دریافت وام فوری

دریافت وام فوری

امروزه دریافت سریع وام بیش تر به یک آرزو و به کابوسی برای متقاضیان وام فوری تبدیل شده است. در ادامه این مقاله به دریافت وام فوری می پردازیم.

شما می توانید برای دریافت وام با سند ملکی با مشاوران ما تماس بگیرید.

09121304085

دریافت وام فوری

خرید وام

اشخاصی که به خاطر معدل مناسب در  حساب بانکیشان به آن ها وام تعلق می گیرد ، اما از آن جایی که نیازی به دریافت وام ندارند و یا ضامنی برای ارائه به بانک جهت دریافت وام فوری ندارند امتیاز وام شان از بین می رود.

در حال حاضر سريع ترين روشی که به وسیله ی آن شما می توانید به راحت ترین روش ممکن وام فوری دریافت کنید این است که امتیاز وام را از این افراد خریداری کنید.

روند کار به این شکل هست که به جای شما شخص دیگری در یکی از شعبات بانک ها سپرده گذاری کرده است و معدل حساب مناسبی را به دست آورده و شما ضامن های مورد نیاز برای دریافت وام فوری رو تهیه می کنید تا آن فرد بتواند وام خود را دریافت کند.

شما به هنگام عقد قرارداد بین خود و فروشنده ی وام حتما چک و سفته بابت ضمانت حسن انجام کار از فروشنده وام فوری دریافت کنید.

دسترسی به وام

۲ راه برای دریافت وام فوری وجود دارد : وام فوری آنی بانک ‌ها و وام خریدن یا همان وام فروشی. شرایط دریافت وام فوری داشتن ضامن معتبر ، سند و یا سپرده می باشد..

متقاضی دریافت وام فوری می ‌تواند پولی را سپرده‌ گذاری کند و پول بیش تری به‌ عنوان وام فوری دریافت کند. وام فوری می‌ تواند وام خرید کالا ، وام ازدواج ، وام مسکن ، وام قرض ‌ا لحسنه و… باشد.

بانک برای دریافت وام فوری آن را سریع ‌تر به متقاضی تحویل می ‌دهد و غالباً دوره بازپرداخت کوتاه‌ تری نسبت به وام های دیگر دارند.

راه دیگر دریافت وام فوری ، خرید وام است که در باور عامه به این روش نیز وام فوری گفته می ‌شود. افرادی وجود دارند که با وجود سپرده ‌گذاری در بانک و داشتن معدل مناسب حساب قصد دریافت وام خود را ندارند و برای استفاده از امتیاز وام خود و کسب سود ، وام خود را به فروش می‌گذارند.

این روش چون به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌ شود ، خطرهایی نیز در پی دارد و درخواست ‌کننده باید حسابی احتیاط کند تا در دام کلاهبرداران نیافتد.

دریافت وام فوری

دریافت وام فوری

دریافت وام فوری وامی می باشد که بانک‌ ها در شرایط خاص و در کوتاه ‌ترین زمان به مشتریان خود پرداخت می‌ کنند. این وام تا سقف یک میلیارد تومان در برخی از بانک‌ ها پرداخت می ‌شود.

اغلب بانک‌ ها سود 18 درصد برای دریافت وام‌ فوری تعیین کرده‌ اند اما نرخ سود در بانک‌ ها با هم متفاوت می باشد. اگر متقاضی سند یا ضامن معتبر داشته باشد ، بانک بدون سپرده ‌گذاری ۴۸ تا ۷۲ ساعت به او وام فوری پرداخت می ‌کند.

بانک‌ های زیادی هستند که در ازای پرداخت و دریافت وام فوری ، سود ۲ یا ۴ درصد دریافت می ‌کنند. هر وامی به ضامن نیاز دارد. یا مسدودی حساب باید ضمانت وامتان را انجام دهد یا یک ضامن حقیقی با فیش کسر از حقوق یا با دسته چک ، نیاز دارید.

اگر مشتری قرار دادی را که برای دریافت تسهیلات امضا می ‌کند را با دقت بخواند ، به وضوح متوجه می ‌گردند که در یکی از بند های قرارداد به بانک اجازه می‌ دهد در هنگام معوق‌ شدن اقساط ، از دیگر حساب ‌های مشتری نزد خود به اندازه مبلغ بدهی ، برداشت کند.

مشتری می ‌خواهد تسهیلات بگیرد ، قرارداد را امضا می ‌کند و به بانک اجازه برداشت می‌ دهد ؛ اما ایراد کار این است که قرارداد را نخوانده ، امضا کرده است و وقتی از حسابش برداشت شد ، شوکه می ‌شود و دنبال مقصر می ‌گردد.

در این مقاله با دریافت وام فوری آشنا شدیم. شما برای مشاوره کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل کیفری خود می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    2 thoughts on “دریافت وام فوری

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام