دستمزد وکیل حقوقی

وکیل حقوقی کسی است که پرونده های اموال منقول و غیر منقول و نقدی و غیر نقدی را بر عهده می گیرد. این وکیل در دادگاه های مدنی پیگیر شکایت های مظلومینی است که حقوق آنها رعایت نشده است و اموال آنها مورد تعرض قرار گرفته است یقینا این همه دوندگی حق الزحمه دارد و ما در این مطلب به دستمزد وکیل حقوقی خواهیم پرداخت.
دستمزد وکیل حقوقی

درباره دستمزد وکیل حقوقی چه می دانید؟

دستمزد وکیل حقوقی تعرفه های مشخص دارد و موکل باید طبق تعرفه های مشخص،  دستمزد وکیل حقوقی را پرداخت نماید، پرونده های مالی منقول و غیر منقول و نقدی و غیر نقدی از پرونده های حساس دادگاه های حقوقی و مدنی است بعضی از این پرونده ها پروسه بسیار طولانی خواهند داشت.
وکیل حقوقی به دفاع از پرونده اقدام می کند و سعی می کند بالاترین خسارت را از دادگاه بگیرد و گاهی این پرونده ممکن است به دادگاه تجدید نظر کشیده شود.
وکیل حقوقی سعی می کند سریعترین و فوری ترین نتیجه گیری را داشته باشد.
وکیل خوب حقوقی در اقدامات فوری سعی در رفع موانع رأی دادگاه می باشد و این رفع موانع خود دارای زحمات زیادی است که انصافا دستمزد وکیل حقوقی اقدامی صحیح است زیرا که یک وکیل خوب دقت و نگرانی خاص خود را دارد و شاید فقط وکلا این استرس را احساس می کنند.
تعرفه حق الوکاله حقوقی در تعرفه از سوی دولت ها و حکومت ها در سراسر کشورهای جهان مشخص شده است.

موارد تعیین در میزان دستمزد وکیل حقوقی

میزان دستمزد وکیل حقوقی بستگی به پرونده مدنی دارد و با توجه به اسناد و میزان دوندگی ها در تعرفه وکالت حقوقی مشخص شده است.
جالب اینجاست بدانید در تعرفه های دستمزد وکیل حقوقی ماده های آن مشخص و به صورت دقیق است، و کاملا توسط کارشناسان برنامه ریزی شده است.
وکیل حقوقی می خواهد مال و خسارت های ناشی از دست دادن مال با در نظر گرفتن تورم و به روز را به موکل برساند.
کسانی که مال خود را از دست می دهند مظلوم هستند و به دنبال کسی هستند که حق خود را بگیرند. گاهی افراد از سوی سازمان ها و ادارات دولتی و غیر دولتی مال خود را از دست می دهند و از طرفی چون این سازمان ها دارای نمایندگان حقوقی قوی هستند و گرفتن خسارت از آنها به زحمت وکیل و با تجربه بودن وکیل بستگی دارد. لذا وقتی این خسارت گرفته می شود کاملا به حق است و نباید افراد بدون وکیل حقوقی تهران اقدام به شکایت کنند زیرا ممکن است بدون نتیجه باشد.

دستمزد وکیل حقوقی

دعاوی ملکی که، کار کارشناسی است و کارشناسان ساختمانی و مهندسان ساختمان در این پرونده نظر می دهند. یکی از سخت ترین و تخصصی ترین پرونده های حقوقی است که پیچ و خم زیادی دارد و حتما نیاز به گرفتن وکیل است. لذا دستمزد وکیل مجرب در چنین پرونده هایی در تعرفه های وکالت مشخص شده است و موکل ملزم به پرداخت آن است.
 برای گرفتن وکیل حقوقی نگران نباشید شما قبل از آن می توانید با مشاوران سایت حقوقی ما مشاوره رایگان بگیرید و در خصوص دستمزد وکیل حقوقی نیز به صورت شفاف برای شما توضیح  خواهند داد.
یقینا بعضی از وکلای حقوقی راه آسان برای شما در نظر خواهند گرفت.
در صورتی که پرونده وکالت به نتیجه نرسد باز هم دستمزد وکیل حقوقی از سوی موکل پرداخت می گردد زیرا که  فرایند قانونی و دفاع از پرونده را دنبال می کند و در جلسات دادگاه شرکت می کند و مستندات را در پرونده می گذارد و تقدیم دادگاه می کند.
در بعضی موارد و در پرونده مالی سنگین موکل می خواهد چند وکیل بگیرد که دستمزد وکلای حقوقی به صورت جداگانه متفاوت خواهد بود.
یادآوری می گردد که دستمزد وکیل حقوقی حق الزحمه نیست بلکه هزینه تعرفه  حق الوکاله است و باید پرداخت گردد. در واقع دادگاه حقوقی مالی است و در خصوص تلف مال غیر اقدام به صدور رأی می کند.
وکیل شرکت و موکل طبق قراردادی که با هم به توافق می رسند در خصوص آورده  مال و جبران خسارت از سوی  دادگاه مال را به درصد با هم تقسیم کنند و همه آنها در جهت رفع ضرر و زیان موکل است.
دستمزد وکیل حقوقی

زمان پرداخت دستمزد وکیل حقوقی

سوالی که اینجا پیش می آید این است که آیا قبل از شروع کار وکالت این مبلغ پرداخت می شود یا بعد از اتمام کار وکیل ؟
در جواب باید گفت درصدی از دستمزد  وکیل حقوقی قبل از شروع کار پرداخت می شود و بعد از اتمام کار مابقی پرداخت می شود.
وکیل حقوقی محرم راز شماست او برای شما یک دوست مهربان و مدافع اموال شما در برابر هرگونه خسارت است.
به وکیل حقوقی اطمینان کنید و او پس از شنیدن مشکلات شما، به عنوان یک فرد مدافع به دادن مشاوره به شما کمک خواهد کرد

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام