وکیل برای اجرای احکام

وکیل برای اجرای احکام در جریان دادرسی

وکیل برای اجرای احکام به چه کسی گفته می شود و چه وظایفی را بر عهده دارد؟ وکیل برای اجرای احکام وکالت چه پرونده هایی را بر عهده می گیرد و در جریان دادرسی آنها حضور می یابد؟ وکیل کیفری برای اجرای احکام باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا بتوانیم وکالت پرونده های مختلف را به او واگذار کنیم؟ وکیل برای اجرای احکام با دیگر وکلای پایه یک دادگستری چه تفاوتی دارد وچگونه می توانیم تمایز این وکیل با دیگر وکلا تشخیص داد؟

وکیل برای اجرای احکام یکی از بهترین و با تجربه ترین افرادی است که اطلاع کامل در زمینه پرونده های اجرای احکام دارد و به خوبی میی داند که چگونه باید مشکلات و چالش های مربوط به این پرونده ها را مورد حل و فصل قرار دهد. برای آنکه بتوانید با ارزش کاری وکیل برای اجرای احکام آشنا شوید و شناخت خوبی در مورد این وکیل بدست آورید به شما توصیه می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 وکیل برای اجرای احکام کیست؟

 وکیل برای اجرای احکام کیست؟

وکیل برای اجرای احکام یکی از وکلای پایه یک دادگستری به حساب می آید که سالهای زیادی را در زمینه وکالت پرونده های مختلف کار کرده است و به همین دلیل می تواند در جریان چنین پرونده هایی بسیار حساب شده و تخصصی عمل کند. همانطور که همه ما میدانیم، اجرای احکام نهایی ترین مرحله و اساسی ترین مسئله ای است که پس از صدور حکم باید انجام شود اما در صورتی که مرحله نهایی یک پرونده یعنی اجرای احکام به مشکل بخورد، تکلیف چیست؟ در چنین شرایطی از چه کسی باید کمک بگیریم؟ آیا وکیل برای اجرای احکام میتواند در جریان چنین پرونده هایی تاثیر گذار باشد؟

وکیل برای اجرای احکام بهترین گزینه ای است که شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی در اجرای حکم از او کمک بگیرید. وکیل برای اجرای احکام این توانایی را دارد تا اگر مرحله اجرا در جریان دادرسی به مشکل بخورد و به اتمام نرسد با استفاده از ادله اثبات و راه های قانونی و قضایی مختلف موضوع را مورد حل و فصل قرار دهد.

وکیل برای اجرای احکام این توانایی را دارد تا به جای موکل خود در دادگاه حاضر شود و تمامی مراحل دادرسی را به بهترین نحو ممکن سپری کند. بسیاری از افرادی که درگیر پرونده های مربوط به اجرای احکام می شوند زمان کافی برای مراجعه به دادگاه و حضور در جلسات را ندارند و تنها راه حلی که می توان به آنها پیشنهاد داد، مراجعه به وکیل برای اجرای احکام است.

وکیل برای اجرای احکام و جریان توقیف اموال در روند قضایی

وکیل برای اجرای احکام و جریان توقیف اموال در روند قضایی

وکیل برای اجرای احکام روند عملیاتی اجرایی دادرسی پرونده ها را پس از تشکیل پرونده اجرا مورد بررسی قرار می دهد. جریان توقیف اموال جز اساسی ترین مسائلی است که در روند قضایی پرونده های مالی، وصول مطالبات اتفاق می افتد و وکیل برای اجرای احکام می تواند با اقدامات قانونی که انجام می دهد جریان چنین دادرسی هایی را با سرعت بیشتری روبرو سازد تا افراد زودتر به نتیجه برسند. توقیف اموال در جریان اجرای احکام پس از مراحل زیر اتفاق می افتد:

تشکیل پرونده اجرا

اخذ کلاسه بایگانی اجرا در خصوص پرونده

تقاضا و درخواست توقیف اموال محکوم علیه

مراجعه حضوری به قاضی اجرای احکام مربوطه برای ارائه درخواست

صدور نامه نامه توقیف اموال

همانطور که اشاره کردیم مراحل توقیف اموال دارای جریان نسبتا طولانی است و در صورت بروز مسائل و مشکلات مختلف در جریان این هزینه و زمان افراد تا حد زیادی از دست میرود و گاهی آسیب و خسارات ناشی از این جریانات تا حدی زیاد است که امکان جبران آن بسیار سخت است و حتی ممکن است دیگر این امکان وجود نداشته باشد. پس در چنین شرایطی برای آنکه مرحله اجرا سریعا به اتمام برسد و توقیف اموال هم اتفاق بیفتد و میزان آسیب و خسارت تا حد زیادی کاهش پیدا کند به شما توصیه می کنیم سریعا به وکیل اجرای احکام مراجعه کنید.

وکیل برای اجرای احکام و مشاوره حقوقی با او

وکیل برای اجرای احکام و مشاوره حقوقی با او

یکی از مسائل بسیار مهمی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول میکند آن است که اصلا چگونه باید از راهنمایی های وکیل برای اجرای احکام استفاده کرد و سوالات خود را از او پرسید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تشکیل جلسات مشاوره ای یکی از بهترین و اساسی ترین راه هایی است که می توان با استفاده از آن تمامی سوالات خود از وکیل برای اجرای احکام پرسید و راه حل قانونی مناسب برای آن پیدا کرد.

جلسات مشاوره حقوقی با وکیل برای اجرای احکام معمولا از دو طریق ارائه می گردد. اولین و مهم ترین راهی که معمولا از زمان های گذشته افراد بسیاری زیادی از آن استفاده می کردند، مشاوره حضوری بود. یعنی متقاضیان باید در یک تایم مشخص در یک مکان مشخص جمع می شدند تا بتوانند با وکیل برای اجرای احکام صحبت کنند و از مشورت های او استفاده کنند.

از آنجایی که امروزه دیگر امکان رفت و آمد بسیار سخت تر است و افراد نمی توانند هزینه و زمان زیادی را برای مشاوره با وکیل برای اجرای احکام بگذارند، آنان به سراغ استفاده از روش های مشاوره حقوقی غیر حضوری می روند. در این روش دیگر لازم نیست تا افراد زمان و هزینه نسبتا زیادی را برای جابجایی و رسیدن به دفتر وکالت وکیل برای اجرای احکام خرج کنند. آنان می توانند به راحتی از طریق اینترنت یا تلفن همراه در هر زمان و مکانی که هستند با وکیل برای اجرای احکام تماس بگیرند و از راهنمایی های او استفاده کنند.

قانون اجرای احکام مدنی چه می گوید؟

وکیل برای اجرای احکام بر اساس قانون در مراجع قضایی اقدامات لازم را انجام می دهد. به چند نمونه از مهم ترین قوانین در مورد اجرای احکام اشاره می کنیم تا آنها را بشناسید:

اجرای حکم با صدور اجراییه به عمل می‌آید مگر این که در قانون ترتیب دیگری مقرر شده باشد. در مواردی که دادگاه جنبه اعلامی داشته و مستلزم انجام عملی از طرف محکوم‌علیه نیست از قبیل اعلام اصالت یا بطلان سند اجراییه صادر نمی‌شود‌همچنین در مواردی که سازمانها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت طرف دعوی نبوده ولی اجرای حکم باید به وسیله آنها صورت گیرد صدور‌اجراییه لازم نیست و سازمانها و مؤسسات مزبور مکلفند به دستور دادگاه حکم را اجرا کنند.

‌صدور اجراییه با دادگاه نخستین است. در اجراییه نام و نام خانوادگی و محل اقامت محکوم‌له و محکوم‌علیه و مشخصات حکم و موضوع آن و این که پرداخت حق اجرا به عهده‌محکوم‌علیه می‌باشد نوشته شده و به امضاء رئیس دادگاه و مدیر دفتر رسیده به مهر دادگاه ممهور و برای ابلاغ فرستاده می‌شود.

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام