وکیل گمرک

وکیل گمرک

گمرک از جمله محل هایی است که در آن باید هر نوع صادرات و واردات به شکل قابل قبول و در راستای مصلحت های نظامی کشور با کیفیت و استاندارد بالا در چهارچوب قوانین خاص نیز به شکل درست و ویژه انجام پذیرد.

اما در برخی از شرایط متاسفانه چارچوب‌های قانونی اجرا نمی شود و این‌گونه باعث اتفاق‌های نابهنجار و خسارت‌های مالی و البته روحی بسیاری به افراد می گردد؛ متاسفانه برخی افراد در شرایطی به دام کالای قاچاق گمرکی افتاده و این چنین با دعاوی حقوقی بالایی روبه‌رو می شوند.

به همین دلیل اهمیت و ضرورت رجوع به یک وکیل و گمرک در راسته‌ی کار قرار می گیرد تا بتوان به تعامل درست دست پیدا کرد و هر چه سریعتر مشکل به وجود آمده را رفع نمود، البته وکیل گمرک همیشه با رسیدگی و نگاهی جزئی به انواع تفاهم‌نامه هایی که در نوع صادرات و واردات کالا انجام می پذیرد نیز نقش دارد.

اگر به دنبال وکیل حقوقی یا وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

وکیل گمرک

اهمیت تفاهم نامه

چرا که موارد و بندهای خاصی که در تفاهم‌نامه‌ها عنوان می شود تنها در حوزه‌ی تخصصی وکیل گمرک می باشد و افرادی که از این وکیل در هنگام فعالیت در گمرک خود را بی بهره نمی گذارند بدون شک کار خود را با کیفیت و استاندارد بالایی رو به جلو برده و این چنین از بسیاری از آسیب ها و خسارت های مالی خود را دور نگه داشته اند، چراکه احتیاط شرط عقل است و در زمینه کسب و کار و خصوصاً در گمرک داشتن وکیل گمرک یک ضرورت به تمام معنا به شمار می رود.

به خاطر وجود سیاست‌های خاصی که در دولت وجود دارد عمدتاً توافق‌نامه‌هایی برای حوزه گمرک همیشه رقم می‌خورد که برخی از افراد  آشنایی کامل و واقف به این نوع تفاهم‌نامه نداشته‌اند و ممکن است با مشکلاتی درگیر شده و همین درگیری باعث بروز بسیاری از پرونده‌های قضایی در دادگاه در زمینه گمرک برای آنها گردد.

قاچاق کالا

بدین سبب رد و بدل کردن کالا و انجام کارهای بازرگانی در حوزه‌ی گمرک همیشه باید با قانون‌های خاص انجام پذیرد، تا ضمن توجه با اصلاح بالا در خرید و فروش درست در جامعه بتوان اصل‌های درست و حساس گمرک را به شکلی درست و صحیح فراگرفت.

شما اگر با وکیل گمرک همراه باشید به نحو احسن او شما را با تمام قضایای خاص گمرک آشنا خواهد کرد و همین امر باعث خواهد شد که شما روند کار بهتری را در گمرک با سود درامدی بالاتری نیز داشته باشید.

متاسفانه برخی از اوقات به خاطر توجه نکردن به تصویب نامه هایی که مربوط به گمرک می باشد مشکلات حقوقی بسیاری برای افراد رخ داده است، که عبور انواع کالاهای آن‌ها را با مشکلات زیادی روبه‌رو ساخته است و در این شرایط با مراجعه به وکیل گمرک توانسته‌اند مسیر درستی را در پیش گیرند و البته از ایجاد پرونده سنگین در دادگاه نیز جلوگیری به عمل آورند.

توجه داشته باشید که متاسفانه در برخی شرایط افراد به هر دلیلی ممکن است به اشتباه و از روی وسوسه‌های ناگاه به سمت قاچاق کالا روی بیاورند، که در گمرک بحث قاچاق کالا قاچاق متأسفانه شدیداً مورد بحث و تنش می باشد.

در این شرایط هنگامی که نوع قاچاق کالای فرد محرز شده باشد، متاسفانه کارت بازرگانی وی دیگر مورد قبول برای کار در گمرک نمی‌باشد و علاوه بر آن باید در دادگاه برای انجام کاری که آن را انجام داده است توضیحاتی را ارائه دهد و به مجازات خود نیز فکر کند.

وکیل گمرک

اهمیت مهارت وکیل گمرک

و بدین ترتیب در این شرایط وکیل گمرک با شفاف سازی پرونده و شرح دادخواست و شکایت درست، پرونده‌ی وی را در دادگاه به شکلی کاملا اصولی و با در نظر گرفتن تمام چارچوب‌های موجود مورد رسیدگی قرار می‌دهد و بهتر است به تجربه؛ مهارت و البته قدرت فن بیان وکیل گمرک اعتماد نمایید و حل مشکل خود را به او بسپارید.

وکیل گمرک به خوبی با تمام مسائلی که در گمرک وجود دارد آشنایی داشته و هر کدام را به خوبی می‌تواند تجزیه و تحلیل نماید و البته افرادی که قربانی هر نوع قاچاق کالا؛ ارز و یا مواردی بدین‌شکل شده‌اند را امیدوار کرده و پرونده‌ی آن‌ها را در دادگاه با پیشرفت خوبی عجین می‌سازد.

و این نکته را از یاد نبرید که ماده‌ها و تبصره‌هایی که در قانون وجود دارد همیشه با تنوع بالایی همراه می‌شود و به‌همین‌خاطر وکیل گمرک باید کاملاً اطلاعات به روز داشته باشد تا به هر نظر‌خواهی و اجرای درست احکام در زمینه‌ی گمرک کاملاً واقف باشد.

دعاوی گمرکی

برای دعاوی گمرکی و تعرفه های گمرکی نیز وکیل گمرک توجه بالایی دارد و حتی با توجه به به آرای کمیسیون پرونده را در دیوان با کیفیت بهتری همراه می سازد که البته باید بدانید که وکیل گمرک به خوبی با امور حمل و نقل و کارشناسی بالا در این زمینه آشنا بوده که این امر می تواند به خوبی در وکالت او تاثیر مثبت بگذارد.

شما هر گونه مسئله‌ی حقوقی در زمینه گمرک و اظهارنامه های وارداتی و صادراتی را می توانید به وکیل گمرک سپرده تا با عملکرد درست و صحیح خود بتواند شما را به حق خود رسانده و از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری به عمل آورد.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام