وکیل برای سند زدن

وکیل برای سند زدن

دعاوی ملکی از جمله مشکلاتی است که بسته به نوع و موضوع آن می ‌توانی د جنبه حقوقی، کیفری و یا تلفیقی از داشته باشید. در ادامه مقاله به وکیل برای سند زدن می پردازیم.

وکیل امور ملکی

موضوع دعاوی ملکی به موضوع بین اموال غیر منقول  و انسان مربوط می ‌شود که با توجه به نوع اموال و نوع کاربری آن ‌ها در کشور ما نظام حقوقی متفاوتی در این رابطه به وجود می آید.

در امور املاک و مستغلات  دعاوی ‌ای که لازم است توسط وکیل برای سند زدن و وکلایی که در زمینه املاک فعالیت می ‌کنند و دارای تجربه کافی هستند پیگیری و انجام می شود.

تمام وکلای دادگستری امکان بررسی در پرونده های ثبتی ، کیفری ، حقوقی ، ملکی و خانواده را دارند ، اما تجربه یک وکیل ملک در زمینه امور مرتبط با املاک و اراضی باعث می‌ شود تا بتواند با درصد موفقیت بالاتری در دعاوی های خود نظیر تقسیم و افراز ملک مشاع ، خلع ید ، قلع بن ا، تخلیه ملک ، الزام به تنظیم سند رسمی ، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف ، ابطال سند ، تعدیل و افزایش اجاره بها و غیره قبول وکالت نماید.

از دیگر ویژگی های یک وکیل برای سند زدن ، دانش حقوقی و تسلط وی در زمینه ‌های حقوقی ، کیفری و ثبتی امور املاک است و باید ضمن آشنایی با قوانین و مقررات مد نظر ، با آراء وحدت دیوان عالی کشور، آراء وحدت دیوان عدالت اداری و هم چنین رویه مرسوم دادگاه‌های کشور نیز آشنایی کافی و عالی  داشته باشد.

برای سند زدن1

بهترین وکیل برای سند زدن و اخذ سند  رسمی پس از اتمام عملیات ساختمانی ، در صورتی که احداث ساختمان دارای عیب های ظاهری و فنی  نباشد ، سازنده باید ابتدا اقدام به اخذ پایانکار ساختمانی از شهرداری منطقه شهری شود و سپس به موجب پایان کار صادره ، اداره ثبت و اسناد اقدام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی کرده و متراژ و محل دقیق کلیه واحد ها ، مشاعات ، پارکینگ‏ ها و انباری هر واحد را طی یک صورت مجلس مشخص و معین نماید.

پس از تكمیل این مراحل اولیه سند ملک آماده تنظیم در دفاتر اسناد رسمی می شود.  تنظیم سند رسمی درحالت نرمال دارای تعهداتی بوده وخارج از فرض موضوع بهترین کار مشورت با وکیل برای سند زدن است.

در صورت عدم وجود شرایط معمولی و عدم انجام تعهدات از سوی شخص متعهد و یا سازنده ، افراد ذینفع می ‏توانند از طریق محاكم دادگستری فرد متعهد را مجبور به تکمیل ساختمان (با فرض عدم تكمیل ساختمان) و الزام به اخذ پایان کار و الزام به تنظیم سند رسمی در یكی از از دفاتر ثبت اسناد رسمی و حتی ملزم به تحویل مبیع و پرداخت کلیه هزینه‏ های مربوطه نمایند.

بهترین وکیل برای سند زدن می تواند به شما در این زمینه ها کمک کند چرا که این موضوع به جهت متعدد بودن خواسته ها امری بسیار پیچیده‏ است كه جهت اخذ نتیجه لازم ، نیازمند به اخذ مشاوره از افرادی مجرب در زمینه حقوقی هستید.

همان طور که اینترنت امروزه بسیاری از کارهای ما را راحت تر کرده است. در این زمینه هم می تواند به کمک ما بیاید. موسسه حقوقی راهیان عدالت حل این مشکل را برای شما بسیار ساده کرده است کافی است که درخواست وکیل برای سند زدن را در سایت وارد کنید.

تا با لیستی از وکلای متخصص و مجرب وخصوصا وکیل برای سند زدن در شهر خود آشنا شوید و از میان بهترین ها وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شما می توانید از طریق فضای مجازی با موسسه راهیان عدالت در ارتباط باشید. برای مشاوره در زمینه وکیل برای سند زدن می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

همچنین شما می توانید برای دریافت وام بانکی فوری ، خرید مسکن با وام با مشاوران راهیان عدالت تماس بگیرید .

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام