معوقه بانکی بانک رفاه

معوقه بانکی بانک رفاه

آیا به این اندیشیده اید که چگونه معوقه بانکی بانک رفاه خود را پر داخت نمایید ؟ آیا اطلاعات کافی و وافی در باره معوقه بانکی بانک رفاه خود دارید؟ آیا می دانید معوقه بانکی بانک رفاه شما از کدام دسته از معوقات و مطالبات بانکی می باشد ؟

آیا می دانید باید معوقه بانکی بانک رفاه خود را چگونه و با کم ترین ضرر و زیان مالی پر داخت نمایید ؟ آیا می دانید در صورتی که هر چه زود تر برای پر داخت اقساط خود اقدام ننمایید ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

معوقه بانکی بانک رفاه یکی از مسائلی است که بانک رفاه را با خود در گیر نموده است .

معوقه بانکی بانک رفاه چیست؟

بانک رفاه به اشخاص حقیقی یا حقوقی تسهیلاتی را اعطا نموده است که این اشخاص در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود تعلل نموده و آن را تا ماه پر داخت ننموده اند یا اقدامات لازم را برای پر داخت آن انجام نداده اند.

این معوقات و مطالبات بانکی بانک رفاه ، از نظر نظام بانکی انواع مختلفی دارد که می خواهیم در این مطلب توضیح بیش تری بابت آن دهیم. پس با ما همراه باشید.

معوقه بانکی بانک رفاه مشمول حال عده کسانی می شود که به عنوان تسهیلات گیرنده از بانک رفاه باز پر داخت اقساط خود را در مدت زمانی مشخص شده پر داخت ننموده اند. حال بانک رفاه آن ها را به عنوان بدهکار می شناسد.

این بدهکاران که معوقه بانکی بانک رفاه به بانک رفاه پر داخت نکرده اند ، باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهند .

ما به شما پیشنهاد می دهیم برای عدم پیش آمدن ضرر و زیان مالی با مشاوران موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید .

انواع معوقات و مطالبات بانکی بانک رفاه

آیا می دانید که معوقه بانکی بانک رفاه از چه نوعی می باشد ؟ آیا می دانید برای پر داخت آن باید چه اقداماتی انجام دهید ؟

موسسه رهیان عدالت این جاست تا این مسیر را برای شما هموار سازد.

انواع مطالبات و معوقات

مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری نوعی از مطالبات و معوقات به شمار می آید که تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را تا دو ماه پر داخت ننموده باشد .

مطالبات و معوقات غیر جاری :

در این نوع از مطالبات و معوقات بانکی تسهیلات گیرنده ، بیش تر از دو ماه است که از نظر بانک رفاه یک بدهکار شناخته می شود و اقساط تسهیلات خود را پر داخت ننموده است .

مطالبات معوق :

مطالبات معوق به نوعی از مطالبات گفته می شود که تاریخ سر رسید آن از شش ماه گذشته است اما هنوز به هجده ماه نرسیده است.

مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات مشکوک الوصول نوعی از مطالبات و معوقات می باشند که تسهیلات گیرنده بیش تر از هجده ماه است که جهت پر داخت اقساط خود اقدامی نکرده است و از نظر بانک رفاه تسهیلات گیرنده به عنوان یک بدهکار به شمار می آید.

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده به نوعی از مطالبات و معوقات گفته می شود که تسهیلات گیرنده به علت فوت یا ور شکستگی ، دیگر قادر به پر داخت اقساط تهسلات خود نمی باشد و از نظر بانک رفاه این تسهیلات سوخت شده اند.

اما بانک رفاه برای این کار چاره اندیشی کرده است ، در زمان اعطای تسهیلات ، تسهیلات را بیمه عمر کرده تا از بروز ضرر و زیان های اقتصادی به بانک جلو گیری شود .

آیا می دانستید معوقه بانکی بانک رفاه غیر جاری چه تاثیری بر اقتصاد بانک رفاه دارد؟

  1. عدم تحقق در مد های پیش بینی شده بانک ها و ایجاد اخلال در مد های بانکی.
  2. در روند مدیریت نقدینگی اخلال به وجود می آید و ممکن است بانک ناچار به تامین مالی با سود های بالا گردد که مستقیما بر سود و زیان بانک تاثیر می گذارد .
  3. طبق اصول حسابداری بانکی ف بانک موظف می باشد برای مطالبات غیر جاری مبلغی به عنوان ذخیره مطالبات در حساب ها نگه داری کند که این امر موجب عدم دسترسی سهام داران به مقداری از سودشان می شود .
  4. هر چه قدر مقدار مطالبات غیر جاری بیش تر باشد ، مطالبات سوخت شده نیز بیش تر می شود .

دلایلی که باعث پیش آمدن معوقات و مطالبات غیر جاری می گردد :

یکی از دلایلی که امکان دارد باعث تشدید معوقات و مطالبات غیر جاری شود ، فساد اداری ، رکود اقتصادی ، تحریم های بین المللی می باشد.

از دیگر مواردی که می توان برای تشدید معوقات و مطالبات غیر جاری بانک رفاه به شمار آورد ، ورود افراد غیر متخصص در تولید یا عدم بررسی دقیق طرح های توجیهی ارائه شده از سوی مشتری می باشد.

گاها عدم اعتبار سنجی صحیح مشتری از سوی بانک رفاه یا عدم استفاده درست از تسهیلات در مکان مربوطه ، امکان دارد که معوقات و مطالبات بانکی بانک رفاه را بیش تر نماید که این امر باعث بروز ضرر و زیان اقتصادی به بانک رفاه خواهد شد.

چرا برای معوقه بانکی بانک رفاه موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم؟

موسسه راهیان عدالت یکی از به نام ترین موسسات حقوقی – کیفری در تهران می باشد . قضات باز نشسته و وکلای پایه یک داد گستری در این موسسه می توانند مشاوران خوبی برای شما جهت پر داخت معوقه بانکی بانک رفاه می باشند .

در نظر داشته باشید که موسسه راهیان عدالت ، سعی دارد به احقاق حق شما کمک کند . در صورتی که می خواهید اقدامات لازم را برای پر داخت یا اخذ معوقه بانکی بانک رفاه انجام دهید ، حتما قبل از انجام هر کاری با مشاوران و کلای کار بلد موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام