وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی

وکیل ملکی یکی از زیر شاخه های وکیل حقوقی می باشد که با توجه به تسلط و دانشی که در حوزه دعاوی ملکی دارد، این وکیل پرونده وکالت را می پذیرد و متعهد می شود تا به موکل خود در حل پرونده و تسریع روند پرونده کمک کند، وکیل ملکی باید به تمامی قوانین و مقررات در زمینه های ملکی و ثبت اسناد تسلط کافی را داشته باشد تا در کنار عدله و شواهد بتواند از این قوانین و ماده ها به نفع موکل خود استفاده کند.

بهترین وکیل ملکی

اگر به دنبال بهترین وکیل ملکی هستید می توانید با وکلای گروه حقوقی راهیان عدالت به صورت مستقیم در ارتباط باشید، ارتباط مستقیم از طریق شماره 09121304085 در کوتاه ترین زمان ممکن این کمک را به شما خواهد کرد تا پیش از عقد قرارداد با وکیل ملکی از مشاوره برخوردار شوید.

آشنایی با وکیل ملکی

وکیل ملکی یکی از فعالین صنف وکلای دادگستری است که ممکن است تحت شرایط مختلفی نیاز به همکاری با او پیدا کنید. در واقع وکلای ملکی علاوه بر این که اطلاعات بسیار زیادی در زمینه انواع املاک و همچنین قراردادهای مربوط به آن دارند؛ می‌توانند به خوبی شما را برای پیگیری پرونده‌های مربوط به اموال و املاکتان در دادگاه هم راهنمایی کنند.

با این حال بسیاری از افراد همچنان زمانی که از بابت ملک و املاک خود دچار مشکل می‌شوند؛ اطلاعات کافی در رابطه با نحوه پیگیری پرونده در دادگاه و همچنین همکاری با وکیل ملکی ندارند. تحت چنین شرایطی این افراد باید با کارشناسان حقوقی موسسه ما تماس بگیرند و در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنند.

به همین منظور کارشناسان حقوقی مجموعه راهیان عدالت متن پیش رو را آماده کرده‌اند و شما از طریق آن می‌توانید به شیوه همکاری با یک وکیل ملکی پی ببرید.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی یک دانش آموخته حقوق است که به خوبی می‌تواند افراد را در زمینه پیگیری پرونده‌های آنها در دادگاه و همچنین پیشبرد اهداف حقوقی کمک کند. در واقع پرونده‌های مربوط به ملک و املاک از پیچیده‌ترین دعاوی مطرح شده در دادگاه‌های سراسری هستند و به همین خاطر بسیاری از افراد در اثر درگیری با چنین پرونده‌هایی وقت و انرژی بسیار زیادی را صرف خواهند کرد.

وکیل ملکی کیست؟

اما در صورتی که شما با حوزه کاری وکیل ملکی و همچنین توانایی‌های او آشنایی داشته باشید؛ دیگر هیچ نگرانی از بابت پیگیری پرونده‌های ملکی خود در دادگاه نخواهید داشت.

معمولاً پرونده‌های ملکی در ارتباط با معاملات ملک و املاک و مباحث حقوقی از جمله دستور فروش ملک، افراز ملک، اثبات مالکیت ملک، معامله معارض، بطلان معامله و غیره هستند. بنابراین با وجود چنین مفاهیم پیچیده‌ای مسلماً افراد عادی توانایی لازم برای رساندن پرونده‌های ملکی به نتیجه مطلوب را در دادگاه‌ها نخواهد داشت.

اما امروزه با وجود موسسه حقوقی راهیان عدالت شما به سادگی می‌توانید با وکلای ملکی خبره و حرفه‌ای در کار خود به صورت حضوری و آنلاین ارتباط بگیرید‌.

در جلسات مشاوره با وکیل حقوقی معمولاً از روند پیشبرد پرونده در دادگاه و همچنین رسیدگی به حق و حقوق خودتان اطلاعات بسیار زیادی کسب می‌کنید و خوشبختانه در موسسه راهیان عدالت امکان دریافت وقت فوری از وکلا و همچنین اخذ قرارداد جهت همکاری طولانی مدت هم فراهم شده است؛ بنابراین شما در این زمینه هیچ مشکلی نخواهید داشت‌.

وظایف وکیل ملکی

به طور کلی وکیل ملکی وظیفه دارد که از حقوق موکل خود در صورت رخ دادن هرگونه تخلف یا کوتاهی در دادگاه دفاع کند. در واقع راه‌های مختلفی برای دفاع از موکل در پرونده‌های مرتبط با ملک و املاک وجود دارد.

از آن جایی که اکثر این پرونده‌ها در ارتباط با مسائل حقوقی از جمله کلاهبرداری یا نارضایتی یکی از طرفین از معامله ملکی هستند؛ وکلا باید حتماً در طی روند پرونده با موکل خود همکاری و همراهی کنند. البته اغلب وکلای ملکی حرفه‌ای با وظایف خود آشنایی داشته و به همین خاطر هم هرگز در انجام آنها کوتاهی نخواهند کرد.

وظایف وکیل ملکی

از طرف دیگر شما باید توجه کنید که با وجود یک موسسه حقوقی زبانزد که سال‌ها در زمینه مسائل حقوقی و معاملات ملکی فعالیت کرده است؛ دیگر نگرانی در رابطه با استخدام یک وکیل ملکی حرفه‌ای و متعهد به انجام وظایف خود وجود نخواهد داشت.

بنابراین شما می‌توانید در اولین فرصت وقت مشاوره از وکیل مورد نظر خود در مجموعه راهیان عدالت را دریافت کنید. همچنین در ادامه به مهم‌ترین وظایف وکیل ملکی که باید در راستای انجام آنها نهایت تلاش خود را انجام بدهید هم اشاره کرده‌ایم‌

  • تنظیم سند رسمی
    خلع ید
    تصرف عدوانی
    مزاحمت
    ممانعت از حق
    فروش مال غیر
    مطالبه وجه التزام
    تقسیم املاک مشاع
    ابطال یا فسخ قرارداد

وکیل ملکی متخصص در دعاوی ملکی

مسلماً بهترین وکیل ملکی شخصی است که نه تنها از حقوق موکل خود در دادگاه دفاع می‌کند؛ بلکه دانش حقوقی بسیار زیادی در زمینه پیگیری پرونده‌های ملکی در دادگاه و همچنین رساندن آنها به نتیجه مطلوب دارد.در واقع وکلای ملکی علاوه بر اینکه وظیفه دارند از حقوق موکل خود دفاع کنند؛ بلکه باید حتماً نسبت به رساندن پرونده به نتیجه مطلوب و دریافت حقوق موکل خود هم اهتمام بورزند.

وکیل ملکی متخصص در دعاوی ملکی

همچنین توجه داشته باشید که وکلای ملکی با وجود چنین شرایطی سعی می‌کنند؛ بهترین عملکرد خود را به اجرا بگذارند تا در نهایت رضایت کامل موکل را کسب کنند. در واقع وکلا هیچ تمایلی به شکست خوردن پرونده در دادگاه ندارند؛ زیرا هرگونه شکست پرونده به ضرر آنها هم تمام خواهد شد.

همکاران ما در مجموعه راهیان عدالت هم تلاش می‌کنند تا حداکثر رضایت مراجعه کنندگان خود را جلب کنند.

مشاوره با وکیل ملکی

امروزه پیش از استخدام وکلا مهمترین مسئله انجام یک جلسه مشاوره با وکیل مورد نظرتان خواهد بود. در واقع از آن جایی که امکان شرکت در جلسات مشاوره با هزینه مناسب وجود دارد؛ استخدام وکیل از همان ابتدای پرونده بدون انجام تحقیقات لازم در رابطه با پیشینه کاری ممکن است به شدت اشتباه باشد.

مشاوره با وکیل ملکی

همچنین باید توجه کنید که در جلسات مشاوره امکان از بین رفتن بسیاری از ابهامات شما در رابطه با پرونده و همچنین روشن شدن مسیر پیگیری پرونده در دادگاه برای شما وجود خواهد داشت. بنابراین حتماً قبل از هر اقدامی در یک جلسه مشاوره با وکیل ملکی خود شرکت کنید.

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام