وکیل کلاهبرداری

وکیل کلاهبرداری تهران

وكيل مناسب به عنوان وكيل كلاهبرداري وكيل پايه يك دادگستري و متخصص جزا و جرم شناسي است. وكيل كلاهبرداري بايد داراي تجربه كافي به خصوص در پرونده هاي جرم شناسي و كلاهبرداري را داشته باشد تا به اين ترتيب بتواند به بهترين شكل ممكن از جايگاه و حق موكل خود دفاع كند. به خصوص در بسيار از دعاوي به دليل پيچيدگي پرونده، بهره گيري از مشاوره ي وكيل كلاهبرداري مجرب امري ضروري قلمداد مي شود.

وكيل كلاهبرداري توانايي اين را دارد كه اتهام کلاهبرداری دفاع كند، و در ادامه پرونده کلاهبرداری را طرح كند. در هیچ کدام از قوانین کیفری دروغ به عنوان جرم شناخته نشده است. اما زمانی که دروغگویی با بردن مال غیر همراه شود، جرم کلاهبرداری محقق می شود و امکان طرح شکایت از وی وجود خواهد داشت. وكيل كلاهبرداري، قابليت آن را دارد که وقوع کلاهبرداری را  تشخیص دهد.

وکیل کلاهبرداری یکی از مباحث مهم در زمینه حقوقی و کیفری است که ما در اینجا به صورت کامل توسط گروه وکلای راهیان عدالت به آن پرداخته ایم .

کلاهبرداری یکی از جرائمی است که متاسفانه جامعه امروز به شدت درگیر آن می باشد ، جرم کلاهبرداری به جرمی گفته می شود که فرد با رضایت کامل خود مالی را در اختیار مجرم قرار داده و مجرم با طرح های از قبل برنامه ریزی شده مال فریب خورده را می برد.

شما می توانید برای ارتباط با وکلای ما با شماره 09121304085 تماس بگیرید ، همچنین توجه داشته باشید که جرم کلاهبرداری یکی از وظایف مهم وکیل کیفری می باشد .

در بسیاری از جرائم مالی فرد بدون رضایت شخصی مالی یا اموالش ربوده می شود که به اینگونه جرائم ، جرم کلاهبرداری گفته نمی شود .

شما می توانید برای شکایت جرائم کلاهبرداری به دادسرای محل وقوع جرم مراجعه کنید و برای تنظیم لایحه یا دادخواست در مرحله اول از وکلا و مشاوران ما کمک بگیرید .

جرم کلاهبرداری جزو جرائمی است که امروزه گریبان گیر افراد زیادی در جامعه ما شده است. جرم کلاهبرداری به معنای بردن مال دیگری به وسیله اعمال متقلبانه ای است که موجب فریب قربانی می گردد. آن چه که جرم کلاهبرداری را از سایر جرائم متمایز می سازد، این است که قربانی مال خود را با رضیات به مجرم می دهد.

در صورتی که در دیگر جرائمی که علیه اموال اشخاص اتفاق می افتد ، اموال قربانی بدون رضایت به مجرم انتقال داده می شود .اما در جرم کلاهبرداری ، مجرم به شیوه ای عمل می کند تا قربانی فریب بخورد و مال خود را با رضایت به وی دهد.

در این ادامه مقاله قصد داریم به سوالات زیر پاسخ دهیم

  • وکیل کلاهبرداری کیست؟
  • آیا می دانید امتیازاتی که یک وکیل کلاهبردار کاردان باتجربه باید داشته باشد چیست؟
  • آیا معیار های انتخاب یک وکیل کلاهبرداری خوب را می دانید؟
  • آیا وکیل کلاهبرداری نتیجه پرونده را در مراجع قضایی می تواند تضمین کند؟
  • آیا مشروط کردن دریافت حق الزحمه وکالت در صورتی که نتیجه دلخواه در پرونده کلاهبرداری به دست بیاید جرم است؟
  • کلاهبرداری به چه معنا است؟
  • عناصر قانونی جرم کلاهبرداری چگونه است؟
  • مجازات جرم های کلاهبرداری چیست؟

وکیل کلاهبرداری کیست؟

وکیل کلاهبرداری به فردی گفته می شود که بتواند  ادعایی که موکلش دارد را ثابت کند ، با قوانین مدنی وحقوقی آشنا باشد و اینکه سخنگوی قهاری باشد. وکیل کلاهبرداری فرصت دفاع از اتهام کلاهبرداری و پایه ریزی پرونده کلاهبرداری را دارد.

دروغ در هیچ قانون کیفری در دنیا جرم محسوب نمی شود ولیکن هنگامی که دروغ با بردن مال دیگران، همراه باشد میتوان به صورت واضح گفت جرم  های کلاهبرداری به وجود آمده است. وکیل کلاهبرداری با قدرت تشخیص اینکه کلاهبرداری انجام شده یا جرم دیگری و یا اینکه موضوع مطرح شده شامل حکم کلاهبرداری هست یا خیر ، مشاوره حقوقی انجام می دهد.

پرونده های رایج وکیل کلاهبرداری

ورشکستگی به تقلب

یکی از پرونده های بسیار رایج وکیل کلاهبرداری، پرونده های ورشکستگی به تقلب می باشد.
در این پرونده ها افراد با جعل اسناد دارایی های خود را کتر نشان میدهند تا بدهی های آن ها کمتر از داریی آن ها جلوه کند.

کلاهبرداری در انحصار وراثت

پرونده ی رایج دیگری که وکلای کلاهبرداری زیاد با آن سر و کار دارند ، کلاهبرداری در انحصار وراثت می باشد. در این پرونده ها وکیل کلاهبرداری می تواند به افراد مال باخته کمک کند تا به حقوق خود برسند. معمولا کلاهبرداری در انحصار وراثت با جعل سند همراه می باشد.

برای آشنایی با وکیل جعل سند با ما همراه شوید .

چرا باید پرونده را به یک وکیل کلاهبرداری بسپاریم؟

1_تجربه ی بالاتری نسبت به افراد معمولی دارد .

2_در صورتی که شخص کلاهبردار ، اموالی داشته باشد آن را فورا توقیف می کند.

3_وکیل کلاهبرداری زمان کوتاهی را می برد تا جرم را اثبات کند.

4_نیاز نیست موکل ، خود نیز در دادگاه حضور داشته باشد.

5_بعد از محکوم شدن کلاهبردار ، برای استرداد مال اقدام می کند.

هزینه وکیل کلاهبرداری چقدر است ؟

خیلی واضح است که باید گفت نمی توان به صورت مشخص عدد و رقمی را بیان کرد. علت این مسئله نیز واضح است. کلاهبرداری انواع و مصداق های بسیار مختلفی دارد. همچنین پرونده های کلاهبرداری از درجه اهمیت مختلفی نیز برخوردار هستند. در بعضی از پرونده های کلاهبرداری، یک فرد ناشی اقدام به کلاهبرداری می کند به همین دلیل شکایت از او و اثبات جرمش بسیار آسان تر میشود.

اما تصور کنید یک فرد بسیار حرفه ای اقدام به کلاهبرداری کرده باشد؛ در نتیجه اثبات جرم او و ارائه مدارک و مستندات بر علیه مجرم یا این مجرم های حرفه ای کار بسیار سخت تری میشود. در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی را برای پرونده های کلاهبرداری بیان کرد. البته توجه به یک نکته در این مورد ضروری است.

قطعا هزینه ای که شما برای رسیدن به مال از دست رفته خود می کنید؛ کمتر از مالی است که آن را به دست خواهید آورد. همچنین باید گفت در صورت مراجعه نکردن به وکیل  امکان این که نتوانید به حقوق از دست رفته خود دست یابید ؛ بسیار بیشتر میشود .

در نتیجه هزینه ای که برای وکیل کلاهبرداری می کنید؛ یک هزینه کاملا منطقی می باشد ویا به نوعی میتوان گفت یک نوع سرمایه گذاری است نه هزینه .

چرا از وكيل كلاهبرداري راهيان عدالت كمك بگيريم

موسسه راهيان عدالت با  30 سال سابقه و تجربه ي دفاع از پرونده های متعدد در زمینه کلاهبرداری و سایر اتهامات مشابه و مربوط از جمله؛ تحصیل مال از طریق نامشروع، اخلال در نظام اقتصادی می تواند شما را در روند طرح شكايت و يا دفاع از اتهام کلاهبرداری در تمامی فرايند پرونده در دادسرا و دادگاه های جزایی بدوی و تجدیدنظر همراهی كند و وکالت شما را به عهده گیرد.

راهيان عدالت با مجمعي از وکلای پایه یک دادگستری همواره پذیرای افرادی است که به دلایل مختلف قربانی جرم کلاهبرداری شده اند. وکلای این گروه با آمادگي كامل پذيراي پرونده های کلاهبرداری در موضوعات مختلف هستند.

اگر قصد همكاري با راهيان عدالت داريد، ميتوانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد يا فرم تماس با ما را پر كنيد، و مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

وکلای متخصص کلاهبرداری راهیان عدالت

گروه متخصص حقوقی راهیان عدالت با داشتن بیش از 25 سال سابقه کار یکی از موسسه های حقوقی مورد اطمینان می باشد که شما را برای رسیدن به بهترین نتایج و اهداف تا پایان راه همراهی می کند ، استفاده از مشاوره قبل از انتخاب وکیل یکی از مهمترین امور برای سپردن پرونده به شخص دیگری است که در موسسه ما شما می توانید به صورت رایگان با مشاوران در ارتباط باشید .

وکیل کلاهبرداری یکی از وکلای پر کاربرد در ایران می باشد ، جرم کلاهبرداری امروزه در ایران خیلی شایع می باشد ، دستگاه های قضایی در پی جرم زدایی ماهیت جرم کلاهبرداری از جرم های کیفری به جرم های حقوقی تغییر داده است .

مجازات جرم کلاهبرداری :

در ماده یک قانون اساسی جزا ، مرتکبین به جرم کلاهبرداری یا اختلاس مجازات به یک سال تا 7 سال حبص و رد مال به صاحب اصلی مال را باید بگذرانند ، حتما توجه داشته باشید که هم شاکی و هم متشاکی نیاز به وکیل برای اثبات رفع اتهام خیش را دارند .

پس حتما برای رفع مشکلات و تسریع در پیگیری پرونده کلاهبرداری خود با یک وکیل متخصص کلاهبرداری در ارتباط باشید ، گروه وکلای راهیان عدالت با داشتن سابقه ای درخشان و وکلای متخصص آماده خدمت رسانی به شما می باشند .

پرونده کلاهبرداری :

در پی پرونده شکایت آقایان علی…. ، مهدی …. ، مجید …. ، در راستای کلاهبرداری و جعل هویت از شخصی به سهیل …. ، بابت دریافت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و ضمانت برای دریافت وامی به مبلغ 15 برابر اصل مبلغ واریز شده به دادگستری ارسال کرده بودند .

این افراد با داشتن عدله کافی برای انتقال وجه به حساب شخص سهیل برای دریافت وام و داشتن شاهد در رابطه با کلاهبرداری این شخص خواستار بازگشت وجه و شکایت علیه شخص یا شرکت مذکور را داشنتد .

درجلسه دفاعیه پس از بازداشت شخص کلاهبردار ، این شخص مدعی شده که این مبلغ بابت قرض بوده و این افراد به این شخص بستانکار بوده اند و به دلیل نداشتن عدله این افراد در این پرونده شکایت شکست خوردند .

بعد از این حکم این افراد با مشاوره و گرفتن وکیل کلاهبرداری از موسسه حقوقی راهیان عدالت توانستن با استفاده از تبصره های کیفری درخواست فرجام و بازرسی به این پرونده را داشته باشند .

پس از پیگیری های وکیل کلاهبرداری حکم دادگاه به نفع شاکی های پرونده تغییر کرده و شخص کلاهبردار موظف به تحمل حبس 6 ماهه و بازگرداندن اصل و سود پول این اشخاص شد .

اگر در پرونده های این چنینی از افراد بی تجربه و کم مهارت کمک بگیرید احتمال شکست شما زیاد خواهد شد ، شما می توانید برای دریافت مشاوره یا داشتن وکیل کلاهبرداری با مشاوران ما در تماس باشید .

وکیل کلاهبرداری به عنوان یکی از مهم ترین شاخته های وکالت شناخته می شود. کلاهبرداری یکی از شایع ترین جرائم مالی در کشور ایران است .

وکیل کلاهبرداری باید به کلیه قوانین و مقررات خاص در این حوزه مسلط باشد. هم چنین توانایی این را داشته باشد تا سوء نیت مجرمانه را اثبات نماید. لازم به ذکر است که پرونده های کلاهبرداری جزو پرونده های مهم و حساس می باشند و جزو دسته پرونده های حقوقی هستند .

وکیل کلاهبرداری شخصی می باشد که در حوزه جرائم کلاهبرداری فعالیت دارد. وی با تبحر و تجربه کافی می تواند رای مطلوب را به نفع موکل خود اخذ نماید.

برای انتخاب وکیل کلاهبرداری باید چه معیار های را مد نظر داشته باشیم؟

راهیان عدالت به شما پیشنهاد می دهد تا برای انتخاب وکیل کلاهبرداری به سراغ وکیلی بروید تا به کلیه قوانین تسلط کافی داشته باشد. زیرا به طور مثال فروش مال غیر، جزو دسته جرائم کلاهبرداری قرار می گیرد اما وکیل کلاهبرداری باید بر ده ها قانون و خرده قانون اشراف کامل داشته باشد تا بتواند پرونده را پیش ببرد.

پس وکالت دادن به وکیل کلاهبرداری کم سابقه و غیر متخصص می تواند منافع شما را به طور کلی به خطر بی اندازد.

لازم به ذکر است که وکیل کلاهبرداری نمی تواند نتیجه پرونده را در مراجع قضایی تضمین نماید. در پرونده های جرائم کلاهبرداری تنها قاضی وظیفه دارد تا به آن رسیدگی نماید.

چگونه باید جهت جرائم کلاهبرداری شکایت نمود؟

ابتدا باید به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نموده و شکایت کلاهبرداری خود را ثبت نمایید. یکی از مهم ترین مواردی که باید در ثبت شکایت به آن اشاره نمایید ، نحوه عملیات متقلبانه و میزان مال برده شده از فرد شاکی می باشد.

پس از ثبت شکواییه بر اساس محل وقوع جرم، پرونده به دادسرای مربوطه ارجاع داده شده و در شعبه باز پرسی مشخص شده، مراحل تحقیقات اولیه شروع می شود. در صورتی که ادله شاکی برای متهم نمودن شخص ، به اندازه باشد، قاضی با قید وثیقه ، قرار محرمیت را صادر می نماید.

در صورتی که پرودنده به دادگاه ارجاع داده شود ، قاضی با شنیدن دفاعیات متهم و نیز ادله شاکی هم چنین نظر باز پرس پرونده ، رای خود را صادر می نماید.

در صورتی که می خواهید حقی از شما ضایع نگردد، باید به سراغ وکیل کلاهبرداری خبره بروید. ما به شما پیشنهاد می دهیم قبل از اقدام به دادن وکالت ، از مشاوران و وکلای ماهر راهیان عدالت نیز مشورت بگیرید.

استفاده از وکیل کلاهبرداری چه مزایایی در پیش دارد؟

در صورتی که شما شخصی هستید که از یک کلاهبردار زیان دیده اید و اشراف کامل به قوانین ندارید ، توصیه می شود که از وکیل کلاهبرداری، بهره جویید. زیرا با استفاده از وکیل کلاهبرداری برای اثبات جرم کلاهبردار، می توان مدت زمان این اثبات کردن را با حضور وکیل کلاهبرداری کم تر نمود .

در صورتی که شما از وکیل کلاهبرداری استفاده نمایید ، دیگر نیازی نیست که در کلیه دادگاه ها حضور داشته باشید. در صورت شناسایی امول کلاهبردار ، وکیل کلاهبرداری می تواند با علمی که دارد سریعا اقدام به توقیف اموال کلاهبردار نماید.

وکیل کلاهبرداری پس از محکوم شدن کلاهبردار به رد مال ، این توانایی را دارد تا برای استرداد مال اقدامات لازم را انجام دهد.

در صورتی که کلاهبرداری ساده و جزیی باشد ، این امکان وجود دارد که شاکی پس از گرفتن مال و خسارات آن ، رضایت خود را جهت شکایت ابلاغ نماید ، این رضایت می تواند توسط وکیل کلاهبرداری به دادگاه اعلام داشته شود.

آیا می دانید امتیازاتی که یک وکیل کلاهبردار کاردان باتجربه باید داشته باشد چیست؟

یکی از امتیازات مهمی که یک وکیل کلاهبرداری باید داشته باشد فرو نگریستن عمیق بر قوانین مدنی و امور حقوقی برای داشتن قدرت اثبات جرم است. یک وکیل کلاهبردار با تجریه در بروز جرم کلاهبرداری بایستی قدرت ثابت کردن جرم ، منتقل نمودن مال غیر، معامله با حریف و یا اینکه توانایی فروش مال غیر را داشته باشد این عمل از راه اعتراف کلاهبردار مجرم، متوسل شدن به اسناد و مستندات، شهادت اشخاص، اتکا به آثار وقوع جرم که می توان با اتکا و توسل به مواد و قوانین مدنی و حقوق انجام شود .

اگر از همان لحظه وقوع جرم ساختار مادی و معنوی با وکیل کلاهبرداری مشورت شود باعث می شود که در کمترین زمان ممکن وقوع جرم ثابت شده و با اتکا به قوانین مدنی و حقوقی دلیل مناسب و درست برای آن می توان ارائه داد. و نیز بعد از اینکه قاضی پرونده نظر خود را داد پرونده بقیه امور مثل برگرداندن مال غیر یا توقیف اموال کلاهبردار را می تواند سریعا به اجرا در آورد.

آیا می دانید امتیازاتی که یک وکیل کلاهبردار کاردان باتجربه باید داشته باشد چیست؟

مطابق قانون مجازاتی که برای کلاهبرداری در نظر گرفته شده از یک تا هفت سال زندان و نیز پرداخت جزای نقدی برابر با مالی که غصب کرده است می باشد. این مجازات کلاهبرداری به غیر از برگرداندن مال به صاحبش می باشد.

وکیل کلاهبرداری با تجربه همه جرم ها که شامل کلاهبرداری می شوند مثل فروش مال غیر، توطئه برای انتقال دادن مال دیگران، کمک کردن در جرم کلاهبرداری ، انحصار وراثت ، جعل کردن اسناد و مدارک، ثبت ملک ، تقسیم سودها و فواید یک سازمان، فروختن ارز متعلق به دولت و… را به خوبی می شناسد و کاملا آشنایی دارد و آگاهی کامل برای اقدام در اثبات جرم را دارد.

آیا معیار های انتخاب یک وکیل کلاهبردار خوب را می دانید؟

بهتر است در انتخاب وکیل کلاهبرداری دقت کافی را داشته و از یک وکیل کلاهبرداری متخصص و با تجربه در این زمینه استفاده کنید زیرا در قوانین ایران به غیر از خود جرم کلاهبرداری جرم های دیگری هستن که  مشمول جرم کلاهبرداری می شوند معروفترین مثالی که در این باره می توان زد جرم فروش مال غیر است که در حکم کلاهبرداری می باشد وکیل کلاهبرداری بایستی بر صدها قانون اصلی و ریز قانون نیز به صورت کامل مسلط باشد .

در حقیقت واگذاری پرونده های کلاهبرداری به وکیلان که سابقه کمی دارند ونیز در این زمینه تخصص لازم را ندارند می تواند باعث ضایع شدن حقوق مادی شهروندان و نیز شدت یافتن مشکلات شود قابل ذکر است که جرم  های کلاهبرداری امروزه بیشتر از راه فضاهای مجازی و اینترنتی اتفاق می افتد وکالت متهم هایی که به اسم جرم های رایانه ای این روزها بسایر مشهور و بر سر زبان ها است.

آیا وکیل کلاهبردار نتیجه پرونده را در مراجع قضایی می تواند تضمین کند؟

پاسخ به این سوال خیر است، تضمین سرانجام و نتیجه یک پرونده کلاهبرداری و یا پرونده دیگر که باموضوع تخلف و جرم از جانب وکیل کلاهبرداری پایه یک دادگستری است ، و نیز تضمین سرانجام و عاقبت پرونده حقه بازی و یا هرگونه پرونده حقوقی دیگر از جانب اشخاص که وکیل کلاهبرداری نیستند و یا موسسات حقوقی صورت بپذیرد به غیر از ظاهرسازی و دخالت در کار وکالت آن ها نیز کلاهبردار محسوب شده و مجرم شناخته می شوند.

پس در پرونده تعیین کننده نهایی خود شخصی قاضی است که به عنوان شخص رسیدگی کننده به پرونده می باشد وکیل کلاهبردار فقط می تواند که تضمین کند از راه قانونی به درستی پیگیری می شود به گونه ای که حتی می توان گفت یکی از وظیفه های اصلی یک وکیل دفاع از تهمت زدن کلاهبرداری و حقه بازی است ولی نمی تواند نتیجه نهایی پرونده را لحاظ قانونی تضمین نماید.

آیا مشروط کردن دریافت حق الزحمه وکالت در صورتی که نتیجه دلخواه در پرونده کلاهبرداری به دست بیاید جرم است؟

در خیلی از موارد طبق قرارداد بین وکیل کلاهبرداری و موکل شرایطی گذاشته می شود که در صورتی که حکم نهایی به نفع موکل صادر نشده باشد حق وکالت به وکیل پرداخت نخواهد شد ولی در غیر این صورت حق وکالت به وکیل تعلیق می گیرد.

این موصوع ارتباطی به قانون ندارد و هیچ مشکلی در آن نیست ولیکن اگر وکیل کلاهبرداری در محکوم کردن مالی که از پرونده به دست خواهد آمد شریک بشود خلاف نموده و از لحاظ قانونی این عمل ممنوع می باشد.

البته این امکان نیز وجود دارد که در قرار شرایطی را به وجود بیاید که در اگر نتیجه دلخواه به نفع موکل به وجود نیاید مابقی قسط حق وکالت از وی دریافت نگردد که این شرایط با انصاف تر و عادلانه تر است.

ویژگی های یک وکیل کلاهبرداری خوب

1.امانت داری :

یک وکیل کلاهبرداری خوب باید اسرار و اطلاعات شما را پیش خود حفظ کند و تحت هیچ شرایطی آنها را فاش نکند.

2.باید از گفتن مطالب غلو آمیز و عجیب جلوگیری کند:

یک وکیل کلاهبرداری خوب باید بی دلیل موکل خود را امیدوار نکند و هیچ وقت قول 100% به موکل خود برای پیروزی ندهد.

3.ساده سازی مسائل پیش روی موکل:

یک وکیل کلاهبرداری خوب باید بتواند موضوع را ساده کند و از پیچیدگی آن دردادگاه جلوگیری کند و به شفاف سازی ساده مسائل به قاضی کمک کند.

4.داشتن احترام دادگاه و شان مقام قاضی:

یک وکیل کلاهبرداری خوب باید از چاپلوسی در دادگاه بپرهیزد و برای قاضی مفید باشد و با همکاری با او بتواند به افراد بی گناه یاری رساند و مجرمین را به سزای اعمال خود برسانند.

5.باید از علم و هوش عالی برخوردار باشد:

در پرونده های کلاهبرداری به دلیل وجود دزدی ها و زد و بندهای مختلف، یک وکیل کلاهبرداری خوب باید بتواند مشکل را به راحتی شناسایی کرده و در دادگاه به حل موضوعات مختلف کمک کند و به راحتی بتواند مجرم را شناسایی کند و مال های کلاهبرداری شده را به موکل خود برگرداند.

معیار وکیل کلاهبرداری

یکی از معیارهای وکیل کلاهبرداری خوب تخصص این افراد است که براحتی بتوانند جرائم موجود در یک پرونده کلاهبرداری را به خوبی شناخته و آنها را نیز رفع نماید.

مزایای استفاده از وکیل کلاهبرداری

1.زمان کمتری طول می کشد تا جرم اثبات شود.

2.نیاز به حضور شاکی در دادگاه نمی باشد.

  1. در صورت شناسایی اموال وکیل کلاهبرداری میتواند سریعا آنها را توقیف کند..

4.وکیل کلاهبرداری می تواند رضایت و عدم رضایت شاکی را اعلام نماید بدون حضور شاکی.

  1. وکیل کلاهبرداری میتواند بعد از محکوم شدن کلاهبردار به رد مال، برای استرداد مال اقدام کند.

موسسه راهیان عدالت  با دارا بودن وکیل کلاهبرداری خوب می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید. برای مشاوره در این زمینه می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.

طرح شکایت کیفری توسط وکیل کلاهبرداری چگونه انجام می شود؟

با توجه به این جرم کلاهبرداری بسیار پیچیده است قبل از پایه ریزی شکایت کیفری با یک وکیل کلاهبرداری در این باره مشورت شود زیرا اثبات کردن رکن های این جرم باید توسط شاکی صورت گیرد و نداشتن آگاهی کافی در طریقه شکایت موجب ضایع شدن حق مال باخته خواهد شد.

وکیل کلاهبرداری توانایی دفاع از اتهام وارد شده کلاهبرداری و برنامه ریزی پرونده کلاهبرداری را دارد . دروغ گفتن در هیچ قانون کیفری جرم محسوب نمی شود . ولیکن وقتی دروغ با بردن مال دیگران همراه باشد می تواند جرم کلاهبرداری را ثابت کند. وکیل کلاهبرداری می تواند برای کلاهبرداری و یا جرم های دیگر و یا اصلا موضوع مطرح لاهبده، شامل حکم کلاهبرداری قرا می گیرد یا نه، مشاوره حقوقی انجام دهد .

بعضی اوقات حد بین دعاوی کیفری و دعاوی حقوقی به حدی ظریف است که به غیر از مشاور با وکیل کیفری تهران و متخصص در زمینه کلاهبرداری نمی توان راه مناسب را برای یافتن راه حل درست پیدا کرد.

طرح شکایت کیفری توسط وکیل کلاهبرداری چگونه انجام می شود؟

روش های اثبات کلاه برداری کدام ها هستند؟

دلایل اثبات کردن کلاهبرداری مانند دیگر جرم ها عبارتند از :

  • اقرار
  • اسناد رسمی یا عادی
  • شهادت
  • نشانه های وقوع جرم با استناد به قانون و یا زیر نظر قاضی
  • علم قاضی
  • تحقیقات محلی
  • اقرار:
  • در اثبات کلاهبرداری به این معناست که خود مجرم اعتراف کند که ادعای شاکی درست است و جرم کلاهبرداری را انجام داده و از طریق آن مال شخص شاکی را برده است و به او ضرر مالی رسانده است.در جرایم کلاهبرداری یکبار اقرار از سوی مجرم کفایت میکند ولی در یکسری جرائم یکبار کفایت نمیکند .
  • شهادت شهود:
  •  یکی دیگر از راه های اثبات جرم کلاهبرداری شهادت است که برای انجام این کار شاهدان باید از یک سری شرایط برخوردار باشند که عبارتند از:بلوغ،عقل،ایمان،عدالت ،نداشتن نفع شخصی از دعوا،عدم اشتغال به تکدی گری و ولگردی و طهارت مولد.طبق قانون برای اثبات تمامی جرایم به 2 شاهد مرد نیاز داریم بجز در جرایمی مانند زنا،لواط،تفیذ و مساحقه که به 4 شاهد مرد نیاز است.
  • علم قاضی:در این روش قاضی با استناد به مدارک معتبر و با توجه به وجود مستندات قوی حکم صادر میکند.

همان طور که پیش تر نیز گفتیم اصولا به خاطر این کلاهبرداری بسیار هوشمندانه انجام می گیرد برای اینکه بتوان مدارکی برای اثبات آن تهیه نمود خیلی سخت و پیچده خواهد بود در این مواقع یک وکیل کلاهبرداری با زرنگی و هوش و واقف بودن به مسائل حقوقی می تواند راه های دشوار صاف نماید.

روش های اثبات کلاهبرداری کدام ها هستند؟

مراحل طرح شکایت کلاه برداری به چه صورت است؟

در این خصوص ابتدا بایستی وقت مشاوره حضوری با وکیل کلاهبرداری متخصص در امور کیفری را بگیرید.

بعد از گرفتن وقت حضوری می بایست جزئیات کامل پرونده را برای وکیل کلاهبرداری دقیقا توضیح داده و اگر مدارکی برای ثابت نمودن تقاضای خود و یا دفاعیه دارید بایستی به وکیل کلاهبرداری تحویل نمایید و وکالت نامه وکیل کلاهبرداری را نیز امضا کنید. در این مرحله از پرونده وکیل با تنظیم نمودن شکایت مراحل قانونی ثابت نمودن جرم کلاهبرداری را ردگیری می کند.

مراحل طرح شکایت کلاهبرداری
مراحل طرح شکایت کلاه برداری به چه صورت است؟

مدارک لازم برای شکایت کلاهبرداری چه می باشد؟

مدارک شناسایی فرد شامل شناسنامه و کارت ملی

تحویل مدارک و مستندات در باب اموالی که مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

 

تفاوت مجازات کلاهبرداری ساده با مشدد مطابق قوانین کیفری در چیست؟

کلاهبرداری مشدد حالتی از کلاهبرداری است که در آن مرتکب جرم شامل یکی از 3 حالت ذیل شود:

  • کارمند دولت یه موسسات عمومی و شهرداری ها و یا نهادهای انقلابی باشد.
  • کلاهبردار خودش را به نام و عنوان ماموردولت یا موسسات عمومی یا شهرداری ، نهادهای انقلابی و شرکت های دولتی معرفی نماید.
  • کلاهبردار برای گول زدن مردم از تبلیغات عمومی از راه وسایل ارتباط جمعی مانند رادیو،تلویزیون،روزنامه و … و یا سخنرانی در مکان های عمومی و یا منتشر کردن آگهی ها چاپی و یا خطی استفاده کند. به این نوع کلاهبرداری ها ، کلاهبرداری مشدد می گویند و مجازت آن برای شخص مرتکب یه این عمل به غیر از بازستانی مال به صاحبش ، 2 تا 10 سال حبس به اضافه جزای نقدی برابر مال گرفته شده و نیز برکناری ابدی از خدمات دولتی است .

کلاهبرداری که شامل هیچ کدام از این سه نوع نشود کلاهبرداری ساده است و مرتکب جرم آن از 1 تا 7 سال به اضافه جزای نقدی برابر مال گرفته شده و بازستانی مال به مال باخته محکوم می شود.

مجازات در ارکان جرم کلاهبرداری چگونه است؟

مجازات برای کلاهبرداری از نوع ساده به حبس از یک تا 7 سال وپرداخت جزای نقدی برابر با مال کلاهبرداری شده است . و نیز مجازات برای کلاهبرداری مشدد در بار کارمندان و کارکنان قوای سه گانه حبس زندان از 2 تا 10 سال و نیز پرداخت /جزای نقدی برابر مال کلاهبرداری شده و همچنین برکناری و خلع ابدی از خدمات دولتی است.

در هر دو صورت اصل مال کلاهبرداری شده بایستی به صاحب مال برگردانده شود و در غیر این صورت دادگاه می تواند به تقاضای مال باخته و طبق ماده 696 بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1357 با فروختن اموال مجرم کلاهبردار به استثنای مستثنیات دین حکم را اجرا نماید و یا اینکه تا زماین که مال باخته به حق خود برسد مجرم در زندان بماند.

مجازات جرم کلاهبرداری
مجازات در ارکان جرم کلاهبرداری چگونه است؟

ماده 696

بر طبق ماده 696 بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی در کلیه موارد که مجرم به غیر از محکومیت کیفری به رد عین یا مثل مال یا ادای قیمت و اینکه از طریق پرداخت نودن دیه به جبران ضرر و زیان که برای جرمی که انجام داده محکوم شده باشد و از اجرای حکم سرباز بزند در صورتی که مال باخته تقاضا نماید دادگاه با فروش اموال مجرم به غیر از مستثنیات دین حکم را اجرا تا مال باخته با حقوق خود برسد و مجرم را نیز بازداشت می کند.

براساس تبصره یک ماده قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا اختلاس و کلاهبرداری در صورتی که شامل تخفیف شوند دادگاه می تواند بر طبق قوانین و مقررات مربوط به تخفیف مجازات مرتکب را فقط تا کمترین مجازات قرارداده شده در این ماده (حبس) و برکناری ابدی از خدمات دولت تقلیل دهد ولی نمی تواند برای اجرای حکم تعلیق قرار دهد.

در شرایط خاصی کامل نشدن جرم نیز قابل توجه است. یکی از این موارد شروع به جرم است. منظور از شروع به جرم چیست؟

شروع به جرم رفتاری است که برای انجام سونیتی که قصد انجامش را دارد صورت می گیرد و مرتکب کلاهبردار برای اینکه سو نیت خود را شروع کند به انجام عملیات مادی می زند ولیکن به بنا به دلایلی نتجه مد نظرش وقوع نمی گیرد که اصولا به خاطر دلایل خارجی و غیر ارادی است و ظاهرا شروع به جرم طبق ماده 41 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1370 و تبصره های 1 و 2 این ماده بدون آشکار گفتن قانونگذار جرم نیست.

کلاهبرداری رایانه ای به چه معنا است؟

امروزه کلاهبرداري اینترنتی از کلاهبرداري هاي سنتی جلوتر رفته و آن چنان هر روز به پیچیده بودن این نوع کلاهبرداری ها اضافه می شود که به نظر می رسد حتی اگر چه قانون گذار در هر کشور و منطقه اي با توجه به تحولات لازمه اقدام به تدوین و مصوب کردن به روز ترین مقررات بکند هنو هم پاسخ گو نخواهد بود

و قانون های لازمه در این رابطه ها کلیت و پوشش دهی لازم و کافی را نخواهند داشت و همیشه مقصرین و مجرم ها روش ها و راه حل هاي فرار از قوانین را سریع پیدا خواهند نمود ” این جرم چندان تفاوتی با جرم سنتی کلاهبرداري ندارد و تنها وسایل و ابزار و تا حدي شیوه ي آن متفاوت تر شده است .

اما آیا اینکه می توان با قوانین سنتی جوابگوي برخورد با مجرمانی که بصورت شبه و ناشناخته اقدام به کلاهبرداري می کنند خواهیم برد یا نه ؟. حال با توجه به این مبحث ها که روشن است که نه تنها قوانین سنتی ما در این زمینه کار آمدي لازم را نخواهند داشت بلکه قوانینی که طبق آخرین اراده قانون گذار به تصویب می رسد نیز شرایط لازم براي اجرا را نخواهد داشت .

با گسترش روز افزون اطلاعات و فناوري داده هاي اطلاعاتی و خلاء قوانین موجود باعث می شود تا کلاهبرداران اینترنتی عرصه را براي خود باز تر ببینند و با سوء استفاده از این وضعیت بیشتر مرتکب کلاه برداري و جرم هاي اینترنتی شوند . اما اینکه آیا قوانین راجع به کلاهبرداري سنتی توان پوشش دادن کلاهبرداري اینترنتی را دارد یا خیر بحثی است که نیاز به ارائه دلایل موجه و لازم در این زمینه دارد با قیاس این دو می توان به این سوال جواب داد.

کلاهبرداری سنتی به چه معنا است؟

ماده 1 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداري که در حال حاضر عنصر قانونی جرم کلاهبرداري محسوب می شود ، بیان می دارد “هر شخصی که از راه حیله و تقلب ، مردم را به وجود شرکت ها یا تجارت خانه ها یا موسسات موهوم یا به داشتن اموال و اختیارات واهی فریب دهد یا به امور غیر واقع امیدوار نماید

یا از حوادث و پیش آمده هاي غیر واقع بترساند یا اسم و عنوان مجعول اختیار کند و به یکی از وسایل مذکور یا وسایل تقلبی دیگر وجوه و یا اموال و اسناد و حوالجات یا قبوض یا مفاصا حساب و امثال آنها تحصیل کرده و این راه مال دیگري را ببرد” کلاهبردار محسوب می شود…

بنابراین در این ماده ، جرم کلاهبرداري تعریف نشده است و فقط به ذکر مصادیق بسنده شده است ولی با توجه به مصادیق ذکر شده و رعایت اصل جامع و مانع بودن تعریف ، جرم کلاهبرداري عبارت است از بردن مال غیر ، از طریق توسل توام با سوء نیت به وسایل یا عملیات متقلبانه.

جرم کلاهبرداري رایانه اي و سنتی از لحاظ ارکان تشکیل دهنده جرم چه وجوه تمایزي دارند؟

با وارد شدن بشریت به دوران جدید ) هزاره دوم میلادي ( و گسترش و رشد وسایل ارتباطی و یا به عبارتی وارد شدن به عصر ارتباطات و یا به تعبیري دیگر بوجود آمدن ) دهکده جهانی ( با توجه به نیازهاي اجتماعی ضرورت هایی مطرح می شود

از آن رو که این روزها سیستم ها رایانه اي و اطلاعاتی مختلف با زندگی اجتماعی انسانها پیوند عمیق خورده است. یکی از موضوعات اجتماعی و به روز در جامعه می باشد . با ورود این پدیده اجتماعی در ابعاد مختلف زندگی بشر مانند پدیده ها دیگر اجتماعی همواره با مزایا و معایبی روبرو بوده است

وجه تشابه جرم کلاهبرداري رایانه اي و سنتی
جرم کلاهبرداري رایانه اي و سنتی از لحاظ ارکان تشکیل دهنده جرم چه وجوه تمایزي دارند؟

براي نظم بخشیدن به پدیدهاي اجتماعی نیاز به راهکارهاي مناسبی داریم .

در زمینه علوم اجتماعی این وظیفه بر عهده علم حقوق مدنی است که با اعلام راه ها و شیوه های درست و مناسب تلاش بر به وجود امدن نظم بر پدیده هاي اجتماعی را دارد

. به همین دلیل اتفاق افتادن مشکلات اجتماعی ممکن است . واقع شدن جرم ها متعدد با توجه به شرایط زمانه وموقعیت های مکانی متفاوت در هر برهه زمانی بروزهای مخوص به خود را می یابد ، با ورود رایانه ها در زندگی شخصی افراد و گسترش فناوري اطلاعات ( اینترنت ) سوء استفاده از این وسایل اشکال گوناگونی به خود گرفته است . که تحت عنوان جرائم رایانه اي از آن بحث می شود

انواع جرائم کامپیوتری واینترنتی به وسیله اشخصای به نام هکرها انجام میشود . از نمونه های رایج این جرم ها که هرروزه هم بیشتر توسعه می یابد و فراگیر می شود  کلاهبرداري با استفاده از اینترنت است البته در کنار آن جرائم دیگري چون جعل کامپیوتري ، سرقت اینترنتی ، افشاي اطلاعات و… نیز از شایع ترین این موارد است. با توجه به ضرورت بررسی این مقوله مهم در این برهه از زمان که تجارت کالا و تکنولوژي ، دانش فنی و آفرینش فکري براي دولتها مهمتر از تجارت کالا و خدمات شناخته می شود.

تفاوت کلاهبرداری رایانه ای با سنتی در چیست؟

قانونگذار در صدر ماده 67 قانون تجارت الکترونیک ابتدا به وجه تمایز و این که این جرم در کدام حیطه انجام می پذیرد پرداخته است حیطه انجام جرم و موضوع انجام جرم بستر مبادلات الکترونیکی می داند در حالی که در ماده 1 . ق . تشدید چنین چیزی نیست. دومین تفاوت این است که اعمال که موجب می شود نهایتاً کسی را بفریبد و مالی را ببرد کاملا متفاوت است با ماده 1 ق . تشدید.

تفاوت کلاهبرداری رایانه ای با سنتی در چیست؟
تفاوت کلاهبرداری رایانه ای با سنتی در چیست؟

ماده 67 قانون تجارت الکترونیک

قانون گذار در ماده 67 قانون تجارت الکترونیک اشاره می کند هرکسی با سو استفاده یا استفاده غیرمجاز (عنصر معنوی و یا روانی جرم) از راه دور ارتکاب افعالی نظیر ورود،محو،توقف داده پیام مداخله در عملکرد برنامه یا سیستم (عنصر مادی جرم) بشود در حالی که در ماده 1 ق . تشدید آن چیزی که در نهایت موجب فریب و بردن مال دیگری می شود متفاوت از آنچه در ماده 67 ق.ت. الکترونیک بیان شده است می باشد .

آن چیزی که در ماده 67 آمده و به نظر می رسد دید قانون گذار در خصوص ماهیت جرم کلاهبرداری تا قدری از گذشته متفاوت تر شده است این است که در ماده 1.ق. تشدید قانونگذار نتیجه جرم را صرفا بردن مال غیر می دانست اما در ماده 67 این وضع تا قدری با گذشته فرق دارد به این نحو که قانون گذار صرفاً نتیجه کلاهبرداری را بردن مال غیر نمی داند بلکه اعمالی از قبیل تحصیل وجوه، اموال ، یا امتیازات مالی را علاوه بر بردن مال دیگری از نتایج جرم کلاهبرداری تلقی کرده است .

علاوه بر این نیز قانون گذار نه تنها تحصیل وجوه و اموال امتیازات مالی و بردن مال غیر را برای خود شخص مجرم ، جرم تلقی کرده بلکه حتی تحصیل و بردن اگر برای شخص غیر از خود شخص مجرم نیز باشد کلاهبرداری تلقی نموده است.

نتیجه گیری:

بنابراین در مجموع می توان گفت که از ظاهر ماده 1 قانون تشدید هیچگاه نمی توان دریافت که عبارت ”  از راه فریب و نیرنگ “مندرج در صدر این ماده به عنوان شرط تحقق کلاهبرداري ، تنها برای  به آن دسته ازعمل فریبکارانه ای است که با بکارگیري “وسایل فریبکارانه” انجام شده باشد ؛

نتیجه گیری برای وکیل کلاهبرداری
نتیجه گیری:

بلکه هرگونه عملی که از راه حیله و تقلب و با توجه به شخصیت مرتکب و قربانی و اوضاع و احوال حاکم بر قضیه ولو با استفاده از وسایل غیر متقلبانه و قانونی و یا بدون به کارگیري هیچ گونه وسیله مادي متقلبانه، عرفا موجب فریب و اغفال افراد و تحصیل اموال آنها شود عملی متقلبانه محسوب و موجب تحقق جرم کلاهبرداري خواهد شد.

بنابراین آن چه که در تحقق جرم کلاهبرداري باید مورد توجه قرار گیرد صرفا استفاده از وسایل مادي متقلبانه نیست بلکه اولاً مطالب دروغین و فریبکارانه اشخاصی که بر حسب شخصیت و سمت و دانش آنها موجب اعتماد عموم می شود و ثانیاً ، اعمالی که به لحاظ ظاهري و قانونی کاملا صحیح و درست بوده و عاري از هرگونه اشکال است نیز در صورت مسبوق بودن به حیله و تقلب ، اعمال متقلبانه محسوب شده ، می توانند تشکیل دهنده عنصر مادي جرم کلاهبرداري باشند.

بنابراین عملا کسی را می توانبا دروغ و نیرنگ فریب داد و یا وسیله گمراهی او به وجود آورد که انسان بوده و داراي اراده و اختیار باشد . در حالیکه ماده 67 چیزي غیر از این را عنوان می کند

“هر کس…  ارتکاب افعالی نظیر ورود ، محو و مداخله در عملکرد و برنامه یا سیستم رایانه اي و غیره دیگران را بفریبد و یا سبب گمراهی سیستم هاي پردازش خودکار و نظیر ان شود”

همان طور که دیدیم قانون گذار معتقد است نه تنها انسان نوعی را می توان اغفال کرد و مالی را برد بلکه می توان اسباب گمراهی سیستم هاي پردازش خودکار و دیگر سیستم هاي رایانه اي (که احتمالا” منظور قانون گذار نظایر آن نیز همین بوده است ) را فراهم نمود و احتمالاً مال یا وجوه و دیگرامتیازات مالی را برد . هر چند دیدگاه قانونگذار در این باره قابل انتقاد بنظر می رسد

زیرا عقلا”و منطقاً قابل پذیرش نخواهد بود که انسان دستگاه را فریب دهد و نهایتاً  مالی را ببرد ولی در توجیه آن می توان به این استدلال ضعیف که می گوید دستگاه مطابق اراده انسان ساخته شده و مطابق اراده انسانها فعالیت می کند و در این چارچوب است  شاید بتوان دیدگاه قانون گذار را توجیه نمود علاوه بر اینکه باید پذیرفت که با توجه تازگی مسائل و عدم پیش بینی هاي لازم توسط قانون گذار در آن برحه ي زمانی نقص در قوانین آشکار باشد.

کلاهبرداری یک جرم کیفری است و بیشتر این کلاهبرداری ها در خرید و فروش ملکی دیده می شود لذا وکیل متخصص کلاهبرداری مستند و مستدل علیه کلاهبردار شکایت تنظیم می کند و او را به دادگاه می کشاند، دادگاه نیز طبق قانون هم ملک را از او پس می گیرد و هم ضرر و زیان را از او دریافت می کند، و هم او را محاکمه کیفری می کند.

وکیل متخصص کلاهبرداری کیست؟

وکیل متخصص کلاهبرداری کیست؟

جرم کلاهبرداری از دعاوی کیفری است و بیشتر این کلاهبرداری ها در خرید و فروش ملکی دیده می شود، لذا وکیل متخصص کلاهبرداری مستند و مستدل علیه کلاهبردار شکایت تنظیم می کند و او را به دادگاه می کشاند، دادگاه نیز طبق قانون هم ملک را از او پس می گیرد و هم ضرر و زیان را از او دریافت می کند و هم او را محاکمه کیفری می کند، کلاهبرداری در قانون یک جرم است و مجازات زندان دارد

کلاهبردار یا کلاهبرداری

اصولا ما به چه کسی کلاهبردار می گوییم، کلاهبرداری چیست؟ قبل از اینکه وارد این مقوله شویم، خوب است بدانیم که کلاهبرداری کار هرکسی نیست، یعنی هرکسی توان کلاهبرداری را ندارد، کلاهبرداری یک کار موزیانه ای است که فقط افراد خاص توان آن را دارند و کاملا عمل زشت و وقیحی است.
کلاهبردار طرف مقابل خود را در ذهن می سنجد و از سادگی او سوءاستفاده می کند و با چرب زبانی و حیله مال او را می گیرد و مالک مال او می شود.

شرایط کمک گرفتن از وکیل کلاهبرداری

شرایط کمک گرفتن از وکیل کلاهبرداری

کلاهبردار با وعده های مناسب دروغین و با راه و روشی که خود او بکار می برد، صاحب مال باخته می شود.

سپس صاحب مال که ملکش یا مالش را باخته متوجه می شود که، مال یا ملک او از دست رفته در حالی که چیزی به دستش نرسیده است، در این شرایط، شخص مال باخته، بدنبال یک نجات دهنده می رود، تا مال خود را از ظالم پس بگیرد،

اینجاست که کلاهبردار ادعا می کند که، مالی که به دست آورده یک هدیه بوده است و صاحب مال با رضایت خودش این مال را بخشیده است و چون هبه بوده است، مال را تلف کرده و خرج و مخارج زندگی کرده است، یا مثلا بگوید که مال یا ملک را بنام دیگری سند زده است.
در چنین شرایطی وکیل متخصص کلاهبرداری یا همان وکیل کلاهبرداری به کمک شما می آید، او با توان و قدرت و علمی که دارد، مستدل و مستند به دادگاه ثابت می کند که، کاری که علیه موکل خود انجام شده است،

یک عمل کلاهبرداری بوده است و باید اصل مال به صاحب اصلی برگردد مجازات کلاهبرداری باید انجام شود. و کلاهبردار باید هزینه خسارت را بپردازد و کلاهبردار مجازات شود.
تمامی این مراحل اگر وکیل متخصص کلاهبرداری نتواند مستند و مستدل ثابت نماید، قطعا وکیل ضعیفی بوده و مال موکل از دست می رود، در چنین شرایطی وکیل باید متخصص، حرفه ای، فنی ، علمی و دارای فن بیان قوی باشد تا بتواند قاضی را متقاعد کند که عمل، عمل کلاهبرداری بوده است.

ملک یا اموال غیر منقول در کلاهبرداری

بیشتر کلاهبرداری ها، در خصوص ملک یا اموال غیر منقول کلاهبرداری می شود. پرونده های قضایی در دادگاه درخصوص کلاهبرداری ملکی و اموال غیر منقول، اینقدر زیاد هستند که، توان دادگاه را بریده است.
ظاهرا کلاهبردارها، سند ملکی و خانه های مردم را مورد هدف قرار داده اند و شاید هم آسانترین راه کلاهبرداری همین معاملات ملکی و اموال غیر منقول باشد.
آن ها وارد معاملات خرید و فروش مسکن می شوند، سپس با یک کار زشت و ناپسند، سند را به نام خود می کنند، اکثر کلاهبرداری ها به همین شکل صورت گرفته است، یا قراردادی تنظیم می شود و با حیله، از صاحب ملک امضا می گیرند و به عنوان فروش منزل ادعای خرید خانه می کنند.

موسسه وکیل متخصص کلاهبرداری

وکیل متخصص کلاهبرداری یا وکیل کیفری ، باید فردی ماهر، حرفه ای و علمی باشد او باید بتواند حق را از باطل تشخیص دهد و اسناد را به صورت مستند و مستدل جمع آوری نماید و به دادگاه تحویل دهد.
وکلای موسسه ما می توانند در خصوص کلاهبرداری و اختلافات ملکی به متقاضیان درخواست وکالت کمک نماید.
شما می توانید از طریق شماره تماس از وکلای ما مشاوره بگیرید، مشاوره هم می تواند از طریق تماس تلفنی و هم حضوری و هم این که از طریق پیامک های واتس اپ و تلگرام باشد.

وکیل ملکی می داند که املاک شما چقدر مهم است، خواه در حال خرید، فروش، اجاره یا محافظت از اموال خود هستید. ما تجربه زیادی در رسیدگی به معاملات املاک و مستغلات و دعاوی حقوقی برای مشتریان در هر شکل و اندازه داریم. این بدان معناست که تنها چیزی که باید نگران آن باشید جزر و مد است.

هزینه وکیل متخصص کلاهبرداری

جهت اطلاع از قیمت وکیل متخصص کلاهبرداری و وکیل ملکی از کارشناسان مشاوره بگیرید و در این راستا با موسسه حقوقی راهیان عدالت در ارتباط باشید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    One thought on “وکیل کلاهبرداری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام