بدهی معوقه به بانک کشاورزی

بدهی معوقه به بانک کشاورزی

بدهی معوقه به بانک کشاورزی به معوقات و مطالباتی گفته می شود که تسهیلات گیرنده ، پس از در یافت تسهیلات ، اقساط آن را در زمان مشخص شده از سوی بانک کشاورزی پرداخت نکرده است.

بدهی معوقه به بانک یکی از مسائلی است که امروزه بانک کشاورزی را با خود در گیر نموده است. بدهی معوقه به بانک کشاورزی به عنوان مطالباتی به حساب می آید که بانک از تسهیلات گیرنده باید بگیرد و اصطلاحا طلب دارد.

آیا شما هم جزو عده کسانی هستید که بدهی معوقه به بانک کشاورزی دارید؟ آیا در صدد هستید تا با کم ترین سود کل بدهی معوقه به بانک کشاورزی خود را پر داخت نمایید ؟ آیا به این اندیشیده اید که چگونه از مشتریان خود ، بدهی های معوقه را در یافت نمایید ؟

می خواهیم به شما موسسه راهیان عدالت را معرفی کنیم .موسسه راهیان عدالت با داشتن تیمی متخصص در کلیه امور حقوقی – کیفری می تواند مشاور خوبی برای شما در زمینه بدهی های معوقه باشد .

زمانی که بانک کشاورزی اقدام به پر داخت تسهیلات به تسهیلات گیرنده نموده است و تسهیلات گیرنده اقساط خود را در موعد مقرر شده از سوی بانک کشاورزی پر داخت نکرده است ، به آن بدهی معوقه به بانک کشاورزی می گویند.

با ما همراه باشید تا بیش تر شما را با انواع بدهی معوقه به بانک کشاورزی و نحوه پر داخت یا در یافت آن آشنا کنیم.

انواع بدهی معوقه به بانک کشاورزی

مطالبات و معوقات بانکی انواع مختلفی در نظام بانکی دارند . شاید شما به عنوان یک شخص حقیقی یا حقوقی که بدهی معوقه به بانک کشاورزی دارید، با انواع آن آشنا نباشید و نیاز به اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

ما می خواهیم شما را با انواع بدهی معوقه به بانک کشاورزی آشنا سازیم تا در صورت نیاز برای پر داخت یا در یافت آن با مشاوره موسسه راهیان عدالت ، اقدامات لازم را انجام دهید.

انواع مطالبات و معوقات بانکی

مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری به عنوان مطالباتی شناخته می شوند که سر رسید آن ها از دو ماه نگذشته باشد. این بدین منظور است که بانک کشاورزی هنوز امیدی به پر داخت آن ها  باز پس گیری تسهیلات داده شده دارد.

مطالبات و معوقات غیر جاری :

یکی از انواع مطالبات ، مطالبات و معوقات غیر جاری می باشد. این نوع از مطالبات از تاریخ سر رسید اقساط آن ها شش ماه گذشته است و بانک کشاورزی برای باز پس گیری تسهیلات خود ، شک دارد.

مطالبات معوق :

مطالبات معوق به مطالباتی گفته می شود که در نظام بانکی از تاریخ سر رسید آن ها شش ماه گذشته است . اما هنوز به هجده ما نرسیده است . بانک کشاورزی برای وصول این نوع از مطالبات (مطالبات معوق) کمی شک دارد.

مطالبات مشکوک الوصول:

مطالبات و معوقاتی که تاریخ سر رسید پرداخت آن ها از هجده ماه گذشته است و بانک کشاورزی امیدی به باز پس گیری تسهیلات داده شده ندارد.

مطالبات سوخت شده :

از نظر بانک کشاورزی ، مطالبات سوخت شده به عنوان مطالباتی شناخته می شود که تسهیلات گیرنده به دلایلی مانند فوت ، ور شکستگی  و … نمی تواند تسهلات خود را پرداخت نماید. در این نوع از مطالبات تاریخ سر رسید اقساط از سوی بانک کشاورزی نا دیده گرفته می شود .

اما برای جلو گیری از وارد نمودن ضرر و زیان بیش تر به اقتصاد بانک کشاورزی ، بانک کشاورزی ، تسهیلات پرداختی را بیمه عمر می نماید تا از ریسک پذیر شدن آن ها به عنوان مطالبات سوخت شده ، جلو گیری نماید.

آیا می دانید که از نظر نظام بانکی بانک کشاورزی ، چه عواملی بر رشد مطالبات غیر جاری تاثیر گذار است؟

بانک کشاورزی با بررسی مطالبات غیر جاری گذشته ، به این نتیجه رسیده است که یکی از مهم ترین عواملی که در مطالبات غیر جاری نقش به سزایی دارد ، تحریم های بین المللی و رکود اقتصادی می باشد. البته لازم به ذکر است که ورود افراد غیر متخصص و ناشی در صنعت تولید نیز در این امر بی تاثیر نیست.

گاه پیش می آید که تسهیلات گیرنده ، تسهیلات در یافت کرده از سوی بانک کشاورزی را در مکان مورد نظر استفاده ننموده است . یا از دیگر عواملی که بر رشد مطالبات غیر جاری می تواند تاثیر گذار باشد ، اعتبار سنجی صحیح مشتری و عدم بررسی و ارزیابی دقیق طرح های توجیهی از سوی مشتری می باشد.

البته این که در بعضی موارد بانک بر خوردی قاطع و جدی با بدهکاران ندارد ، می تواند به بدهی معوقه به بانک کشاورزی دامن بزند و چندان بی تاثیر نمی باشد.

البته قبل از اعطای تسهیلات باید کلیه موارد در نظر گرفته بشود و تا جای ممکن مشتری مورد ارزیابی قرار بگیرد تا از بروز مشکلات دیگر بالخص به وجود آمدن معوقات جلو گیری شود .

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیش تری در زمینه بدهی معوقه به بانک کشاورزی کسب نمایید می توانید با مشاوران موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

چرا برای بدهی معوقه به بانک کشاورزی به موسسه راهیان عدالت مراجعه کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت یکی از به نام ترین موسسات حقوقی – کیفری می باشد. این موسسه با به کار گیری تیمی ماهر از قضات باز نشسته و وکلای پایه یک دادگستری، می خواهد تا به احقاق حق قانونی شما کم شایانی کند .

کلیه مشاوران و وکلا ی موسسه راهیان عدالت در کلیه امور کیفری – حقوقی تسلط کامل دارند و به عنوان همراهانی ماهر می توانند شما را در بدهی معوقه به بانک کشاورزی یاری نمایند.

در صوتر نیاز می توانید با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام