بدهی معوقه به بانک ملی

بدهی معوقه به بانک ملی

آیا شما هم تسهیلاتی را از بانک ملی در یافت نموده اید که امروز به عنوان بدهی معوقه به بانک ملی به شمار می آید؟ آیا شما هم به عنوان یک تسهیلات گیرنده از بانک ملی ، اکنون بدهی معوقه به بانک ملی دارید؟

آیا می دانید که بدهی معوقه به بانک ملی چند نوع دارد؟ آیا می دانید که از چه راهی باید به پر داخت یا اخذ بدهی معوقه به بانک ملی اقدام نمایید ؟

بدهی معوقه به بانک ملی به معوقات یا مطالباتی گفته می شود که بانک ملی به عنوان یک تسهیلات دهنده ، از شخص تسهیلات گیرنده طلب دارد.

این بدهکاری می تواند هم شامل حال اشخاص حقیقی شود هم شامل حال اشخاص حقوقی . اما مهم این است که شما به عنوان یک شخص حقیقی یا حقوقی اقدامات لازم را جهت پر داخت بدهی معوقه به بانک ملی خود انجام دهید.

بدهی معوقه به بانک ملی یکی از مشکلاتی است امروزه بانک ملی را با خود در گیر نموده است.

بدهی معوقه بدین معنا می باشد که از تاریخ سر رسید اقساط تسهیلات گیرنده گذشته است و انواع مختلفی دارد.

شما در صورتی که می خواهید هر چه سریع تر برای پرداخت یا باز پس گیری بدهی معوقه به بانک ملی اقدام نمایید ، می توانید برای جلو گیری از ضرر و زیان بیش تر با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

عوامل تاثیر گذار بر رشد مطالبات غیر جاری چه می باشد ؟

در زمان اعطای تسهیلات به مشتری باید یک سری موارد از جانب بانک ملی مورد بررسی قرار بکیرد. به طور مثال باید اعتبار سنجی مشتری به طور کامل ارزیابی شود یا طرح توجیهی ارائه شده از سوی مشتری باید به طول صحیح و با دقت ارزشیابی و بررسی شود.

در غیر این این امکان وجود دارد تا مطالبات غیر جاری ضرر و زیان اقتصادی بسیاری به نظام بانکی بانک ملی وارد کند.

البته یکی از دلایل بر رشد مطالبات غیر جاری تاثیر گذار است ، رکود اقتصادی و تحریم های بین المللی می باشد.

از دیگر دلایل آن می توان به ورود افراد غیر متخصص در صنعت تولید اشاره نمود. که این مسئله نیز ضرر و زیانی زیادی را برای بانک به همراه دارد.

فساد اداری را می توان به عنوان یکی دیگر از دلایل رشد مطالبات غیر جاری دانست. البه نا گفته نماند در مواردی خود بانک کوتاهی کرده و بر خوردی جدی و قاطع با بدهکاران ندارد که همین امر سبب می شود تا اقساط خود را در زمان منساب پر داخت ننمایند .

بانک ملی در زمان پر داخت تسهیلات به مشتری باید کلیه موارد نام برده شده را در نظر بگیرد. تا مشتری در زمان مناسب جهت پر داخت اقساط خود اقدامات لازم را انجام دهد.

در صورت نیاز می توانید با مشاوران حقوقی موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید .

انواع مطالبات و معوقات بانکی از نظر نظام بانکی بانک ملی

همان طور که پیش تر گفته شد ، مطالبات و معوقات بانکی انواع مختلفی دارند. قطعا اگر اکنون در حال خواندن این مطالب می باشد از آن اطلاعات کافی ندارید. به همین منظور می خواهیم در باره انواع مطالبات و معوقات بانکی توضیح بیش تری به شما بدهیم .

مطالبات و معوقات جاری :

از نظر نظام بانکی بانک ملی ، مطالبات و معوقات جاری به نوعی از مطالبات گفته می شود که سر رسید پر داخت اقساط آن ها از دو ماه نگذشته باشد.

مطالبات و معوقات غیر جاری :

مطالبات و معوقات غیر جاری نوعی از مطالبات می باشند که تاریخ باز پرداخت اقساط آن ها از دو ماه گذشته است اما هنوز به شش ماه نرسیده است .

مطالبات معوق :

مطالبات معوق نوعی دیگر از مطالبات می باشند . اما با این تفاوت از سایر مطالبات که تاریخ سر رسید اقساط آن از شش ماه گذشته است و هنوز به هجده ماه نرسیده است .

مطالبات مشکوک الوصول :

بانک ملی به طور کامل بابت مطالبات مشکوک الوصول مردد است . زیرا تاریخ باز پرداخت اقساط آن از هجده ماه گذشته است .

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده به نوعی از مطالبات گفته می شود که تسهیلات گیرنده به دلایلی مانند فوت یا ور شکستگی یا …. امکان پر داخت اقساط تسهیلات خود را ندارد . به همین دلیل از نظر نظام بانکی بانک ملی به آن مطالبات سوخت شده می گویند.

اما برای جلو گیری از گسترش مطالبات سوخت شده ، بانک ملی تدبیری اندیشیده است تا از آن جلو گیری نماید. به همین دلیل در زمان اعطای تسهیلات ، تسهیلات را بیمه عمر می نماید تا از بروز ضرر و زیاد بیش تر جلو گیری نماید.

چرا برای بدهی معوقه به بانک ملی باید به موسسه راهیان عدالت مراجعه کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت با چاره اندیشی ، برای ضرر و زیان کم تر شما ، می تواند راهنمای خوبی در بدهی معوقه به بانک ملی باشد.

در صورتی که می خواهید هر چه زود تر بدهی معوقه به بانک ملی پر داخت نمایی دیا از مشتریان خود اخذ نمایید می توانید با موسسه راهیان عدالت در تماس باشید.

موسسه راهیان عدالت با گروهی از قضات باز نشسته و وکلای ماهر و کار بلد در کلیه امور حقوقی – کیفری ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .

آیا به این اندیشیده اید که چگونه با کم ترین ضرر و زیان مالی بدهی معوقه به بانک ملی خود را پر داخت نمایید یا از مشتریان خود اخذ نمایید ؟ قبل از از فکری با مشاوران حقوقی موسسه راهیان عدات تماس بگیرید.

قطعا راهی آسان و با کم ترین ضرر و زیان مالی به شما پیشنهاد خواهند داد. تنها کافی است که از مشاوران موسسه راهیان عدالت پاره جویی کنید.

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام