وکیل قرارداد

امروزه قرارداد شاکله زندگی اجتماعی را در بر می گیرد. در ادامه مقاله به وکیل قراردادها می پردازیم.

وکیل قراردادها

قرارداد

قرارداد توافق نامه ای می باشد که بین دو یا چند نفر منعقد می شود که به این معنی می باشد که طرفین تکالیف و شرایط آن را پذیرفته اند.

در صورت عدم انجام مفاد قرارداد ، این قرارداد باطل می شود. قرارداد یک سند حقوقی می باشد که از طرفی حقوق و تکالیف طرفین را تعیین خواهد کرد و از طرف دیگر مشخص می کند عدم انجام مفاد آن چه عواقبی را در بر خواهد داشت.

قرارداد منعکس کننده رضایت معتبر طرفین به انجام مفاد آن قرارداد خواهد بود. اگر قراردادی بدون این رضایت معتبر منعقد شده باشد ، از لحاظ حقوقی قرارداد محسوب نخواهد شد و اغلب غیرقابل استناد می باشد.

تنظیم قرارداد با وکیل قرارداد

تنظیم و اجرای قرارداد امری تخصصی می باشد که نیازمند مهارت مربوط به خود می باشد. به عبارت دیگر قراردادها زمانی صحیح و اصولی می باشند که از چارچوب حقوقی و قانونی برخوردار باشند.

قراردادها باید توسط وکیل تنظیم قرارداد و متخصص به امور انواع قراردادها تنظیم شده باشد تا طرفین ذینفع بهترین بهره برداری مثبت را ببرند و کمترین خطا و ایرادی را داشته باشد.

تنظیم قرارداد بستگی به ماهیت شخصیت طرفین دارد و هم چنین موضوع قرارداد می تواند تابع شرایط خاصی باشد که نیازمند بررسی و اخذ مشورت با وکیل قراردادها می باشد.

با وجود وکیل قراردادها مذاکرات انجام شده پیش از قرارداد باید رعایت شود و در صورت نیاز در قرارداد درج شوند. عوضین قرارداد باید به طور مشخص و واضح در قرارداد ذکر شوند.

شروط قرارداد اگر به نحوی معتبر باشند قابلیت اجرا را خواهند داشت ، بنابراین بهتر است در تنظیم آن دقت لازم را به عمل آورد تا بخشی از پیچیدگی های قرارداد در آن منعکس شود.

وکیل قراردادها

وظایف وکیل قراردادها

قبل از هر اقدامی برای تنظیم قرارداد ، سابقه و تجربه وکیل قراردادها در موثر و دقیق بودن قرارداد بسیار مهم می باشد. وکیل قراردادها باید از تمام قوانین و ضوابط تنظیم قرارداد مطلع باشد.

از طرفی هزینه و تعرفه تنظیم قراردادها بستگی به میزان تجربه وکیل قراردادها و هم چنین موضوع قراردادها خواهد داشت ، که هرچه قرارداد پیچیده تر و حساس ‌تر باشد ، بالطبع هزینه ‌های بیش تری را شامل خواهد شد.

وکیل قراردادها در زمان تنظیم قرارداد آن را تحت یکی از انواع عقود به شمار می برد که به دو دسته تقسیم می شود.

عقود معین : عقودی می باشند که قانون گذار برای ان ها اسم و عنوان خاصی در نظر گرفته شده است و شرایط آن در قانون معیین شده است.

بیشتر بخوانید : انفساخ قرارداد در قانون

عقود غیر معین : عقودی می باشند که توافق طرفین در آن شروط را معین می کنند و شرایط خاصی در آن وجود ندارد.

قبل از تنظیم هرگونه قراردادی از مشاوره با وکیل قراردادها که متخصص و با تجربه در زمینه عقد و تنظیم قرارداد می باشد بهره ببرید تا از آثار زیان بار و غیر قابل جبرانی که در آیندهبه وجود خواهد آمد پیشگیری نمایید.

وکیل تنظیم قراردادها برای تنظیم قرارداد می داند که رکن اصلی هر قراردادیمتن آن قرارداد می باشد. چرا که در مقام اهمیت گذاری اهمیت متن قرارداد به مراتب بالاتر از عنوان قرارداد می باشد چون قصد اصلی طرفین در متن قرارداد کامل تر و با جزییات بیش تری بیان شده است.

هر قراردادی لاجرم دارای دو طرف برای معامله می باشد. طرفین قرارداد ممکن است اشخاص حقیقی و یا حقوقی باشند. بسته به این که طرفین قرارداد اشخاص حقیقی و یا حقوقی باشند لازم است که شرایط خاصی در نظر گرفته شود به هیمن خاطر بسیار مهم است که با افراد با آگاهی کامل از قانون اقدام به تنظیم قرارداد مورد نظر نمایند.

شما برای مشاوره حقوقی خود در هر زمینه ای و حتی تنظیم قراردادهای مهم و ضروری خود می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه کنید. این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل قراردادها می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد.

این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

 

 

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام