وکیل ابطال رای داوری

وکیل ابطال رای داوری یکی از کارشناسان حقوقی و وکلایی است که می‌تواند؛ در زمینه پرونده‌های مربوط به صدور رای داور افراد را راهنمایی کند.

از آنجایی که گاهی اوقات می‌توان با تعیین کردن یک داور به اختلافات میان دو نفر یا اینکه چند نفر پایان داد؛ برای ابطال رای داور هم باید تصمیماتی اتخاذ کرد. زیرا گاهی اوقات رایی که داور تعیینی صادر می‌کند؛ مورد توافق همه افراد نیست و برای این کار حتماً باید به دادگاه مراجعه کنند.

در دادگاه وکیل به خوبی می‌تواند چنین مسئله‌ای را پیگیری کند و وکیل ابطال رای داوری تخصص کافی در زمینه چنین پرونده‌ای را خواهد داشت. برای اینکه بتوانید رای داور را در دادگاه رد کنید و عدم توافق خود با این رای را به قاضی اطلاع بدهید؛ باید حتماً دلایل موجهی در دادگاه بیاورید که وکیل به خوبی با آنها آشنایی دارد.

وظایف وکیل ابطال رای داوری

همانطور که توضیح دادیم وکیل ابطال رای داوری فردی دانش‌آموخته رشته حقوق و همچنین پذیرفته شده در کانون وکلای دادگستری ایران است که توانایی پیگیری پرونده‌های مربوط به صدور رای داوری را دارد.

از جمله وظایف وکیل ابطال رای داوری در دادگاه ارائه مستندات و شواهد لازم در این زمینه برای بازگرداندن رای به نفع موکل خود است. در ادامه مواردی را که وکیل باید به طور واضح و شفاف در دادگاه به آنها بپردازد تا رای را به نفع موکل خود برگرداند توضیح داده‌ایم.

وظایف وکیل ابطال رای داوری

  • وکیل باید در دادگاه شواهدی را ارائه کند که ثابت کند؛ رایی که داور داده است؛ کاملاً مخالف با قوانین برحق نوشته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.
  • در حالت دیگر وکیل وظیفه دارد؛ در دادگاه توضیح بدهد که رای داور به هیچ وجه ارتباطی با مسائلی که در حوزه اختیار او بوده ندارد و داور رای خارج از محدوده صادر کرده است.
  • چنانچه داور رایی صادر کرده باشد که به هیچ وجه ارتباطی با موضوع داوری نداشته باشد؛ وکیل باید این موضوع را در دادگاه با ارائه شواهد لازم به طور کامل بررسی کند.
  • در صورتی که رای داور در مدت زمانی صادر شده باشد که تاریخ انقضای مسئولیت داوری به سر رسیده باشد؛ وکیل می‌تواند این مطلب را در دادگاه عنوان کرده و از شواهد مختلف برای اثبات آن استفاده کند.
  • در صورتی که رای صادر شده از طرف داور کاملاً در تضاد با قوانین دفتر اسناد رسمی یا دفتر املاک باشد؛ وکیل می‌تواند این مسئله را در دادگاه پیگیری کند و متخلف را به سزای عمل خود برساند.
  • ویژگی وکیل ابطال رای داوری

  • وکیل برای ابطال رای داوری باید حتماً در دادگاه توضیحات لازم درباره تخلفات صورت گرفته توسط داور را ارائه کند و آشنایی کامل به قوانین داوری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وکیل ابطال رای داوری است.
  • در واقع چنانچه وکیلی این ویژگی را نداشته باشد؛ برای پیگیری پرونده‌های ابطال رای داوری مناسب نیست. از دیگر ویژگی‌های وکیل ابطال رای داوری آشنایی با روند دادگاه و همچنین پیدا کردن شاهدین است.
  • ویژگی وکیل ابطال رای داوری
  • وکیل علاوه بر اینکه باید شاهدین پرونده را در دادگاه حاضر کند؛ وظیفه دارد؛ شواهد را به شکل صحیح و قانونی تهیه و ارائه کند. در واقع از مهمترین ویژگی‌های وکیل ابطال رای داوری مهارت و تجربه او در این زمینه است و در صورتی که به یک وکیل مناسب نیاز دارید؛ می‌توانید از تیم وکلای راهیان عدالت کمک بگیرید.
  • مشاوره با وکیل ابطال رای داوری

  • برای دریافت وقت مشاوره با وکیل ابطال رای داوری به سایت راهیان عدالت مراجعه کرده و از طریق پنل خود این مسئله را پیگیری کنید. همچنین در صورتی که با روند کاری سایت آشنایی ندارید می‌توانید؛ با کارشناسان مجموعه جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مشاوره با وکیل ابطال رای داوری باعث آگاهی شما در زمینه این پرونده و همچنین ارائه دفاعیات مستند و لازم در دادگاه نزد قاضی خواهد شد. در واقع ممکن است شما نیازی به استخدام یک وکیل شخصی نداشته باشید و جلسه مشاوره برای شما کفایت کند. همچنین مشاوره با وکلای ابطال رای داوری در مجموعه راهیان عدالت به صورت تلفنی و حضوری قابل انجام است.

هزینه وکالت وکیل ابطال رای داوری

هزینه قبول وکالت وکیل ابطال رای داوری بستگی به مهارت و همچنین درجه وکیل در دادگاه دارد. در واقع به هر میزان که وکیل تواناتر و با تجربه‌تر باشد؛ هزینه کار با او هم بالاتر خواهد رفت.

هزینه وکالت وکیل ابطال رای داوری

به همین خاطر بهتر است نگران پرداخت هزینه نباشید و بیشتر از هر چیزی به کیفیت پیگیری پرونده در دادگاه و روند کار وکیل دیوان عالی کشور توجه کنید. با این حال هزینه وکالت در جلسه مشاوره یا حتی پیش از آن و با مراجعه به دفتر وکیل تعیین خواهد شد.

شماره وکیل ابطال رای داوری

برای تماس با وکلای ابطال رای داوری و همچنین تعیین وقت مشاوره با آنها می‌توانید؛ با شماره‌های درج شده در سایت راهیان عدالت تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی خواهند کرد و راه‌های برقراری ارتباط با وکلای با تجربه و ماهر مجموعه در رابطه با ابطال رای داوری به شما معرفی خواهد شد.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام