معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن

معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن

معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن مشمول حال عده کسانی می شود که از نظر نظام بانکی بانک صنعت و معدن به عنوان بدهکار شناخته شده اند .

بانک صنعت و معدن ، پیش تر به عده کسانی که می توانند هم شخص حقیقی باشند و هم شخص حقوقی ، تسهیلاتی را پر داخت نموده است . اما اکنون این افراد به علت عدم اقدام لازم جهت باز پر داخت اقساط اسهیلات خود ، به عنوان یک فرد بدهکار شناخته شده و باید در اسرع وقت معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن خود را پر داخت نمایند .

آیا شما هم جزو عده کسانی هستید که معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن دارید ؟ آیا به این فکر کرده اید که چگونه و از چه راهی با کم ترین ضرر و زیان مالی ، معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن خود را پر داخت نمایید؟ آیا تا به حال تلاشی نموده اید تا معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن خود را پر داخت کنید ؟

آیا می دانید معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن شما از کدام دسته از معوقات و مطالبات بانکی به شمار می آید؟ آیا می دانید معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن خود را چگونه باید پر داخت نمایید ؟ ِآیا تا به حال به این اندیشیده اید که قانون با عده کسانی که معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن دارند ، چه بر خوردی خواهد کرد ؟

شما برای دانستن جواب تمام سوالات مطرح شده می توانید با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید . نیز می توانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا راه چاره را به شما نشان دهیم.

بانکی به بانک صنعت و معدن2 copy

معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن چیست؟  

معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن به معنی این می باشد که تسهیلات گیرنده در زمان مقرر شده از سوی بانک صنعت و معدن ، اقدام لازم را جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است و اکنون از نظر بانک صنعت و معدن یک بدهکار به شمار می آید.

حال بانک صنعت و معدن در تلاش است تا معوقات بانکی خود را از بدهکاران باز پس گیری کند. در صورتی که شما معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن دارید ، می توانید با موسسه راهیان عدالت مشورت کنید تا آن ها راحت ترین راه را پیش روی شما بگذارند .

معوقات و مطالبات بانکی به طور کلی انواع مختلفی دارد. شما در ابتدا باید بدانید که معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن از کدام نوع می باشد سپس اقدامات لازم را جهت پر داخت آن انجام دهید.

انواع مطالبات و معوقات بانکی

مطالبات و معوقات بانکی بانک صنعت و معدن بدین معنا می باشد که تسهیلات گیرنده ، پس از در یافت تسهیلات خود از بانک صنعت و معدن، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات ننموده است و حالا به عنوان یک بدهکار از نظر بانک صنعت و معدن شناخته می شود .

ارائه تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن به این صورت می باشد که تسهیلات گیرنده ، باید در موعد مشخص و تعیین شده از سوی بانک صنعت و معدن ، باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را انجام دهد . در صورتی که این کار در زمان مشخص خودش انجام نشود ، تسهیلات گیرنده علاوه بر پر داخت سود بیش تر به بانک سنعت و معدن ، نیز به عنوان یک بدهکار شناخته می شود .

مدت زمانی که تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را به بانک صنعت و معدن پر داخت نمی نماید ، متفاوت بوده و هر کدام دسته بندی می شوند .

در ادامه به توضیح بیش تری درباره انواع معوقات و مطالبات بانکی می پردازیم .

انواع مطالبات و معوقات

مطالبات و معوقات جاری :

نوعی از مطالبات و معوقات به نام مطالبات و معوقات جاری نام گرفته اند . این نوع از مطالبات و معوقات ، تاریخ تاخیر در پر داخت اقساط آن ها بیش از دو ماه نمی باشد.

مطالبات و معوقات غیر جاری :

مطالبات و معوقات غیر جاری نوعی دیگر از مطالبات و معوقات بانکی بانک صنعدت و معدن به شمار می آیند . این نوع از مطالبات و معوقات به این معنی می باشند که  تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را بیش از شش ماه پر داخت ننموده است.

مطالبات معوق :

مطالبات معوق به معنی عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات به بانک صنعت و معدن می باشد. مدت زمانی که برای تبدیل مطالبات و معوقات جاری به مطالبات معوق می باشد ، بیش از شش  ماه و کم تر از هجده ماه می باشد.

مطالبات مشکوک الوصول :

ایننوع از مطالبات که بیش از هجده ماه می باشد که از تاریخ سر رسید باز پر داخت اقساط آن گذشته است ، مطالبات مشکوک الوصول نام گرفته اند .

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده نوعی دیگیر از مطالبات و معوقات به حساب می آیند ، بدین معنی که تسهیلات گیرنده ، به دلایل مشخصی مانند ور شکستگی ، فوت و … دیگر توانایی پر داخت اقساط تسهیلات خود را به بانک صنعت و معدن ندارد. به همین دلیل بانک صنعت و معدن به این از مطالبات و معوقات ، مطالبات سوخت شده می گوید.

بانکی به بانک صنعت و معدن1 copy

چرا موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

حتما از خود می پرسید که چرا باید برای پر داخت معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن خود به سراغ وکیل بروم؟ چرا باید معوقات و مطالبات خود را با کمک یک وکیل پر داخت نمایم؟

موسسه راهیان عدالت با داشتن وکلایی زبده و کار بلد ، به شما راه های قانونی را با کم ترین ضر و زیان مالی نشان خواهند داد. در صورتی که می خواهید بدون کم ترین ضرر و زیان مالی معوقه بانکی به بانک صنعت و معدن خود را پر داخت نمایید ، حتما با وکلای موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام