مشاوره با وکیل متخصص

مشاوره با وکیل متخصص اطلاعات حقوقی ما را زیاد می کند و در دعاوی قضایی، ما را در برابر طرف مقابل، قدرتمند می سازد. به شما در خصوص حل اختلاف فی مابین مشاوره می دهد، او به شما در مورد گرفتن حق و حقوقتان و جبران خسارت و جبران ضرر و زیان که متاثر از همان خسارت اولیه است مشاوره خواهد داد.

مشاوره با وکیل متخصص (وکیل حقوقی- وکیل ملکی )چه اطلاعاتی را به ما می دهد؟ و چه سودی دارد؟

مشاوره با وکیل متخصص، اطلاعات حقوقی ما را زیاد می کند و در دعاوی قضایی،  ما را در برابر طرف مقابل قدرتمند می سازد.
مشاوره با وکیل متخصص (وکیل حقوقی – وکیل ملکی): اصولا مشاوره و کسب اطلاعات، سفارش ادیان الهی است،  در قرآن کریم دستور داده شده است که، علم و اطلاعات خود را، در مورد مسائل مختلف افزایش دهید و فرموده است که:  قل ربی زدنی علما، یعنی دعا کنید، ای خدای من علم مرا افزون کن.
کسانی که سن و سالی از آنها گذشته است می دانند،  که اگر در گذشته،  اطلاعات آنها در موارد مختلف زیاد بود، شاید الان زندگی بهتری داشتند و اگر کمبودی داشته اند دلیل بر این است که اطلاعات آنها در مورد آن مسئله کم بوده است، در مورد دعاوی قضایی،  این موضوع نیز صدق می کند، رشته حقوق یک علم محسوب می شود،  اتفاقا علم حقوق را مجموع علم ها هم می توان نامید،  زیرا وقتی مردم در مورد هر چیزی اختلاف پیدا می کنند، به یقین به دادگاه پناه می آورند. در مورد امور مالی و امور ملکی و اموال غیر منقول هم این مطلب صدق می کند که، برای حل اختلاف فی مابین باید به وکلا و دادگاه مراجعه نمود.

مزایای مشاوره با وکیل مجرب

مشاوره با وکیل متخصص یا با وکیل ملکی، به شما در خصوص حل اختلاف فی مابین مشاوره می دهد، او به شما در مورد گرفتن حق و حقوقتان و جبران خسارت و جبران ضرر و زیان که متاثر از همان خسارت اولیه  است مشاوره خواهد داد. مشاوره با وکیل متخصص یا با وکیل حقوقی در جبران این خسارت ها به شما بسیار کمک خواهد کرد.
مشاوره با وکیل متخصص

مشاوره با وکیل متخصص در آیین دادرسی مدنی

آیین دادرسی مدنی قوانین رجوع به دادگاه است و می شود آن را دعاوی قانونی نامید، هر دو طرف دعوا برای رسیدن به حق و حقوق خود، باید روش قانونی را انجام دهند و هر کدام از آنها باید در مقابل هم، کار قانونی خاصی را انجام دهند، مثلا اگر رأی دادگاه قطعی شد، و طرف مقابل در زمان لازم و مشخص اعتراض خود را ثبت نماید.
 این یکی از هزاران قانون آیین دادرسی مدنی است که، وکلای حقوق با آن سر و کار دارند و در تخصص آنهاست چرا که، اگر قوانین آیین دادرسی مدنی به خوبی اجرا نشود، ممکن است پرونده مختومه اعلام گردد و دیگر جای جبران نباشد. ضمن اینکه، تکمیل پرونده، مخصوصا در دعاوی ملکی یا حقوقی، یا اموال غیر منقول، پرونده باید به صورت تخصصی و مستند و مستدل کامل شود، نقص پرونده در دادگاه و عدم اثبات دعوا باعث ضرر و زیان می شود، و جای جبران نخواهد داشت، اثبات دعوا یک کار تخصصی است و کار افراد عادی نیست،  در ظاهر شاید یک کار عادی تشخیص داده شود، اما اگر پرونده بدون مشاوره، به دادگاه کشیده شود، نتیجه مطلوب  نخواهد داشت، لذا مشاوره با وکیل متخصص و نیز با دستمزد وکیل حقوقی – وکیل ملکی امری واجب و حیاتی است.
مشاوره با وکیل متخصص

مشاوره با وکیل ملکی

در دعاوی ملکی که کار بسیار تخصصی است، پرونده به کارشناسان و مهندسان ساختمانی ارجاع داده می شود، کارشناسان پس از بررسی، نظر خود را به صورت کارشناسی به دادگاه اعلام می دارد، حدود نود درصد از رأی دادگاه بستگی به نظر کارشناس ساختمانی و ملکی دارد، لذا تعامل با کارشناس، یک کار فنی و حرفه ای است.
که وظیفه ی یک وکیل ملکی است
وکیل ملکی هم با کارشناسان رابطه نزدیک و صمیمی دارد و نیز می تواند آن ها را قانع کند،  ضمن اینکه وکیل برای تنظیم لایحه حرفه ای و علمی و فنی، قطعا مورد قبول کارشناسان نیز خواهد بود.
مشاوره با وکیل متخصص

 مشاوره با وکیل حقوقی

 امور حقوقی بسیار وسیع و دریایی از علم است، هر چه بیشتر در مورد امور حقوقی بدانید زندگی شما متحول خواهد شد، همه اهل علم، به امور حقوقی علاقه مند هستند، مشاوره با وکیل متخصص و وکیل حقوقی نتایج سال ها تلاش و کوشش علمی خود را در اختیار شما می گذارد، امور حقوقی کلیه دعاوی مربوط به خانواده و مهریه و نفقه و حضانت و کلیه دعاوی مالی، منقول و غیر منقول را شامل می شود، دعاوی حساس و بسیار مهم، دعاوی قرارداد ساختمانی و پالایشگاهی و پتروشیمی و کلیه ادارات دولتی و غیر دولتی است، این قراردادها، گاهی از لحاظ کلمات دچار فرصت برای طرح یک شکایت می شود و اگر این دعاوی از سوی دادگاه مورد قبول واقع شود، ممکن است باعث مطالبه میلیاردها تومان خسارت گردد.

مشاوره با وکیل متخصص

موسسه امور حقوقی

موسسه حقوقی ما از وکلای قدرتمند، حرفه ای تشکیل شده است، آنها ده ها پرونده حقوقی و پرونده های
ملکی را به پیروزی رسانده اند، برای گرفتن مشاوره با وکیل متخصص، می توانید با شماره تماسی که اعلام شده است، تماس بگیرید، همچنین وکلای ما در موسسه، آماده مشاوره حضوری هستند، اگر در شهرستان ها زندگی می کنید از طریق نرم افزار واتس اپ و تلگرام می توانید با این عزیزان ارتباط برقرار کنید.

هزینه مشاوره با وکیل متخصص

جهت اطلاع از هزینه، با کارشناسان موسسه ما تماس گرفته و از آن ها مشاوره بگیرید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام