وکیل سفته

وکیل سفته کیست؟

وکیل سفته به شخصی گفته می شود که در دعاوی مرتبط با سفته می تواند همراه شما شود و در پرونده به شما کمک خواهد کند، شما می توانید برای مشاوره با وکیل سفته با وکلای ما در ارتباط باشید.

همان گونه که می دانید سفته نیز یک نوع سند در حوزه تجارت می باشد که بسیاری از افراد در برخی شرایط برای تعهد خود آن را به فرد دیگری ارائه می دهند و در آن ممکن است از رقم خاصی نیز استفاده شود و عموما اگر توجه کرده باشید بسیاری از بانک ها برای پرداخت وام از شما سفته دریافت می کنند در این بین ممکن است اشکالاتی برای سفته به وجود بیاید که شما ممکن است به وکیل سفته نیاز پیدا کنید.

بدون شک سفته باید تاریخ صدور واضح و خوانایی را داشته باشد و همچنین مبلغ سفته به شکلی کاملاً شفاف نوشته شود این گونه سفته شما شرایط لازم را دارا است و همچنین نام گیرنده وجه، باید درج شود که در میان تاریخ پرداخت نیز مهم است اما نکته مهمتر وجود مهر و امضای صادر کننده می باشد اگر این موارد در سفته شما رعایت شود بدون شک این سفته با امتیاز تجاری محسوب می‌شود اما اگر حتی شکل ظاهری سفته با تفاوتی عجین شود نمیتوان به آن اعتماد نمود.

 

وکیل سفته

توقیف اموال توسط وکیل سفته

بهتر است بدانید در زمانی که فرد مورد نظری که سفته را صادر کرده است اگر به قول و وفای خود متعهد نباشد و مبلغی که در سفته درج شده است را پرداخت نکند، فردی که سفته در اختیار است به راحتی می‌تواند به وکیل سفته مراجعه کرده و اینگونه پرونده خود را در دادگاه به جریان بیندازد در این شرایط و وکیل سفته به خوبی می‌داند که باید با سابقه و تجربه خود به چه اداره ای مراجعه کند تا بتواند نوع اموال صادر کننده سفته مورد نظر را توقیف نماید.

عموماً  وکیل با تبحر و تخصصی که دارد می تواند از ماده و تبصره های خاصی برای مطالبه پول مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهد و در برخی شرایط ممکن است که نیاز به محکومیت مالی باشد؛ تا بتوان فردی که سفته را صادر کرده است را بازداشت نمود.

این نکته را از یاد نبرید وکیل سفته به خوبی می‌داند که هر برگه ای که به عنوان سفته وجود داشته باشد باید اثر انگشت و تاریخ داشته باشد، چراکه در غیر این صورت این برگه کاملاً باطل می باشد و به هیچ عنوان یک مدرک به حساب نمی آید.

اهمیت مهر و امضاء

در برخی شرایط اینگونه پیش آمده است که فردی که سفته را در دست دارد تمام شرایط آن را به خوبی در نظر گرفته اما مهری در کنار امضا یافت نمی شود و در این شرایط نیز فردی که سفته را صادر کرده است به هیچ عنوان قبول ندارد که این امضای اوست و باید مهر را نیز اعمال می‌کرد، در این شرایط شما بهتر است به وکیل سفته مراجعه کنید تا این وکیل بتواند با کارشناسی‌های لازم صحت گفته فرد را تأیید نماید پس در اینجا شما به مهر و امضا و اهمیت آن بدون شک پی بردید.

وکیل سفته عمدتا با این مسئله آشنایی دارد که واخواست سفته باعث می شود که بتواند هرچه زودتر نسبت به حکم جلب فرد صادر کننده سفته اقدامات لازم و قانونی را انجام دهد، البته وکیل سفته باید به موکل خود این نکته را متذکر شود که باید صبور باشد تا به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کند.

وکیل سفته

صبور بودن در رسیدگی پرونده

چرا که شما بهتر می دانید پیگیری و رسیدگی پرونده در دادگاه اصولاً با پروسه خاصی همراه است که بعضاً در برخی شرایط حتی به چندین ماه نیز این پروسه به طول انجامیده است پس این نکته را در نظر بهتر است داشته باشید.

خاطر نشان میکنم همیشه و در همه جا به تعهدات خود پایبند باشید چرا در بعضی شرایط اگر شما پایبندی به کار و تعهد خود نداشته باشید حتی سفته حسن انجام کار را میتوان به اجرا گذاشت که وکیل سفته با این موضوع کاملا اشنا و واقف است.

وکیل سفته برای شما درباره قیمت سفته در هر سال را توضیح میدهد چرا که قیمت سفته اصولا در سال نیز با تغییراتی ممکن است همراه باشد که باید این نکته را در نظر داشته باشید و همچنین بدانید که سفته مانند چک با شرایط و روابط و ضوابط خاصی همراه است.

اهمیت به تعهدات وکیل سفته

البته که عمل به تعهدات باعث میشود که کار به شکایت و وکیل سفته نرسد اما در شرایطی که وصول مطالبه با مشکلی جدی روبه رو شد بهترین کار بدون هیچ شکی تنها رجوع به وکیل سفته می باشد، که وکیل با تجربه و مهارت خود میتواند پرونده را به نتیجه عالی مدنظر موکل خود برساند.

درمورد حق الوکالت وکیل سفته جای هیچگونه نگرانی به هیچ عنوان نیست چرا که وکیل سفته بصورت اقساطی در برخی شرایط نیز آماده همکاری با شما عزیزان می باشد، اما در حالت کلی بهتر است به شرایط خاص سفته توجه فرمایید تا به مشکل خاصی برخورد نکنید.

این نکته را بهتر است متذکر شوم که درباره عدم وصول مطالبه سفته تنها و بهترین کاری که باید انجام دهید قطعا مراجعه به وکیل سفته می باشد که اینگونه میتوان حق خود را به شکل کاملاً قانونی از صادر کننده سفته دریافت نمایید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام