وکیل متخصص بدهی معوقه

وکیل متخصص بدهی معوقه

داشتن وکیل  در هر زمینه لازم و ضروری می باشد و به همین دلیل شما برای بدهی معوقه نیز می توانید به وکیل متخصص بدهی معوقه مراجعه فرمایید چراکه در سیستم بانکی این بدهی بسیار زیاد به چشم می‌خورد و هستند افرادی که با دریافت وام و بسیاری از تهسیلات نتوانسته‌اند پول اصلی را بازگردانده و اینگونه با خسارت ها و زیان‌های مالی و ملکی در برخی شرایط روبه‌رو شده‌اند.

عموماً اگر افرادی که پول و دارایی را به عنوان مثال از بانک دریافت می‌کنند به عنوان وام نتوانند بازپرداخت به موقع داشته باشند عمدتاً در این شرایط بدهی معوقه نامیده میگردد این کار برای بسیاری از بانک‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کنند و به این ترتیب وکیل متخصص بدهی معوقه در اینجا وارد شده و با تخصص و دانش بالایی که دارد به شفافیت هر چه بیشتر موضوع پرداخته تا بتواند گره از کار را به راحتی باز کند.

اگر به دنبال وکیل حقوقی یا وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

وکیل متخصص بدهی معوقه

تأخیر بازپرداخت وام

اگر پرونده ای ساخته شود و به دادسرا اعلام گردد اصولاً وکیل نماینده بدهکار میگردد و با شفاف سازی درست دارایی معوقه را از افراد وصول می کند و بهتر است بدانید که تاخیری که برای بازپرداخت پول و وام صورت می گیرد به راحتی می‌تواند برای افراد دردسرهای عظیمی را ایجاد کند.

به همین خاطر در هنگام برداشتن هر نوع تسهیلات و وام لطفاً به درآمد و میزان دارایی خود نیز توجه کنید؛ چراکه دردسرهای بعدی و مشکلاتی که در راه است بسیار زیاد و پیچیده می باشد و به هیچ عنوان ارزشی ندارد.

قوانین با ماده و تبصره های خاصی وجود دارد که اصولاً در این مورد در قانون مدنی ؛  وکیل متخصص بدهی معوقه برای شما شفاف سازی و روشن خواهد کرد؛کسانی که بدهکاری به بانک دارند در هر شرایطی ممکن است که اموال و دارایی های آنها با شرایط خاص توقیف گردد که در این شرایط با مراجعه به وکیل متخصص بدهی معوقه به راحتی می‌توانند پیگیری لازم را انجام داده و از روند این کار توسط بانک جلوگیری به عمل آورند.

زمانی که بانک وام و تسهیلاتی با شرایط خاص و ضامن خاص به افراد ارائه می دهد بهتر است که در مورد دارایی و درآمد آنها برآوُرد و بررسی خوبی را انجام دهد تا مشکلی برای بازپرداخت از سمت افراد به بانک به وجود نیاید.

اهمیت وکیل متخصص بدهی معوقه

اما زمانی که این طرح اجرا نمی شود بدون شک ممکن است مشکلات و ابهاماتی در بازپرداخت رخ دهد که در این میان گریبانگیر ضامن و بانک مشکلات ایجاد شده می گردد که با مراجعه به وکیل متخصص بدهی معوقه تا حد بسیار زیادی راه برای جبران می باشد.

و به خاطر نقش و اهمیت و تاثیر بالایی که وکیل بر روی این گونه موارد دارد می تواند بدهی های معوقه را برای بانک با شرایط خاص به بازپرداخت درست برساند، اما در این شرایط ممکن است که برخی  در موسسه و بانک نسبت به وصول بدهی خود اقداماتی را انجام دهند و در این شرایط وکیل باید مسیر را در دادگاه طی کند تا بتواند از حقوق موکل خود دفاع نماید.

بهترین کار این است که تا قبل از دیر شدن با مراجعه به وکیل متخصص بدهی معوقه بدهکار بانک بتواند بواسطه وکیل از حقوق خود در مقابل بانک دفاع نماید و اجمالاً این نکته را در نظر داشته باشید که وجود یک وکیل حاضر و ماهر در این خصوص می تواند بسیار موثر واقع شود.

چراکه بانک در شرایطی که بدهی معوق رخ دهد میتواند از دارایی های فرد بدهکار استفاده نموده و آنها را توقیف نماید و در این شرایط که برای بدهکار شرایط سخت می گردد باید از وکیل متخصص بدهی معوقه بخواهد که  نسب به این شرایط چاره ای بیندیشد تا بتواند بازپرداخت را به شکلی که اصولی است و در توان دارد انجام دهد و از مشکل رها گردد.

وکیل متخصص بدهی معوقه

مزایده بانکی

متاسفانه بسیار مشاهده شده است که بانک برای بدهی معوقه افراد از وثیقه ای که برای دریافت وام فرد وام گیرنده به بانک داده است استفاده نموده و به قولی در مزایده ای وثیقه سرگردان بوده است، بدین ترتیب باید فرد بدهکار هرچه زودتر دست به کار شده و فکری برای رهایی از این مخمصه داشته باشد.

و دراین موارد تنها وکیل متخصص بدهی معوقه میتواند راهی برای نجات باشد چرا که با تجربه و مهارت بالایی که دارد از مسیر پرتنش این مسأله عبور کرده و فرد را هدایت می کند تا به بن بست بیشتری برخورد ننماید.

در بسیاری موارد این مورد نیز دیده شده است که افرادی که بدهی معوقه نسبت به بانک داشته اند به واسطه ی وکیل متخصص بدهی معوقه اقدام به دادخواست اعسار به بانک داده اند که وکیل متخصص بدهی معوقه با پیگیری این روند به اقساطی شدن بازپرداخت کمک نموده است و بدین ترتیب راهی برای خلاصی از این مخمصه پیدا می شود.

دادخواست اعسار

توجه داشته باشید که برای تنظیم دادخواست اعسار باید وکیل متخصص بدهی معوقه با تجربه و مهارت بالایی که دارد ان را تنظیم نماید چرا که در غیر این صورت ممکن است دادگاه موافقت نکند و اینگونه راه موجود برای بدهکار نیز با سختی بیشتری همراه گردد؛ عموماً در طی این مسیر و پرونده وجود وکیل متخصص بدهی معوقه واقعا لازم و ضروری می باشد.

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام