وام تامین مسکن

وام تامین مسکن

امروزه برای خرید مسکن نیاز به وام می باشد تا بتوان مبلغ خرید مسکن را فراهم کرد. در ادامه مقاله به وام تامین مسکن می پردازیم.

اگر به دنبال وکیل حقوقی یا وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

وام تامین مسکن

وام مسکن یکم

تسهیلات با توجه به منطقه‌ شهری و متاهل یا مجرد بودن متقاضی اهدا خواهد شد. سقف تسهیلات دریافتی و حداقل متوسط موجودی مورد نیاز در هر دوره ۶ ماهه به این صورت می باشد که :

در شهر تهران سقف تسهیلات برای افراد مجرد۸۰ میلیون تومان ، برای متاهلین۱۶۰ میلیون تومان و حداقل متوسط موجودی ۱۳.۵ میلیون تومان می باشد.

در شهرهایی با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر سقف تسهیلات برای افراد مجرد ۶۰ میلیون تومان ، برای متاهلین ۱۲۰ میلیون تومان و حداقل متوسط موجودی ۱۰ میلیون تومان می باشد.

در سایر مناطق شهری سقف تسهیلات برای افراد مجرد ۴۰ میلیون تومان ، برای متاهلین ۸۰ میلیون تومان و حداقل متوسط موجودی ۶.۷ میلیون تومان می باشد.

اوراق مسکن

اوراق وام تامین مسکن به شما این امکان را می‌ دهد که شما فرصتی برای سپرده‌ گذاری برای دریافت وام تامین مسکن ندارید و نیاز به نقدینگی بسیار فوری برای خرید مسکن با وام مورد نظر دارید ، بتوانید دریافت وام مسکن را به صورت فوری دریافت کنید.

اوراق حق تقدم گواهی خرید مسکن با وام که به عنوان اوراق تسه هم شناخته می‌ شوند ، اوراقی می باشند که با خرید آن ‌ها در واقع شما حق تقدم دریافت وام مسکن را خریداری می کنید و بدون نوبت می ‌توانید وام خود را دریافت کنید.

ارزش هر برگ از این اوراق برای وام تامین مسکن 500 هزار تومان می باشد و قیمت هر برگ از آن‌ ها به صورت روزانه تغییر می‌ کند که معمولا بین 8 تا 10 درصد ارزش آن می باشد.

هر کدام از این وام‌ های مسکن میزان عدد مشخصی را در اختیار درخواست کننده وام قرار می ‌دهند در نتیجه حتی می ‌توان میان وام‌ ها تفاوت ایجاد کرد. اعداد وام از بیست میلیون تومان شروع می ‌شود و بعضی از آن‌ ها تا دویست و پنجاه میلیون تومان نیز می ‌رسد.

وام تامین مسکن

وام تامین مسکن

خرید مسکن با وام جوانان خدمتی از سوی دولت و بانک ‌ها می باشد که این امکان را برای جوانان فراهم می‌ کند تا با کمک این طرح ‌ها و تسهیلات بانکی صاحب‌ خانه شوند.

زوجین و افراد مجرد می‌ توانستند با خرید مسکن با وام حدود پنجاه درصد از قیمت خانه مورد نظرشان را پوشش دهند و به فکر خرید خانه بیفتند.

جوانان و زوجین می ‌توانند با حساب‌ های سپرده سرمایه‌ گذاری کوتاه ‌مدت به نام حساب پس ‌انداز مسکن جوانان  برای خرید خانه خود برنامه‌ ریزی کنند و از تسهیلات و دریافت خرید مسکن با وام با باز پرداخت اقساط برای خرید خانه بهره‌مند شوند.

یکی دیگر از شرایط دریافت وام تامین مسکن برای خرید واحد مسکونی مورد نظر ، وام تامین بانک مسکن از محل صندوق پس‌انداز مسکن می باشد.

حداکثر این تسهیلات این وام مبلغ ۲۰ میلیون تومان می باشد ، حداکثر سن ساختمان در این نوع وام ۲۵ سال تعریف شده است. حداقل میزان سپرده برای دریافت این وام مبلغ ۳ میلیون تومان می باشد و برای میزان زمان سپرده گذاری حداقل یک و حداکثر سه سال برای دریافت وام مسکن را باید تحمل کنید.

بخشی از شرایط دریافت وام تامین مسکن مشابه باقی وام‌ ها می باشد. برای دریافت وام مسکن باید ۱۸ سال تمام را داشت و مبلغ درآمد خالص شما در فیش حقوقی باید به اندازه ‌ای باشد که بانک مطمئن شود شما توانایی بازپرداخت اقساط این وام را دارید.

سپرده بانکی ، مختص وام ‌اولی‌ ها می باشد و کسانی که می ‌خواهند برای بار دوم یا چندم از این نوع وام استفاده کنند حتما باید از طریق خرید اوراق برای دریافت وام خرید مسکن اقدام کنند.

در این مقاله با وام تامین مسکن آشنا شدیم. شما برای مشاوره کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت که در این زمینه تخصص دارد مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل کیفری می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان با مشاورین مجرب می دهد.

شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط  باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

 

 

 

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام