وصول مطالبات بانکی

وصول مطالبات بانکی

وصول مطالبات نوعی اصطلاح حقوقی می باشد. در ادامه مقاله به وصول مطالبات بانکی  می پردازیم.

اگر به دنبال وکیل بانکی و وکیل حقوقی برای وصول مطالبات بانکی هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

وصول مطالبات بانکی

مزایا قرارداد بانکی

لازم ‌الاجرا بودن بدون قید و شرط قراردادهای بانکی در ماده ۷ قانون تسهیل اعطای تسهیلات بانکی و کاهش هزینه ‌های طرح و تسریع در اجرای طرح‌ های تولیدی و افزایش منابع مالی و کارآیی بانک‌ ها تصریح شده است.

مطابق با این ماده قانون ، کلیه قرارداد هایی که بین بانک و مشتری در اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا انعقاد پیدا می کند ، در حکم اسناد رسمی می باشد و از کلیه مزایای اسناد تجاری از جمله عدم نیاز به تودیع خسارت احتمالی بابت اخذ قرار تأمین خواسته برخوردار هستند.

در حقیقت ، قانون تسهیل اعطای تسهیلات بانک ی، همزمان قرارداد بانکی را در حکم اسناد رسمی و در حکم اسناد تجاری محسوب می دارد و تأسیس جدیدی را به علم حقوق عرضه می کند.

مطابق با ماده ۱۱۰ قانون آیین دادرسی مدنی ، در دعاویی که مستند آن ها چک یا سفته یا برات باشد و هم چنین در مورد دعاوی مستند به اسناد رسمی و دعاوی علیه متوقف ، خوانده نمی ‌تواند برای تامین خسارات احتمالی خود تقاضای تامین را کند.

در زمینه ی وصول مطالبات بانکی با استفاده از برنامه ریزی دقیق و اصولی مقدار وصول مطالبات بانکی را در مدت کوتاهی مثلا سه ماهه به بیش از دو برابر برساند.

هم چنین با بررسی وصول مطالبات بانکی و میزان آن بیش ترین آن ها متعلق به شهرستان کرمان می باشد به طوری که اداره ثبت سند و املاک این استان روزانه و متوسط حدود پنج ملیارد و چهارصد ملیون  وصول مطالبات بانکی می کند.

وصول مطالبات بانکی

منظور از مطالبات ، پولی می باشد که باید از طرف مشتری پرداخت شود ، براساس نیازها و خواسته‌ های شما بهترین شرایط برای پرداخت سریع ایجاد می‌ شود .

وصول مطالبات بانکی یک هنر می باشد که در آن پرداخت و خدمات ، اجزای تعیین‌ کننده برای تضمین تداوم کسب ‌و کار و روابط خوب مشتری هستند .

این تعهدات موجب شکل ‌گیری رابطه‌ حقوقی میان دو نفر می ‌شود که از آن ‌ها به دائن (طلبکار) و مدیون (بدهکار) یاد می شود. پس منشأ تعهدات حقوقی ، یا قرارداد می‌ تواند باشد و یا غیرقرارداد.

در یک تقسیم‌ بندی سندی که می ‌تواند مستند یک تعهد حقوقی قرار بگیرد ، به دو نوع عادی و رسمی تقسیم خواهد شد. در واقع ممکن است تعهدی براساس یک سند رسمی ایجاد شود و امکان دارد که ایجاد این تعهد حقوقی براساس یک سند عادی باشد.

منظور از سند رسمی سندی می باشد که در حدود ضوابط قانونی توسط مأمور رسمی در دفترخانه تنظیم شده باشد. در مقابل ، سند عادی به سندی گفته می ‌شود که اشخاص بدون تشریفات خاص آن را میان خود تنظیم می ‌کنند.

برای مثال قراردادی که در دفترخانه تنظیم می ‌شود ، نوعی سند رسمی و قراردادی که در دفاتر املاک تنظیم می‌ شود ، یک سند عادی به شمار می ‌رود.

وصول مطالبات بانکی

قرارداد وصول مطالبات

چشم ­‌پوشی از وصول مطالبات در تجارت مقدور نمی باشد. به همین دلیل به دنبال آن اموری پدید آمد که اشخاص ثالثی با تسلط بر مناسبات موجود ، حاضر به تصدی آن ها بوده اند و این اشخاص ثالث به تدریج به نهاد­ های ارائه­ خدمات تخصصی تبدیل می ­‌شوند و با انعقاد قرارداد با طلبکار ، در مقابل دریافت مبلغی عهده­‌ دار وصول مطالبات می شوند.

هنگامی از یک قرارداد به عنوان قرارداد وصول مطالبات بانکی یاد می‌ شود که یک نهادی که مهارت و نظام سازمان یافته ‌­ای برای تحصیل مطالبات اشخاص و شرکت‌ ها دار د، تعهد می ­کند که در یک مدت زمان مشخص تمامی اقدامات لازم را برای وصول مطالبات انجام دهد.

شما برای مشاوره در مورد وصول مطالبات بانکی می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه نمائید و از خدمات این مجموعه بهره لازم را ببرید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل امور کیفری می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد.

شما می توانید با بهره مندی و مشاوره با مشاورین ماهر و مجرب این موسسه مشکلات خود را در هر زمینه ای حل کنید و از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

شماره های تماس

09121304085 

02122112230

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام