وکیل حقوقی تهران ( مشاوره حقوقی )

 

وکیل حقوقی تهران

وکیل حقوقی تهران به شخص یا موسسه گفته می شود که در مسائل حقوقی ماهر باید و در مراجع های قضایی و غیر قضایی فعالبت کند و به مراحل و قوانین مسائل و دعاوی اشراف داشته باشد ،

وکیل حقوقی تهران از سوی یک شرکت یا شخص که موکل پرونده نامیده می شود مامور به انجام فعالیت های حقوقی در مراجع قضایی و غیر قضایی می شود ، طبق قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران تمامی فعالیت های وکیل حقوقی متوجه موکل می شود ، موکل تمام حق و حقوق مورد نیاز برای شرکت در مراجع قضایی و غیر قضایی را به وکیل خود می دهد .

در بسیاری از پرونده ها به دلیل نامجرب بودن و تجربه نداشتن وکیل در نظر گرفته شده اکثرا افراد حقیقی یا شرکت ها متحمل جرائم سنگینی می شوند ، باید در انتخاب وکیل دقت داشته باشید ، انتخاب یک وکیل بسیار مهم است زیرا در بسیاری از پرونده ها به دلیل انتخاب نکردن درست وکیل حقوقی ، وی نتوانسته خواسته موکل را یا درست متوجه شود یا در بیان آن در مراجع قضایی یا غیر قضایی ناتوان بوده .

ما به شما پیشنهاد می کنیم با مشاوران حقوقی ما در راتباط باشید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید ، موسسه حقوقی راهیان عدالت با داشتن سابقه ای 25 ساله می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای گرفتن وکیل حقوقی تهران است .

آشنایی با وکیل حقوقی تهران

وکیل حقوقی تهران یک وکیل مدنی است و در رابطه با پرونده های مالی در دادگاه های حقوقی و مدنی فعالیت دارد، و از آنجا که تهران پایتخت است می تواند به شهرستانی هایی که در تهران پرونده دارند هم کمک کند و شهرستانی های عزیز از طریق سایت و شماره تلفن از وکیل حقوقی تهران مشاوره بگیرند

وکیل حقوقی تهران چه تاثیری در پرونده حقوقی تهرانی ها دارد؟

وکیل حقوقی تهران در خصوص پرونده های حقوقی و مدنی فعالیت دارد، و در دادگاه های حقوقی به دفاع از موکل می پردازد، وکیل حقوقی تهران در رابطه با دادگاه خانواده، طلاق ، مهریه ، نفقه و دیه و معاملات و قراردادها ، خسارت های مالی و ارث و خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول به دفاع می پردازد.
این وکیل پایه یک دادگستری قبل از هر اقدامی باید با موکل خود یک جلسه بگیرد و اطلاعات لازم را دریافت و بعد اقدام نماید.

مزایای وکیل حقوقی تهران

وکیل حقوقی تهران از آنجا که در پایتخت کشور به سر می برد می تواند به افرادی که پرونده های حقوقی آنها به تهران منتقل شده است نیز کمک کند و شهرستانی های عزیز که فرصت ورود به تهران را ندارند، می توانند از طریق سایت و تلفن درج شده در سایت و به صورت دورکاری، با وکیل حقوقی مشاوره داشته باشند.

قدرت وکیل حقوقی تهران:

وکیل حقوقی تهران در دادگاه های عمومی، دادگاه های انقلاب و تجدیدنظر و دادگاه دیوان عالی کشور از پرونده های حقوقی دفاع می کند و آنها را به نتیجه می رساند، شکست در پرونده های وکیل حقوقی وجود ندارد مگر اینکه قانون اجازه ندهد.
وکیل حقوقی تهران بسیار جدی پیگیر پرونده های حقوقی است و موکل با خیال راحت و آرامش پرونده را به او تحویل می دهد.
موکل باید اطلاعات کافی و مستندات را تحویل وکیل حقوقی تهران دهد و طبق تعرفه باید مقداری از هزینه را بپردازد و پس از اعلام نتیجه مابقی آن را تقدیم وکیل حقوقی تهران کند.

هزینه وکیل حقوقی تهران:

طبیعی است که همه این مبالغ، توسط وکیل حقوقی به نتیجه می رسد و او پرونده را تبدیل به پول می کند، آن هم مبلغی که قابل توجه است و می تواند زندگی موکل را متحول کند، و تمامی خسارت ها را جبران نماید.
امروز مرغوبترین پرونده ها در دعاوی قضایی، دعاوی حقوقی است. وکیل حقوقی تهران مطمئن ترین وکیل حقوقی است.
در دنیایی زندگی می کنیم که قوی به ضعیف رحم نمی کند و غنی به فقیر زور می گوید و برای گرفتن حق و حقوق فقط باید به دادگاه پناه برد، وکیل حقوقی تهران حق شما را از زورگویان خواهد گرفت و تمام خسارت های ریز و درشت را برای شما جبران خواهد کرد.
فقط حتما مستندات ریز و درشت را تحویل وکیل حقوقی تهران تحویل دهید تا وکیل حقوقی مطمئن و با قدرت و مستند و مستدل به دفاع از پرونده حقوقی شما اقدام نماید و پرونده شما را به پیروزی نهایی برساند.
مبلغی که شما به وکیل حقوقی می پردازید در مقابل پولی که دریافت می کنید بسیار ناچیز است لذا نگران این موضوع نباشید.

کارایی وکیل حقوقی تهران:

وکیل حقوقی تهران به دادگاه کمک می کند تا حق از باطل بهتر شناخته شود و مبلغی که قانون و شرع تعیین کرده است به خسارت دیده پرداخت شود.
دادگاه حقوقی تهران، موضوع من اتلف مال الغیر ، فهو له ضامن را مطرح می کند، که هر کس مال کسی را تلف کند، او ضامن است، و باید کلیه خسارت های بجا مانده از خسارت اولی را پرداخت نماید، که قطعا مبلغ خوبی برای شما خواهد بود.
وکیل حقوقی تهران به پرونده های خسارت دیده از دعواهای اجتماعی و اقتصادی نیز رسیدگی می کند و یکی از این دعاوی حضانت فرزند است.
همچنین وکیل حقوقی تهران به زنانی که از همسران خود طلاق گرفته اند کمک می کند که با فرزند خود دیدار داشته باشند.
تعامل با وکیل حقوقی تهران، تعامل پیروزمندانه ای است که در نهایت به رضایت می انجامد و تمام ضرر و زیان ها را تبدیل به سود می کند و همیشه اینگونه بوده است.

ویژگی های وکیل مجرب چیست؟

وکیل حقوقی تهران این توانایی را دارد که با زیرکی تمام پرونده هایی که نتایج معکوس می دهند را به شورای حل اختلاف، دادگاه های بدوی، دادگاه تجدید نظر، دادگاه تجدید نظر استان و دادگاه عمومی کشور منتقل نماید، تا حصول نتیجه این پرونده به نفع موکل تغییر یابد، که یک کار تخصصی است و برای افراد عادی دشوار است، زیرا وکیل حقوقی از راه آیین دادرسی مدنی اقدام می نماید.
اگر شما در تهران از موضوع سرقفلی و حق کسبه و پیشه، دعاوی خانوادگی، جهیزیه و نفقه و مهریه، ارث ، اموال مربوط به محجورین متضرر مالی شده اید از وکیل حقوقی در تهران مشاوره بگیرید.
قطعا وکیل حقوقی تهران سرعت رسیدگی به پرونده ها را بیشتر می کند و پیروزی این پرونده ها سریعتر به نتیجه خواهد رسید و کام تلخ شما به شیرینی تبدیل خواهد شد.

امروزه عموم اختلافات موجود در جامعه ما حقوقی هستند به همین دلیل هم دعاوی حقوقی پرونده های بسیاری را در دادگاه های حقوقی به خود اختصاص داده است، شایان ذکر است، دعاوی حقوقی، دعاوی ساده ای نیستند و از پیچیدگی های خاصی برخوردار هستند، بنابراین حل مسائل حقوقی با کمک وکیل حقوقی تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حل مسائل حقوقی با کمک وکیل حقوقی تهران

امروزه عموم اختلافات موجود در جامعه ما حقوقی هستند به همین دلیل هم دعاوی کیفری پرونده های بسیاری را در دادگاه های حقوقی به خود اختصاص داده است و به دلیل وجود پیچیدگی های خاص حقوقی، به کارگیری یک وکیل زبده و کارآمد در این دعاوی بسیار ضروری می باشد البته بهتر است وکیل انتخابی شما، ساکن شهر شما و همچنین متخصص در امور حقوقی باشد لذا وکیلی که ساکن شهر شما باشد بیشتر می تواند نسبت به ارائه خدمات حقوقی به شما کمک کند مثلا اگر شما ساکن تهران هستید و درگیر مسائل حقوقی شوید وکیل حقوقی تهران کمک بسزایی به شما خواهد نمود.

1) منظور از دعاوی حقوقی چیست ؟

منظور از دعاوی حقوقی دعاوی است که ناشی از روابط حقوقی اشخاص می باشد که مطابق قانون برای آن رفتار های حقوقی جرم و مجازات تعیین نشده باشد و زمانی که اشخاص نتوانند اختلافات حقوقی خود را مدیریت و حل نمایند با ارائه دادخواست حقوقی خود به دادگاه صالح نسبت به اثبات حقانیت خود اقامه دعوا می کنند و دادگاه نیز با توجه به مدارک و شواهد پرونده را مورد بررسی قرار می دهد البته شایان ذکر است بیان کنیم که دعاوی حقوقی، دعاوی ساده ای نیستند و نمی توان به آن عنوان دعوای ساده اطلاق نمود بلکه از پیچیدگی های خاصی برخوردار هستند که اصولا اشخاص به دلیل عدم آگاهی نسبت به قوانین و مقررات نمی توانند در روند دادخواهی و اثبات حقانیت خود موفق باشند لکن دادگاهی که با حضور وکیل حقوقی زبده و کارآمد برگزار گردد بسیار مثمر ثمر و نتیجه اش باب میل خواهان خواهد بود.

2) به چه دعاوی، دعاوی حقوقی گفته میشود؟

از جمله دعاوی که می توان عنوان دعاوی حقوقی را به آن اطلاق نمود عبارت است از طلاق، دعاوی ملکی، مطالبه وجه، مطالبه نفقه، مطالبه مهریه، استرداد جهیزیه ، مطالبه اجرت المثل، عقود و معاملات، ثبت و فسخ قرارداد، افزایش اجاره بها، صدور یا ابطال اسناد سجلی ، تغییر مشخصات اسناد سجلی مانند نام و نام خانوادگی، اختلاس و سایر دعاوی که مربوط به دعاوی مدنی باشد در زمره دعاوی حقوقی قرار می گیرد.

وکیل دعاوی حقوقی تهران

توجه داشته باشید که برای اقامه هر یک از دعاوی مذکور باید به یک وکیل حقوقی متخصص در این زمینه مراجعه نمایید و از وی مشاوره حقوقی دریافت کنید، چرا که دریافت مشاوره حقوقی از وکیل متخصص به شما کمک بسزایی خواهد نمود شایان ذکر است وکیل حقوقی تهران در اقصی نقاط کشور می تواند به شما مشاوره حقوقی ارائه دهد و شما از تمام زوایا و جوانب حقوقی آگاه سازد تا با علم و آگاهی کافی نسبت به احقاق حق خود اقدام کنید همچنین چنانچه مایل باشید وکیل حقوقی تهران می تواند با اذن شما برای رسیدگی به حقوق مدنی نسبت به احقاق حقوق شما مبنی بر پرونده مطروحه در دادگاه‌های حقوقی، مامور به دادرسی می شود و از آن پس پرونده روال حقوقی اش را طی خواهد نمود.

3) در صورت مطرح نمودن دعاوی حقوقی در تهران، آیا باید نگارش دادخواست حقوقی توسط وکیل حقوقی تهران انجام شود؟

تنظیم و نگارش دادخواست حقوقی توسط وکیل حقوقی نسبت تنظیم و نگارش دادخواست حقوقی توسط فرد عادی بسیار متفاوت می باشد چرا که دادخواستی که توسط وکیل تنظیم می شود بر مبنای مستندات و استدلالات حقوقی نگارش می یابد که این امر نسبت به جلب نظر قاضی بسیار مفید و تاثیر گذار می باشد بنابراین توصیه می شود در خصوص مطرح نمودن دعوی حقوقی در تهران حتما به وکیل حقوقی تهران مراجعه نمایید و جهت نگارش دادخواست حقوقی خود از وی کمک بگیرید.

4) وکیل حقوقی تهران کیست؟

با توجه به مطالعه این مقاله ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که وکیل حقوقی تهران کیست؟ وکیل حقوقی تهران به وکیل پایه یک دادگستری که پروانه وکالت خود را در تهران اخذ نموده گفته می شود که با اذن موکل خویش مامور به رسیدگی و دادرسی نسبت به احقاق حقوق موکلش مبنی بر پرونده مطروحه در دادگاه حقوقی می شود و به صورت قانونی روال حقوقی پرونده را طی می کند و با فن بیان و مهارت خاصی که به کار می گیرد تاثیرات فوق العاده ای در روند پرونده در مراجع قضایی و غیر قضایی اعمال نماید، بنابراین حل مسائل حقوقی با کمک وکیل حقوقی تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وکیل حقوقی تهران

بسیاری از مردم در هنگام برخورد با مشکلات حقوقی به دنبال بهترین وکیل حقوقی هستند تا بتوانند مسیر پرونده خود را به درستی طی بکنند. در ادامه مقاله به وکیل حقوقی تهران می پردازیم.

وکیل حقوقی

امور حقوقی به طور معمول به دو دسته‌ ی حقوقی و کیفری تقسیم می‌ شود. این تقسیم ‌بندی بر اساس موضوعاتی است که وکیل حقوقی تهران یا وکیل کیفری با آن مواجه می شود.

امور حقوقی شامل مسائل و دعاوی میان اشخاص خصوصی با یک دیگر است که به آن ، حقوق خصوصی می گویند بنابراین از مسائل کیفری جدا است.

پس موضوعات حقوقی در معنای عام خود ، موضوعات حقوقی یا همان حقوق خصوصی و هم چنین حقوق کیفری ، حقوق اداری ، حقوق بین الملل و سایر گرایش ها است.

وکیل حقوقی تهران می تواند در مسائل های حقوقی به شما مشاوره دهد. در کشورهای پیشرفته مشاوره های وکیل حقوقی به صورت تخصصی هستند. بعضی وکلا در زمینه ی تجاری تخصص دارند که موکل با توجه به نوع تخصص به ایشان مراجعه می کند.

وکیل حقوقی تهران

انواع وکیل حقوقی

وکیل انتخابی

وکیل انتخابی شخصی است که هر فردی با میل خود ، می تواند شخصی را به عنوان وکیل حقوقی خود انتخاب  کند. این وکلا می توانند وکلای رسمی باشند که فرد از طریق دفتر خانه اسناد رسمی ،  شخصی را به عنوان وکیل حقوقی برای انجام کارهای خود ، مانند مراجعه به ادارات یا فروش اموال انتخاب می کند.

وکیل تسخیری

وکیل تسخیری وکیلی است که دادگاه برای بعضی از افراد بی بضاعت با جرائم های مهم کیفری مانند قتل و مانند آن ، برای دفاع از حقوق آن ها انتخاب می کند و هزینه این وکلا بر اساس تعرفه  در قانون وکالت ، از طرف دولت به وکیل پرداخت می شود.

وکیل معاضدتی

وکیلی است که دادگاه در صورت درخواست افراد بی بضاعت ،  با احراز عدم توانایی مالی برای داشتن وکیل دادگستری ،  برای آن ها انتخاب می کند.

در صورت احراز عدم توانایی مالی شخص و درخواست او از دادگاه برای داشتن وکیل معاضدتی دادگاه از طریق کانون وکلا وکیلی را برای شخص مورد نظر انتخاب می کند تا بتواند از حقوق وی دفاع کند وحق کسی به دلیل عدم توانایی مالی ضایع نگردد.

وکیل خانواده

وکیل خانواده کسی است که در امور حقوق خانوادگی تسلط کامل داشته باشد. چنین شخصی می تواند وکیل محضری باشد که در دفتر خانه اسناد رسمی توسط فرد انتخاب می شود تا جهت انجام  امور خانوادگی ای که ضایع شده بر اعضای خانواده خود اقدام کند.

این شخص می تواند وکیل دادگستری باشد که به نیابت از موکل خویش در دادگستری و زیر مجموعه های آن اقدام قضایی و احقاق حق نماید.

وکیل حقوقی تهران

وکیل حقوقی در تهران

هزینه  وکیل در درجه اول به صورت توافقی انجام می شود. حتی در امور قضایی  که توسط وکیل دادگستری کار پیش می رود طبق قانون وکالت ، توافقی که بین وکیل و موکل انجام می شود شرط است.

انتخاب وکیل حقوقی تهران یکی از مهم ترین قسمت های فرآیند پیگیری یک مشکل حقوقی است و به طبع با توجه به اهمیت این قسمت و انتخاب وکیل حقوقی تهران ، باید زمان و هزینه نسبتا زیادی برای انتخاب وکیل صرف کرد.

اولین راهی که به ذهن هر فردی می رسد ، این است که از اطرافیان برای یافتن یک شخص متخصص و مجرب پرس و جو کرد.

اینترنت امروزه بسیاری از کارهای ما را راحت تر کرده است. بنابراین در زمینه وکیل حقوقی تهران هم می تواند به کمک ما بیاید.

راه ارتباط با راهیان عدالت

موسسه حقوقی راهیان عدالت حل این مشکل را برای شما بسیار ساده کرده است کافی است که مشکل حقوقی خود و یا درخواست وکیل حقوقی تهران را در سایت وارد کنید.

تا با لیستی از وکلای متخصص و مجرب حوزه دعوی حقوقی خود در شهر خود آشنا شوید و از میان بهترین ها وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید از طریق فضای مجازی با موسسه راهیان عدالت در ارتباط باشید. برای مشاوره در این زمینه و انتخاب وکیل حقوقی تهران می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام