وکیل شرب خمر

وکیل شرب خمر فردی حرفه‌ای و وکیل رسمی کانون وکلای دادگستری است.شرب خمر یا همان نوشیدن مشروبات الکلی یکی از انواع مختلف جرایم کیفری در دادگاه انقلاب اسلامی است. این جرم مجازات‌های سنگینی در صورت اثبات دارد. با این حال اثبات شرب خون در صورتی که خود متهم اقرار به مرتکب شدن چنین جرمی نکند؛ بسیار سخت است.

بنابراین برای دفاع از حقوق متهم و همچنین اثبات این جرم از طرف شاکی نیاز به مداخله یک وکیل حرفه‌ای و ماهر است. وکلای بسیار زیادی در زمینه جرم شرب خمر یا نوشیدن مشروبات الکلی فعال هستند و پرونده‌های موفقی در این زمینه ارائه کرده‌اند. بنابراین در ادامه به معرفی وکیل شرب خمر و همچنین وظایفان در دادگاه انقلاب اسلامی می‌پردازیم.

وکیل شرب خمر کیست ؟

وکیل شرب خمر فردی است که دانش کافی در زمینه ارتکاب جرم شرب خمر مجازات‌های این جرم یا شیوه‌های اثبات آن در دادگاه را داشته باشد. مطابق ماده ۱۶۴ قانون مجازات اسلامی در صورتی که فرد به هر شکلی اقرار به مصرف مشروبات الکلی کند مجرم به شما می‌آید.

وکیل شرب خمر کیست ؟

علاوه بر این در ماده ۲۶۴ قانون مجازات اسلامی مجازات فرد مرتکب جرم شرب خمر به هر اندازه کم یا زیاد و در هر زمان ممکن، شامل حد یا همان شلاق خواهد بود. علاوه بر مجازات ۸۰ ضربه شلاق برای فرد مرتکب جرم شرب خمر، مطابق ماده ۸۳۵ قانون مجازات اسلامی، از ۱۰ روز تا ۲ ماه حبس هم در نظر گرفته خواهد شد.

البته مجازات این جرم به طور کامل در شرع اسلام تعریف شده است و حقوق دانان تنها دستور دین اسلام را اجرا می‌کنند. بنابراین با توجه به همین نکته، امکان تخفیف در مجازات یا سایر عفو‌های عمومی وجود نخواهد داشت‌.

جرایمی که مجازات آنها در دین مشخص شده باشد؛ شامل تخفیف نخواهند شد. البته از بابت این جرم، مجازات افراد مسلمان و غیر مسلمان با یکدیگر متفاوت است و وکیل شرب خمر در این زمینه اطلاعات کافی و لازم را دارد.

هزینه وکالت وکیل شرب خمر

هزینه‌ای که وکیل شرب خمر از شما دریافت می‌کند؛ کاملاً بستگی به نوع پرونده دارد. به طور مثال اگر پرونده شما به عنوان یک متهم در دادگاه عنوان شده باشد؛ هزینه آن با فرد مدعی یا شاکی از جرم متفاوت است. وکیل در همان مرحله ابتدایی و قبل از ورود به دادگاه هزینه دقیق قبول این پرونده را به شما اطلاع خواهد داد و پس از آن مطابق هزینه اعلام شده قراردادی با شما در دفتر وکیل بسته خواهد شد.

هزینه وکالت وکیل شرب خمر

بنابراین سعی کنید که حتما با وکیل یک جلسه مشاوره پیش از دادگاه برگزار کنید. در این صورت هم از هزینه دریافتی و هم میزان مهارت وکیل اطلاع پیدا خواهید کرد. در صورتی که وکیل مهارت کافی در این زمینه را دارا است؛ می‌توانید با او بعداً قرارداد ببندید.

همچنین توجه داشته باشید که دستمزد وکلا با توجه به مهارت و سابقه کاری آنها کاملاً متفاوت است. اگر با یک وکیل با تجربه همکاری کنید باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید؛ اما شانس برنده شدن شما در دادگاه هم بسیار بیشتر خواهد بود.

مشاوره وکیل شرب خمر

برای دریافت مشاوره وکیل شرب خمر می‌توانید به مجموعه راهیان عدالت مراجعه کنید. مشاورین مجموعه ما اطلاعات کافی درباره روند پرونده و همچنین هزینه وکیل را شما اطلاع خواهند داد. انجام مشاوره با وکیل شرب خمر یا کارشناسان حقوقی قبل از واگذار کردن وکالت فرد به وکیل در دادگاه بسیار کارساز است.

در واقع می‌توانید از این طریق بهترین وکیل ممکن را انتخاب کنید. همچنین در این جلسات مشاوره میزان توانایی وکیل مورد نظرتان و تجربه این فرد مشخص خواهد شد.

بهترین وکیل شرب خمر

همه وکلای مجموعه راهیان عدالت تجربه و تخصص کافی در زمینه قبول پرونده‌های مربوط به شرب خمر در دادگاه را دارند. به همین خاطر انتخاب بهترین وکیل شرب خمر بر عهده خود فرد است‌ شما می‌توانید با شرکت در جلسات مشاوره وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین وکیل شرب خمر

البته امکان برگزاری مشاوره هم به صورت آنلاین و تلفنی و هم به صورت حضوری فراهم است. پیشنهاد مجموعه راهیان عدالت شرکت در جلسات مشاوره تلفنی برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد وکیل است.

وظایف وکیل شرب خمر

وکیل شرب خمر وظیفه دارد؛ در دادگاه مطابق آنچه در حقیقت اتفاق افتاده است از حقوق موکل خود دفاع کند. البته اگر موکل او تنها به جرم شب خمر متهم شده باشد؛ امکان دفاع از متهم و رفع اتهام کاملاً فراهم است. وکیل همچنین وظیفه دارد؛ از متهم یا مجرم که موکل او است مطابق موارد قانونی تعریف شده دفاع کند.

در زمینه مجازات مجرم مرتکب شرب خمر هنوز ابهاماتی وجود دارد و وکیل باید نسبت به این ابهامات اطلاعات لازم را داشته باشد. البته گاهی اوقات دلیل وجود ابهامات، نبودن مدارک و شواهد کافی در دادگاه است. بنابراین وکیل کیفری وظیفه دارد که به عنوان یک وظیفه مهم، مدارک و شواهد لازم را جمع آوری کند.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام