وکیل تعزیرات

وکیل تعزیرات

وکیل تعزیرات شخصی است که وکالت پرونده های سازمان تعزیرات حکومتی را بر عهده می گیرد. شما برای داشتن یک وکیل تعزیرات ماهر و کار بلد می توانید از موسسه راهیان عدالت کمک بخواهید.

در ادامه با سازمان تعزیرات و جرائمی که وکیل تعزیرات می تواند به آن ها رسیدگی کند را برای شما باز گو خواهیم نمود.

وکیل تعزیرات همان وکیل دادگستری می باشد. وکیل تعزیرات باید به کلیه قوانین قاچاق کالا ، تخلفات و … مسلز باشد تا بتواند از حقوق موکل خود در محکمه دفاع نماید.

در نظر داشته باشید در صورتی که می خواهید وکیل تعزیرات داشته باشید، می توانید از وکلای خوش سابقه و قضات باز نشسته موسسه راهیان عدالت چاره جویی کنید.

سازمان تعزیرات حکومتی

به منظور جلو گیری از تخلفات اقتصادی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان همان طور که قوانین و مقرراتی تدوین شده اند ، نیز سازمان ها و نهاد هایی شکل گرفته اند تا به شکایت کلیه افراد جامعه رسیدگی کنند .

امروزه ما با افزایش قیمت روزانه محصولات و کالا ها رو به رو هستیم که این امر سبب شده تا قشر متوسط و کم درآمد جامعه تحت فشار قرار بگیرند . به همین منظور برای جلو گیری از گران فروشی و احتکار و … سازمان تعزیرات حکومی دست به کار شده تا از بروز هر گونه مشکل جلو گیری نماید.

تعزیرات....

مهم ترین تخلفاتی که در سازمان تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار می گیرد

  1. احتکار

احتکار در قانون تعزیرات به این معناست که از کلا و اجناس به صورت عمده نگهداری کرده و از عرضه آن به بازار امتناع می شود تا گران فروشی صورت پذیرد.

  1. گران فروشی

گران فروشی به معنی فروش خدمات یا اجناس بیش از قیمت و نرخ های تعیین شده از سوی مراجع رسمی می باشد.

  1. عرضه خارج از شبکه

عرضه کالا بر خلاف مقررات و ضوابط توزیع شبکه های تعیین شده توسط دولت ف تخلف محسوب می شود.

  1. عدم درج قیمت بر روی کالا

عدم درج قیمت بر روی کالا یا خدمات به طوری که برای مراجعین قابل مشاهده باشد ، این قیمت گذاری به صورت بر چسب ، اتیکت یا نصب تابلوی بها در محل ، باید صورت پذیرد . در غیر این صورت تخلف محسوب می شود .

  1. عدم صدور فاکتور

در صورتی که طبق فرم ها و ضوابط مشخص شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، از صدور فاکتور اجتناب کند، به عنوان یک تخلف به حساب می آید.

برای هر یک از موارد نام برده شده ، سازمان تعزیرات حکومتی ، ورود پیدا کرده و به شکواییه رسیدگی می کند. وکیل تعزیرات نیز می تواند به عنوان شخصی که وکالت خوانده یا خواهان را بر عهده بگیرد و به پرونده رسیدگی نماید.

شما در صورتی که می خواهید جهت گرفتن وکیل تعزیرات اقدام نمایید ، کافی است از بین وکلا شخصی را انتخاب کنید که به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به فعالیت می باشد.

از دیگر تخلفاتی که در سازمان تعزیرات حکومتی به آن رسیدگی می شود و وکیل تعزیرات می تواند وکالت آن را بر عهده بگیرد، می توان به تخلفات اقتصادی ، تخلفات پزشکی ، تخلفات دارویی ، تخلفات مربوط به مواد خوراکی و نوشیدنی ها اشاره نمود .

در چه زمانی سازمان تعزیرات حکومتی شروع به رسیدگی پرونده می نماید؟

  1. زمانی که مامورین سازمان بازرگانی و بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات که می تواند گزارش سازمان بازرسی کل کشور و سایر مراجع قضایی و دولتی و انتظامی گزارشی جهت تخلف صادر نموده باشند .
  2. شکایت کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی به منظور صورت گرفتن تخلف.
  3. اعلام اطلاعات ، اخبار و گزارش های مردمی و اشخاص.
  4. شعب سیار تعزیرات به واحد های تولیدی غیر صنفی.
  5. مراجعه مستقیم.

اعاده داد رسی از احکام صادره از تعزیرات حکومتی

بر طبق قوانین ، در صورتی که آرای سازمان تعزیرات سحکومتی ، جریمه ای بیش از یک میلیون ریال در نظر گرفته باشد ، قابل تجدید نظر در شعب تجدید نظر می باشد. اما در زمانی که تخلف کالا و ارز صورت گرفته باشد و آرا صادر شده باشد ، آرای صادره تنها در شعب تجدید نظر قابل اعتراض است اما قابل اعاده داد رسی نمی باشد.

 

تعزیرات...

سازمان تعزیرات حکومتی زیر مجموعه کدام قوه به شمار می آید؟

سازمان تعزیرات حکومتی وابسته به وزارت دادگستری می باشد و زیر نظر وزیر دادگستری مشغول به فعالیت است. سازمان تعزیرات حکومتی جزو قوه مجریه به حساب می آید و به عنوان یک مرجع اختصاصی برای رسیدگی به تخلفات اقتصادی به شمار می آید.

چرا موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم؟

موسسه راهیان عدالت تشکیل شده از کادری مجرب که شامل وکلای پایه یک دادگستری و قضات باز نشسته هم چنین برخی از کارشناسان حسابرسی، می باشد.

موسسه راهیان عدالت با بحث و تبادل نظر راه کاری هایی حقوقی و قانونی را به شما ارائه می دهند تا پرونده شما هر چه زود تر در مسیر پیش روی و رسیدگی قرار بگیرد. هم چنین موسسه راهیان عدالت ، به احقاق حق شما نیز کمک به سزایی خواهند نمود .

وکیل تعزیرات

دعاوی تعزیرات در سازمان تعزیرات حکومت مطرح شده است و مورد رسیدگی قرار می گیرد. در ادامه این مقاله به وکیل تعزیرات می پردازیم.

دعاوی تعزیرات

دعاوی تعزیرات در سازمان تعزیرات حکومتی مطرح می شوند و مورد بررسی قرار می گیرد و قوانین و مقررات خاص خود را دارا هستند.

سالانه پرونده های بسیاری در این شعب مطرح می شوند و افراد بسیاری درگیر دعاوی تعزیرات هستند و دیده می شود که به جهت عدم آگاهی آن ها از قوانین و مقررات موجود در زمینه دعاوی تعزیراتی توانایی دفاع و پیگیری پرونده را ندارند و نیاز به وکیل تعزیرات دارند.

در دعاوی تعزیرات مانند دیگر دعاوی شاکی یا متهم می تواند وکیل دعاوی تعزیرات خود را داشته باشد و قانون این حق را به افراد می دهد تا بتوانند جهت طرح شکایت یا دفاع از خویش در دعاوی ، وکیل تعزیرات حکومتی معرفی نمایند.

ر این زمینه وکلایی هستند که به صورت تخصصی و حرفه ایی در حوزه دعاوی تعزیرات فعالیت دارند. وکیل تعزیرات بنا بر تخصص خود و آیین نامه ها و بخشنامه های صادره در این زمینه تسلط کامل دارد و می تواند در رسیدن موکل به نتیجه مطلوب کمک شایانی نماید.

وظایف وکیل تعزیرات

وکیل تعزیرات به صورت کاملا تخصصی وکالت تعزیرات حکومتی را بر عهده می گیرند. وکالت در این زمنیه تا حدودی با وکالت در دادگستری و دادگاه انقلاب متفاوت می باشد.

اکثر افرادی که به دلایل مختلف وارد یک دعاوی در سازمان تعزیرات می شوند از قوانین و آگاهی لازم برخوردار نیستند و نیازمند یک وکیل ماهر و با تجربه در این زمینه می باشند.

وکیل تعزیرات در روند رسیدگی به پرونده شما می تواند کمک شایانی کند و باعث می شود تا روند پرونده سریع تر پیش رود. وکیل تعزیرات از سردرگمی و به وجود مشکلات بر اثر نا آگاهی طرفین جلوگیری می کند.

در بعضی از دعاوی تعزیرات ایراداتی وجود دارد که وکیل می تواند با مطرح کردن آن ها روند رسیدگی و بررسی به پرونده را در مسیر درست هدایت کند.

وجود ایراد و اشکال در صلاحیت مرجع رسیدگی شونده ، ایراد به جزمی نبودن دعاوی ایراد رد دادرس می تواند به صورت کلی بر روند رسیدگی پرونده تاثیر گذار باشد و موجب مختومه شدن پرونده می شود.

وکیل تعزیرات

وکیل تعزیرات باید علاوه بر  قانون مجازات اسلامی باید از قوانین دیگر مانند قانون مجازات قاچاق ، امور گمرکی ، قانون تشدید مجازات محتکران ، قانون تعزیرات حکومتی ، قانون مواد خوردنی و آشامیدنی و … باید اطلاعات کامل را دارا باشد.

وکیل در جلسات دعاوی تعزیرات متذکر خواهد شد که تعزیرات حکومتی که به منظور نظارت و کنترل دولت بر فعالیت های اقتصادی و لزوم کنترل و اجرای مقررات به ویژه در زمینه قیمت گذاری تأسیس شده اند به عنوان یک دادگاه اختصاصی اداری ، وظیفه نظارت و کنترل قیمت ها ، مقابله با احتکار کالا و مجازات متخلفین را بر عهده خواهد داشت.

سازمان تعزیرات حکومتی دارای شعباتی می باشد که از ارکان سازمان تعزیرات حکومتی محسوب می شوند و هدف آن ها رسیدگی به تخلفات مندرج در قانون از قبیل گران فروشی ، کم فروشی ، تقلب ، احتکا ر، عرضه کالا خارج از شبکه ، عدم درج قیمت ، اخفاء و امتناع از عرضه کالا ، نداشتن پروانه بهره برداری ، فروش اجباری و … از قوانین و هم چنین تخلفات و جرائم مربوط به قاچاق کالا و ارز و تخلفات بهداشتی ، آرایشی ، درمانی ، دارویی و…. می باشند.

افرادی که درگیر دعاوی تعزیرات می باشند باید با وکیل متخصص در دعاوی تعزیرات مشاوره کنند و یا آن ها را به عنوان وکیل مدافع خویش انتخاب کنند.

در این مقاله با وکیل تعزیرات آشنا شدیم. شما برای مشاوره کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت  مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا مشاوره با وکیل مورد نظر شما می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد.

این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید و از مشاورین مجرب در این موسسه بهره مند شوید.

09121304085 – 02122112230

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام