معوقه بانکی بانک سپه

معوقه بانکی بانک سپه

یکی از مسائلی که امروزه بانک سپه

با آن در گیر می باشد ، معوقه بانکی بانک سپه می باشد . معوقه بانکی بانک سپه به عنوان مطالباتی می باشد که بانک سپه از تسهیلات گیرنده می خواهد.

تسهیلات گیرنده می تواند جزو اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد. اما این افراد تسهیلات خود را در یافت نموده اند با این تفاوت که اقساط خود را پرداخت ننموده اند.

در صورتی که تسهیلات گیرنده اقساط خود را در مدت زمان دو تا شش ماه پرداخت نکند یا اقدامات لازم را برای پر داخت اقساط خود انجام ندهد ، این مطالبات به عنوان معوقه بانکی بانک سپه به شمار می آید.

بانک سپه نیز از جمله بانک هایی است که تسهیلات خود را در اختیار تسهیلات گیرنده قرار داده است با این تفاوت که اکنون تسهیلات گیرننده اقدامی برای پر داخت اقساط خود ننموده است و مطالبه بانک سپه به عنوان معوقه بانکی بانک سپه به حساب می آید.

آیا شما هم می خواهید که معوقه بانکی بانک سپه خود را تسویه نمایید ؟ آیا شما نیز جزو افرادی هستید که به علت شرایط شغلی ، باید از عده تسهیلات گیرنده هایی که معوقه بانکی بانک سپه دارند ، وجهی در یافت نمایید؟ ما به شما پیشنهاد می دهیم که با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید.

معوقات بانکی چیست؟

بانک سپه به عده ای تسهیلات اعطا نموده است که افرادی تحت عنوان تهسیلات گیرنده ، در زمان مشخص شده از سوی بانک سپه ، اقساط خود را پر داخت نکرده اند. در نتیجه به اقساطی که بانک سپه از شخص یا اشخاصی طلبکار است، معوقه بانکی بانک سپه می گویند.

معوقه بانکی بانک سپه از نظر بانک سپه به عنوان مطالبات غیر جاری شناخته می شود. به همین دلیل کلیه مسئولین بانک سپه و دیگر بانک ها سعی دارند تا ریسک اعتباری و مطالبات غیر جاری را به کم ترین حد ممکن خود برسانند .

این سعی بدین منظور است تا از ور شکستگی و پیامد های منفی در امان بمانند . به همین منظور ، بانک سپه در تلاش است تا با سیاست گذاری و برنامه ریزی درست و بی نقص ، در کاهش این ریسک سهیم باشد.

بانک سپه به عنوان یکی از بانک های سر شناس در ایران ، یک واسطه در جامعه به شمار می آید . بدین صورت که از طریق جذب سپرده های مشتریان و اعطای تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی در نظام بانکی – اقتصادی جامعه فعالیت می کنند.

شما در صورت نیاز به مشاوره رایگان می توانید با موسسه راهیان عدالت در تماس باشید.

معوقه بانکی بانک سپه

عوامل که بر رشد مطالبات غیر جاری تاثیر می گذارد

از عللی که تاثیر بر مطالبات غیر جاری دارد، می توان به ورود افراد غیر متخصص در تولید اشاره نمود. هم چنین تحرم های بین المللی و رکود اقتصادی نیز بی تاثیر نمی باشد.

این امکان نیز وجود دارد که اعتبار سنجی مشتری به طور صحیح انجام نشده باشد و طرح های توجیهی به طور دقیق مورد بررسی قرار نگرفته اند .

فساد اداری نیز یکی دیگر از عواملی است که در رشد مطالبات غیر جاری تاثیری مستقیم دارد. ممکن است گاها تسهیلاتی که توسط تسهیلات گیرنده در یافت شده است در محل مورد نظر استفاده نشده است.

گاهی اوقات عدم بر خورد قاطع و جدی با بدهکاران از سوی بنک نیز ممکن است منجر به این شود که آنان اقساط خود را در موعد مشخص شده پر داخت ننمایند.

انواع مطالبات و معوقات بانکی

مطالبات و معوقات ادر نظام بانکی انواع مختلفی دارد که می خواهیم در این قسمت شما را با آن ها آشنا سازیم:

مطالبات و معوقات جاری: در واقع مطالبات و معوقات جاری به مطالباتی گفته می شود که سر رسید آن ها از دو ماه نگذشته باشد.

مطالبات و معوقات غیر جاری: مطالبات و معوقات غیر جاری به مطالبات و معوقاتی گفته می شود که از سر رسید آن ها گذشته و بانک به وصول نمودن آن ها شک دارد.

مطالبات معوق: مطالبات معوق مطالباتی هستند که بیش تر از شش ماه از سر رسید آن ها گذشته است اما کم تر از هجده ماه می باشند .

مطالبات مشکوک الوصول: این نوع از مطالبات سر رسید آن ها از هجده ماه گذشته است.

مطالبات سوخت شده: مطالبات سوخت شده که به علل مختلف مانند ورشکستی  تسهیلات گیرنده ، فوت و … ، قابل وصول نمی باشد. در این نوع از مطالبات تاریخ سر رسید ، نا دیده گرفته می شود .

بانک سپه برای جلو گیری از ضرر و زیان مطالبات سوخت شده ، تسهیلات را بیمه عمر می نماید. بیمه عمر نمودن تسهیلات ، به طور چشم گیری از ریسک سوخت شدن آن جلو گیری خواهد نمود .

چرا برای معوقات بانکی خود موسسه راهیان عدالت را انتخاب نماییم؟

موسسه راهیان عدالت ، یک موسسه حقوقی می باشد ، این موسسه حقوقی با داشتن تیمی ماهر در کلیه امور حقوقی – کیفری ، با ارائه بهترین راه کار های قانونی ، می تواند شما را از درد سر کلیه معوقات بانکی بالخص معوقه بانکی بانک سپه ، نجات دهد .

موسسه راهیان عدالت با داشتن وکلا و قضات کار بلد که آن ها به کلیه قوانین کیفری و حقوقی مسلط می باشند ، در تلاش اند تا امور حقوقی – کیفری شما را به بهترین نحو انجام دهند تا به احقاق حق قانونی شما کمک کنند.

معوقه بانکی بانک سپه یکی از مطالبات می باشد که اگر شما به عنوان تسهیلات گیرنده باشید باید هر چه سریع تر جهت پرداخت آن اقدامات لازم را انجام دهید .اما  موسسه راهیان عدالت برای شما راه کار های جالبی را پیشنهاد می دهند. می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر با این موسسه تماس حاصل نمایید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام