و هم قدرت متقاعد کردن را داشته باشد.

وکیل مجرب در تهران

مطابق ماده 35 آیین داد رسی در قانون مدنی وکالت در دادگاه ها شامل تمام اختیارات راجع به امر داد رسی است جز آن چه را که موکل استثنا کرده باشد یا توکیل در آن خلاف شرع باشد.

در این امور اختیارات وکیل مجرب در تهران باید تصریح شود : وکالت راجع به رای تجدید نظر , وککالت در توکیل , وکالت در ورود شخص ثالث , وکالت در دعوای خسارت و وکالت در قبول یا رد سوگند.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام