وکیل جعل سند

وکیل جعل سند

جعل سند از جمله جرم های بسیار سخت محسوب می شود که می‌توانند باعث بر هم ریختن نظام قانونی و حقوقی در جامعه برای مسائل کیفری و حقوقی گردد به همین دلیل در بسیاری از معاملات خصوصاً در زمینه ملک و املاک و اراضی متاسفانه جعل سند بسیار دیده می شود.

که باعث خسارت های مالی و روحی زیادی به افراد قربانی می گردد در این حین فردی که فریب خورده است به دادگاه مراجعه می‌کند و با  تشکیل پرونده از نظام قانونمند جمعوری اسلامی و قاضی می خواهد که هرچه سریعتر او را حق خود برساند.

اما اگر در این میان وکیل جعل سند را برای پرونده خود برگزیند اصولاً این پرونده با سرعت بیشتری به روند کار خود ادامه خواهد داد و با کیفیت بیشتری همراه خواهد شد چراکه پیگیری های لازم باید بر اساس مدارک و استنادات کافی در دادگاه ارائه شود.

اگر به دنبال وکیل حقوقی یا وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

وکیل جعل سند

نوع جعل سند

و وکیل جعل سند با استفاده از قانون و تبصره های خاصی که وجود دارد این قدرت را دارد نوع جرم را تشخیص داده و متهم  را به سزای کار خود برساند و این چنین به دادگاه ثابت نماید که فرد سودجو و متهم تا چه اندازه با نوع جرم و جعل سند خود به موکل او ضربه زده است.

بسیاری از جعل سندها ممکن است کاملاً جزئی باشند که حتی برای جعل سند جزئی نیز مجازات سنگینی در نظر گرفته می شود چرا که می‌تواند به آبرو، حیثیت و مال افراد ضربه‌ی سنگینی وارد کند و وکیل جعل سند در این بین تمام مصادیق جرم را به صورت شفاف در پرونده قید می کند.

تا بتواند با ارائه مدارک محکم در دادگاه از حقوق موکل خود به نحو احسن دفاع کند و عموماً در جعل سند بسیاری از وکلا خصوصا وکیل جعل سند اینگونه بیان می کند که آسیب و ضرر بسیاری به افراد وارد میگردد.

شما اگر با هرگونه جعل سند در مورد قرارداد و حتی یک اجاره نامه ساده برخورد داشته باشید می توانید به وکیل جعل سند مراجعه کنید و با بیان آنچه که رخ داده است از او بخواهید که در دادگاه وکالت شما را بر عهده گرفته تا بتوانید از حقوق خود به طرز اصولی و در چارچوب قانون دفاع نمایید.

جعل اسناد مالکیت

اما در بین جعل سند متاسفانه بسیاری از افراد به رده های بالاتر هم رحم  نکرده و حتی به اسناد مالکیت رسمی نیز اختلال وارد آورده اند و باعث به وجود آمدن خسارت های مالی زیادی به ملک و املاک بسیاری از افراد شده اند.

که وکیل جعل سند با بررسی تمام جزئیات پرونده و صحبت های موکل باید تمام زوایای پنهان و آشکار پرونده را در کنار یکدیگر بچیند تا به نتیجه عالی دست پیدا کند، چرا که جعل سند مالکیت نیز مجازات سنگینی دارد و اثبات آن نیاز به مدارک و مستندات بیشتری می باشد.

نکته حائز اهمیت در این بین این است که هرگاه با موارد این چنینی برخورد نمودید سریعاً به یک وکیل جعل سند مراجعه کنید تا بتواند با طرح درست دادخواست و شکایت دادگاه را با شما همسو سازد و بدین ترتیب شما را به حق خود هرچه سریعتر برساند.

وکیل جعل سند

مجازات جعل سند

شما با پیگیری های خاصی که توسط وکیل در سند برای پرونده خاص انجام می دهید میتوانید مجازات سختی را برای افرادی که مرتکب این جرم شده‌اند در نظر بگیرید، چرا که بسیاری از این مجازات ها علاوه بر جریمه‌ی نقدی به سال های خاصی حبس در زندان اشاره دارد.

و هر نوع مجازات به نوع جعل آن برمیگردد و عموماً برای ثابت کردن جعل سند وکیل جعل سند با مدارک خاصی که جمع‌آوری کرده می‌تواند به اقرار متهم نیز دست پیدا کند و در این شرایط پرونده  را به صورت کاملا صحیح به صورتی که باید بکشاند هدایت کند.

بسیاری از سند های جعلی به کلاهبرداری منتهی می‌شود و در اصل هدف جعل انواع سند یک نوع کلاهبرداری می باشد.

تخصص وکیل جعل سند

داشتن سابقه کاری بالا برای وکیل جعل سند بهترین و مهم ترین مزیتی است که وجود دارد بدین سبب شما با اطمینان کامل میتوانید بهترین وکیل جعل سند را انتخاب نموده و با هزینه ی بسیار منصفانه و پایین حق الوکالت وی از وکیل بخواهید که پرونده شما را با سهولت و اسانی بیشتر و بهتری ادامه داده در دادگاه تا با مجازات افراد سودجو و فریب کار نظم و آرامش به جامعه برگردد.

قبل از شروع پرونده وکیل جعل سند از شما جویا خواهد شد که سند از چه نوعی بوده و اینچنین روال کار در پرونده را مشخص خواهد نمود، طرح شکایتی که به وسیله وکیل جعل سند تنظیم میگردد اولین قدم مثبت برای شما خواهد بود و بهتر است بدانید که در دعاوی کیفری برای جعل سند که برای ملک و املاک و قولنامه های این چنینی انجام میشود وکیل جعل سند با تبحر و تخصص بیشتری کار خود را ادامه میدهد چرا که پرونده با زوایای بیشتری مسیر خود را باید ادامه بدهد.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام