بدهی معوقه به بانک

بدهی معوقه به بانک

بدهی معوقه به بانک به تسهیلات اعتباری گفته می شود که باز گرداندن آن توسط تسهیلات گیرنده به تعویق افتاده است.

بدهی معوقه به بانک یکی مسائلی است که کلیه بانک ها را به خود در گیر کرده است. بدهی معوقه به بانک به عنوان مطالباتی به شمار می رود که بانک از تسهیلات گیرنده طلب دارد .

در صورتی که تسهیلاتی را بانک به تسهیلات گیرنده داده باشد و تسهیلات گیرنده در زمان و موعد مقرر و مشخص شده ، اقساط خود را پرداخت ننماید یا در جهت پرداخت آن اقدامی نکند ، به عنوان بدهی معوقه به بانک شناخته می شود .

آیا شما هم بدهی معوقه به بانک دارید؟ آیا دنبال راه چاره می گردید تا بتوانید بدهی معوقه به بانک خود را پر داخت نمایید؟ آیا شما می خواهید بتوانید کم ترین بدهی معوقه به بانک ممکن را به بانک پر داخت نمایید؟ آیا می خواهید امهال بیش تری از بانک بگیرید تا در زمان مناسب تری به پر داخت  بدهی معوقه به بانک خود بپردازید؟

ما به شما موسسه راهیان عدالت را معرفی می نماییم. شما می توانید از مشاوره رایگان موسسه راهیان عدالت بهره جویی کنید و مشکل بدهی معوقه به بانک خود را حل نمایید.

معوقه1 copy

معرفی انواع مطالبات و معوقات بانکی

آیا با انواع مطالبات و معوقات بانکی آشنا هستید؟ آیا می دانید که نوع بدهی معوقه به بانک شما از کدام دسته می باشد؟ آیا می دانید که برای پر داخت بدهی معوقه به بانک خود باید چه اقداماتی را انجام دهید؟

در صورتی که نیاز به مشاوره بیش تر و کسب اطلاعات بیش تر داشتید می توانید با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید.

با ما همراه باشید تا انواع معوقات و مطالبات را به شما معرفی کنیم و توضیح بیش تری در این باره به شما دهیم.

انواع مطالبات و معوقات

مطالبات و معوقات جاری : مطالبات و معوقات جاری در واقع به مطالباتی که گفته می شود که سر رسید آن ها از دو ماه نگذشته باشد.

مطالبات و معوقات غیر جاری : این نوع از مطالبات و معوقات از تاریخ سر رسید آن ها مدتی گذشته است و بانک برای وصول آن ها دچار تردید می باشد.

مطالبات معوق : مطالبات معوق از نظر نظام بانکی مطالباتی هستند که بیش تر از شش ماه و کم تر از هجده ماه از تاریخ سر رسید آن ها گذشته است.

مطالبات مشکوک الوصول : بانک بابت مطالبات مشکوک الوصول کاملا تردید دارد. این نوع از مطالبات مدت زمانی هجده ماهه از سر رسید پر داخت اقساط آن گذشته است.

مطالبات سوخت شده : مطالبات سوخت شده به دلایلی مثل ور شکستگی تسهیلات گیرنده ، فوت و … ، غیر قابل وصول هستند. لازم به ذکر است که بانک تاریخ سر رسید این نوع از مطالبات را در نظر نمی گیرد.

نظام بانکی برای جلو گیری از وارد ضرر و زیان بیش تر به بانک ها و اقتصاد آن ها از طریق مطالبات سوخت شده ، پیشنهاد می دهد تا تسهیلات را بیمه عمر نمایید . با بیمه عمر ، ریسک پذیری سوخت شدن تسهیلات به طور شایانی کم خواهد شد.

چرا برای بدهی معوقه به بانک ، موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم؟

موسسه راهیان عدالت به عنوان یکی از بهترین موسسات حقوقی – کیفری با داشتن تیمی متخصص متشکل از قضات باز نشسته و وکلای با سابقه داد گستری ، آماده ارائه خدمات حقوقی – کیفری به شما عزیزان می باشد.

موسسه راهیان عدالت می تواند مشاور خوبی برای احقاق حق شما در داد گاه باشد ، اگر شما بدهی معوقه به بانک دارید می توانید برای رفع و پر داخت آن با مشاوران حقوقی موسسه راهیان عدالت در تماس باشید.

بدهی معوقه به بانک باید هر چه سریع تر پرداخت شود تا از سود هایی که به علت دیر کرد پر داخت به آن تعلق می گیرد ، جلو گیری شود.

همه ما می دانیم که باید در زمان مناسب پر داخت بدهی معوقه به بانک صورت بپذیرد . در صورت بروز مشکل و سوالات بیش تر می توانید با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

 

معوقه3 copy

چه عواملی بر رشد مطالبات غیر جاری تاثیر گذار است؟

یکی از عاملی که بر مطالبات غیر جاری تاثیر به سزایی دارد ، ورود افرادی غیر متخصص در تولید می باشد. از دیگر موارد  موثر بر رشد مطالبات غیر جاری می توان به تحریم های بین المللی و رکود اقتصادی اشاره نمود .

ممکن است اعتبار سنجی مشتری صحیح انجام نپذیرفته باشد . با طرح های توجیهی از سوی مشتری ، به طور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار نگرفته است.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر رشد مطالبات غیر جاری ، فساد اداری می باشد. یا این امکان وجود دارد که تسهیلات داده شده به تسهیلات گیرنده ، در مکان مورد نظر یا گفته شده مورد استفاده قرار نگرفته است.

گاها پیش آمده است که بانک بر خوردی قاطع و جدی با بدهکاران ندارد و این امر موجب می شود تا آن ها اقساط خود را در زمان مشخص پرداخت نکنند .

در نظر داشته باشید که برای جلو گیری رشد مطالبات غیر جاری باید کلیه موارد فوق را رعایت نمایید و از بروز بیش تر شدن مطالبات غیر جاری مانع شوید.

شما در این زمینه می توانید با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام