وکیل دولتی

وکیل دولتی از سازمان ها و ادارات دولتی دفاع می کند، از قوانین دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری و از قوانین حقوقی اطلاع کامل دارد. اینجاست که ادارات دولتی و سازمان های دولتی به یک وکیل دولتی حرفه ای، فنی، عالم و قدرتمند نیاز دارند، که اگر حقی دارند از آنها دفاع شود.

وکیل دولتی چه وظایفی دارد؟

وکیل دولتی از سازمان ها و ادارات دولتی دفاع می کند، وکیل دولتی از تمام قوانین و بخشنامه ها و سازمان های دولتی اطلاع کامل دارد، گاهی علیه مدیران سازمان ها و مدیران دولتی شکایت می شود و مدیران باید از سوی خود وکیل بگیرند، درست است که سازمان ها و ادارات دولتی نماینده امور حقوقی دارند و در دادگاه ها مورد قبول هستند، اما سازمان ها و ادارات دولتی باید وکیل بگیرند، زیرا اگر مدیران در دادگاه محاکمه شوند، ممکن است کار خود را تا سال ها از دست بدهند و مجبور به استعفا شوند.

وکیل دولتی

قوانین سختی برای مدیران دولتی گرفته شده است که، در صورت اثبات تقصیر علیه مدیر، حتی ممکن است به زندان بروند، هر مدیر دارای نقاط قوت و نقاط ضعف است اگر ضعف مدیران باعث شکایت یک شخص حقیقی شود و مثلا بگوید فلانی ترک فعل کرده است و از ترک فعل فلان مدیر، اینجا یا آنجا متضرر شده ام ممکن است، مدیران کار خود را از دست دهند و مجبور به استعفای دائم شوند، یا اینکه مجبور به جبران خسارت شوند.

اجرای عدالت برای همه افراد جامعه یکسان می باشد؟

مدیران چون کار اجرایی انجام می دهند، قطعا نارضایتی علیه آنها زیاد خواهد بود و اگر این نارضایتی زیاد شود، به محاکمه قضایی تبدیل می شود.
همه شما شاهد هستید که، خیلی از مدیران، محاکمه قضایی شده اند و الان در زندان هستند، همچنین مدیران دولتی نیز قبلا بر اثر عناوین مختلف محاکمه شده اند و خیلی از آنها تبرئه شدند و خیلی از آنها به زندان رفتند و جبران خسارت داشتند، که وکیل دولتی در این پرونده ها بی تاثیر نبوده است.
اینجاست که ادارات دولتی و سازمان های دولتی به یک وکیل دولتی حرفه ای، فنی، عالم و قدرتمند نیاز دارند، که اگر حقی دارند از آنها دفاع شود.
همچنین گاهی خود سازمان ها و ادارات و مدیران دولتی علیه اشخاص حقیقی شکایت دارند، که باز هم در این موارد از وکیل دولتی استفاده می شود.

دولتی 2

وکیل دولتی؛ وکیل دیوان عالی کشور

وکیل دیوان عدالت اداری به عنوان یک وکیل دولتی باید در خصوص نقض قانون آیین دادرسی و نقض آیین دادرسی کیفری یا نقض قانون تجارت یا نقض قانون مجازات اسلامی و ارسال پرونده به دیوان عالی کشور بکوشد.
البته این در شرایطی که رأی دادگاه آن نتیجه مناسب را ندهد، یعنی با این کار، وکیل با یک کار حرفه ای پرونده را به دادگاه دیوان عالی کشور می فرستد، پرونده در دیوان عالی کشور مورد فرجام خواهی قرار خواهد گرفت، رأی دادگاه عالی کشور نهایی است و آخرین رأی خواهد بود.

وکیل دولتی ؛ دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری به عنوان وکیل دولتی در مورد پرونده های اختلاف بین ادارات دولتی و یا نیمه دولتی یا اختلاف بین اشخاص حقوقی و حقیقی با ادارات دولتی دخالت می کند.
گاهی در کارهای اداری و عمرانی بین ادارات اختلاف و دعوا صورت می گیرد و هر مدیر اداره ای می خواهد آن وزارتخانه را به چالش و زانو بکشد، زیرا که هر کدام از آنها که محکوم شود قطعا باید خسارت بزرگی را پرداخت نماید، یا گاهی باعث عزل و استعفای مدیر آن اداره می شود، قطعا در چنین شرایط حساسی، سازمان ها و ادارات به دنبال وکیلی قدرتمند و حرفه ای و کاملا عالم هستند. موسسه ما از وکلای بسیار حرفه ای تشکیل شده است، آنها اساتید دانشگاه هستند و شاگردان زیادی تربیت کرده اند، قطعا در دعاوی حقوقی به جد از شما دفاع خواهند کرد و با تمام توان پرونده شما را به نتیجه خواهند رساند.

دولتی 3

وکیل دولتی؛ وکیل حقوقی

وکیل حقوقی به عنوان وکیل دولتی در رابطه با آیین دادرسی مدنی فعالیت می کند، او در دادگاه مدنی به دفاع از پرونده های حقوقی در رابطه با مهریه، نفقه، حضانت فرزند و دعواهای مربوط به قراردادها و امور مالی و ضرر و زیان و مطالبه خسارت فعالیت خواهد کرد.
دادگاه خانواده، جدای از دادگاه مدنی است، در دادگاه خانواده با نوشتن دادخواست از دادگاه می خواهد که همسر را مجبور به تقدیم مهریه نماید و نیز در ایامی که زن با شوهر خود زندگی نکرده است مطالبه نفقه نماید، مطالبه نفقه از زمانی که زن با شوهر خود زندگی نمی کند محاسبه می شود.
ضمن اینکه زن هر موقع بخواهد باید با فرزند خود ملاقات کند و در صورت جلوگیری از ملاقات فرزند می تواند حضانت فرزند را مطالبه کند، در این شرایط وکیل حقوقی به کمک او خواهد آمد و حق و حقوق او را مطالبه خواهد کرد.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام