وکیل تصادفات

تا به حال با واژه وکیل تصادفات برخورد کرده اید؟ به نظر شما چرا باید پرونده های مربوط به تصادفات دارای وکلای متخصص و جداگانه ای داشته باشند؟ آیا اطلاع دقیقی از مدارک و شرایط لازم برای انتخاب وکیل اطلاع دارید؟ لازم است در این مورد نحوه عملکرد وکیل تصادفات را نیز بررسی کنید.

تصادفات 1وکیل تصادفات کیست؟

وکیل تصادفات به وکیلی گفته می شود که پرونده های پیچیده تصادفات جاده ای را بررسی و مسائل مربوط به آن ها را رسیدگی می کند. امروزه با گسترش زندگی شهری، تعداد ماشین ها افزایش پیدا کرده و میزان تصادفات جاده ای افزایش چشمگیری پیدا کرده است. از این رو حضور وکیلی کارکشته در فضای پرونده های تصادفهای  بسیار پررنگ تر از گذشته شده است. وکلای پایه یک دادگستری بر اساس میزان سابقه و تخصص خود به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. وکیل تصادفات یکی از دسته های مهم این وکلای دادگستری است.

وظیفه وکیل تصادفات

وکیل تصادفات یکی وظیفه مهم بر عهده دارد که آن را در قالب زیر می توان تعریف کرد.
بررسی صحنه تصادف و دسته بندی جرم صورت گرفته و تطبیق مدارک از وظایف بسیار مهم این وکیل است. داشتن سرعت عمل در بررسی مدارک از دیگر وظایف مهم این وکیل است. در فاصله بین دادگاه ها باید تمامی مدارک لازم به قاضی ارائه شود و مستندات لازم برای دفاع از موکل به دادگاه ارائه شود. از این رو مهم ترین رسالت وکیل تصادفات ارائه به موقع این مدارک است. تصادفاتی که منجر به مرگ شود، دارای سیر اداری بسیار پیچیده ای است و دادگاه های بسیار پیچیده تری را نیز داراست. باید برای این دادگاه ها

از زبده ترین وکلای دادگستری متخصص در حیطه تصادفات استفاده شود. بررسی شرایط فرد راننده از دیگر وظایف مهم و اساسی وکیل تصادفات است که در زمان کمی باید انجام شود. در غیر این صورت ممکن است مشکلات عدیده ای در ادامه پرونده ایجاد شود. در صورتی که فرد راننده دارای گواهینامه نباشد و تصادف منجر به مرگ افراد دیگری شده باشد، وکیل وظیفه بررسی ابعاد تازه پرونده را دارد. برای رهایی از تبعات سنگین این پرونده ها باید چاره جویی شود. این کار فقط در توان وکلای کارکشته و متخصص حوزه تصادفات است.

وکیل تصادفات وکیل تصادفات

نحوه عملکرد وکیل تصادفات
اولین قدم در حیطه تخصصی وکیل تصادفات یافتن مستندات و مدارک لازم برای ارائه به دادگاه می باشد. برای این کار وکیل تصادفات باید گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی را بررسی کرده و اظهارات موکل خود را به دقت مطالعه نماید. لازم است تحقیقات دقیقی برای روشن شدن ابعاد مختلف تصادفات پیچیده انجام شود. گاهی برخی پرونده های پیچیده مربوط به تصادفات نیاز به بررسی ابعاد متفاوت پرونده دارند. اعمال مجرمانه و جنایت های غیر آشکار امروزه از طریق تصادفات افزایش چشمگیری یافته است. مهم ترین وظیفه وکیل تصادفات پس از دفاع از موکل خود، بررسی این نوع موارد جنایی در پرونده ها می باشد. لازم است وکلای مربوطه هر نوع احتمال را در این تصادفات بررسی کنند. یکی از پیچیده ترین راه ها برای به قتل رساندن طراحی صحنه تصادف است. وکلای مرتبط با این حوزه تخصصی باید دقت نظر بسیار بالایی به این موارد داشته باشند.

مدارک لازم و شرایط برای انتخاب وکیل تصادفات

برای هر انتخابی شما نیاز به شرایط خاصی دارید و باید شرایط لازم را برای انتخاب وکیل تصادفات رعایت کنید. ابتدایی ترین مدرک شما برای انتخاب وکیل، وکالت نامه ای است که به وکیل می دهید. مدارکی مثل شکواییه و شکایت نامه باید در دفتر مشاوره حقوقی وکیل شما نیز در ادامه تنظیم شود. مدارک ماشین و گواهی نامه و پرونده کیفری شما نیز باید به وکیل ارائه شود. پس از سپردن تمامی مدارک و شواهد لازم، کار اصلی وکیل شما آغاز خواهد شد. برای داشتن یک انتخاب دقیق باید شرایط خاصی را رعایت کنید که در ادامه خدمت شما عرضه خواهد شد.

انتخاب وکیل امین

وکیل باید امین شما باشد و از همه نظر مورد اعتماد و اطمینان شما باشد. اگر شما به وکیل خود اطمینان نداشته باشید، قادر به یک همکاری نجات بخش با او نخواهید بود. در نتیجه مسیر پرونده شما بسیار پیچیده شده و چه بسا پرونده شما متوقف گردد. لازم است در زمان انتخاب وکیل دقت نظر کافی داشته و تحقیقات لازم را در این مورد داشته باشید.

غیر از امانت لازم است وکیل انتخابی شما دارای تخصص کافی در این زمینه باشد. میتوانید رزومه وکیل انتخابی خود را در سایت مربوط به او بررسی کرده و از تخصص او اطمینان پیدا کنید. معمولا افرادی که دارای سابقه کاری بیشتری هستند دارای رزومه های کاری معتبری بوده و سایت معتبری نیز دارا هستند. میتوانید از سایر موکلان قبلی این وکلا پرس و جو کرده و نظرات آن ها را در سایت بررسی کنید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام