وکالت تام

وکالت تام

وکالت عقدی است که وکیل برای امور مشخص شده نیار دارد. در ادامه این مقاله به وکالت تام می پردازیم.

اگر به دنبال وکیل حقوقی یا وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

وکالت تام

باطل کردن وکالت

اگر وکالت تام به صورت بلاعزل نبشد قرارداد می تواند به دو شکل فسخ شود : عزل وکیل توسط موکل و استعفای وکیل. بر اساس قانون مدنی ماده 679 موکل می تواند هر وقتی که بخواد وکیلش را از سمت خود عزل کند.

وکیل نیز حق دارد هر زمانی که بخواهد از خواست سمت موکالت خود استعفا دهد و خود را عزل نماید. اما در برخی موارد سبب فسخ عقد وکالت بلاعزل می شود.

وکالت تام

به موجب قانون مدنی وکیل در حدود اختیاراتی که به او داده می شود که به موجب آن از سمت موکل به او داده شده است حق دارد برای انجام اموری که خارج از حدود اختیاراتش می باشد از موکل اجازه بگیرد.

وکیل برای هر اقدامی موظف است اجازه از موکل دریافت کند و مجددا قرارداد منعقد کند که این خود باعث کند شدن روند انجام کارها می شود و امور به کندی پیش خواهد رفت.

برای جلوگیری از بروز مشکلات موکل می تواند والت خود را به نحو مطلق اعطا نماید به این شکل که در انجام موارد وکالت ، اختیار و وکالت تام در کلیه امور مالی ، حقوقی و اداری مربوط به آن را داشته باشد.

یکی از انواع شایع در وکالت تام در خصوص طلاق می باشد که مرد در هنگام عقد و در عقد نامه به زن وکالت تام در مطلقه کردن خود می دهد.

در این زمان زن هر گاه بخواهد از این وکالت می تواند استفاده کند و خود را مطلقه کند و دارای اختیارات مربوط به امور اداری و حقوقی ی باشد و دیگر نیازی به اذن شوهر نمی باشد.

وکالت تام

انواع وکالت

وکالت عادی : در این نوع از وکالت به صورت نوشته بین دو طرف و بدون حضور در دفتر اسناد رسمی تنظیم خواهد شد.

وکالت رسمی : در این نوع از وکالت طرفین در دفتر اسناد رسمی حاضر می شوند و به طور رسمی اقدام به تنظیم وکالت نامه مورد نظر می کنند. اعتبار ای وکالت بیش تر از وکالت عادی می باشد.

وکالت تام ممکن است به صورت بلاعزل و یا به صورت موقت به شخص داده شود. در صورتی که بلاعزل باشد عزل آن توسط وکیل ممکن نیست و فقط در شرایط خاص مانند فوت و استعفا می تواند عزل شود.

بناراین موکل می تواند امر وکالت را به 1 نفر و حتی بیش تر بدهد و می تواند تعیین کند این افراد به صورت منفرد و یا جمعی عمل کنند.

شما می تواند برای دادن وکالت به هر شخصی و یا وکیلی از افراد امین و معتمد استفاده کنید تا مشکلاتی نظیر کلاهبرداری برای شما به وجود نیاید.

یکی از اموری که جهت موفقیت در پرونده های کیفری بسیار مهم و حیاتی است مشاوره کیفری با وکیل کیفری مناسب قبل از هر اقدامی می باشد.

این مشاوره ، مشاوره کیفری نام دارد که در آن وکیل مشاوره کیفری باید به اصول کلی کیفری و قوانین و قواعد کیفری آشنایی داشته باشد و بتواند راهکارهای مناسب با موضوع مطرح شده را برای شما و دادگاه عنوان کند و با بهره گیری از تجارب خود به ارباب رجوع کمک کند.

 

یک وکیل حرفه ای و متخصص مانند یک پزشک به سبب ماهیت شغلی خود با واقعیت‌ ها و اسرار زیادی از سوی موکلین خود روبه رو است که باید اسرار مول خود را حفظ کند و تحت هیچ شرایطی آن ها را فاش نکند.

یکی از مهم‌ ترین تفاوت  دعوای حقوقی و دعاوی کیفری ، نحوه‌ ی طرح این دعاوی می باشد. اقامه ‌ی دعوای حقوقی نیازمند تنظیم دادخواست و نیازمند تنظیم درخواست می ‌باشد.

در این مقاله با وکالت آشنا شدیم. شما برای مشاوره کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل کیفری برای امور کیفری خود می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام