معوقه بانکی بانک پاسارگاد

معوقه بانکی بانک پاسارگاد

اگر اکنون در حال خواندن این مطلب می باشید ، قطعا جزو تسهیلات گیرندگانی هستید که معوقه بانکی بانک پاسارگاد دارد. آیا به این فکر کرده اید چگونه معوقه بانکی بانک پاسارگاد خود را پرداخت نمایید ؟ آیا فکر کرده اید که با چه راهکاری بتوانید از ضرر و زیان مالی خود جلو گیری نمایید اما معوقه بانکی بانک پاسارگاد هم پر داخت نمایید ؟

ما می خواهیم به شما توضیحی کامل در باره معوقه بانکی بانک پاسارگاد بدهیم تا در صورتی که قصد دارید معوقه بانکی بانک پاسارگاد خود را پر داخت نمایید ، بدون آن که ضرر و زیانی متوجه شما شود .

آیا می دانید معوقه بانکی بانک پاسارگاد چیست؟

معوقه بانکی بانک پاسارگاد ، یکی از مسائلی است که به دلایل مختلفی که در ادامه به توضیح آن خواهیم پر داخت ، بانک پارسارگاد را در گیر نموده است . به همین دلیل رتبه داران بانک با چاره اندیشی سعی نموده تا معوقه بانکی بانک پاسارگاد را کم نمایند.

به طور کلی معوقات و مطالبات بانکی زمانی به میان می آیند که تسهیلاتی از سوی بانک به تسهیلات گیرنده پر داخت شده است . تسهیلات گیرنده می تواند یک شخص حقوقی یا حقیقی باشد.

اما بنا بر شرایط حاکم بر جامعه و اقتصاد آن یا دیگر دلایل ، تسهیلات گیرنده در زمان مقرر شده ، اقدام به پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است و اکنون به آن معوقه بانکی بانک پاسارگاد می گویند.

در صورتی که شما هم جزو کسانی هستید که معوقه بانکی بانک پاسارگاد دارند ، می توانید از موسسه راهیان عدالت چاره جویی نمایید.

معوقات بانکی انواع مختلفی دارد. اگر با ما همراه باشید شما را با یک به یک آن ها آشنا خواهیم کرد . تا در صورت داشتن معوقه بانکی بانک پاسارگاد ، بتوانید آن را پر داخت نمایید .

معوقات و مطالبات بانکی بانک پاسارگاد و انواع آن ها

معوقات و مطالبات بانکی بانک پاسارگاد به بدهی بدهکارانی گفته می شود که به عنوان تسهیلات گیرنده از بانک پاسارگاد تسهیلات در یافت نموده اند .

اما اکنون به دلایلی مشخص و نا مشخص ، اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط خود ننموده اند و به عنوان یک بدهکار از نظر بانک پاسارگاد شناخته می شوند .

بدهکاران از نظر بانک پاسارگاد می توانند افراد حقیقی یا حقوقی باشند و قانون شامل حال همه بدهکاران خواهد شد.

در صورتی که می خواهید بیش تر در باره معوقات و مطالبات بانکی بانک پاسارگاد و سایر بانک ها بدانید می تواندی با مشاوران موسسه راهیان عدالت تماس بگیرید.

انواع معوقات و مطالبات بانکی بانک پاسارگاد

مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری به مطالباتی گفته می شود که اقساط پر داخت نشده از سوی تسهیلات گیرنده دو ماه می باشد .

مطالبات و معوقات غیر جاری :

این نوع از مطالبات و معوقات به نوعی از مطالبات گفته می شود که تسهیلات گیرنده ، بیش تر از دو ماه می باشد که اقدامی جهت پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است . لازم به ذکر است که تسهیلات گیرنده از نظر بانک پاسارگاد یک بدهکار به حساب می آید.

مطالبات معوق :

مطالبات معوق نوع دیگری از مطالبات و معوقات در نظام بانکی بانک پاسارگاد به شمار می آید . در این نوع از مطالبات و معوقات ، تسهیلات گیرنده بیش تر از شش ماه و کم تر هجده ماه معوقه بانکی بانک پاسارگاد دارد.

مطالبات مکشکوک الوصول :

در این نوع از مطالبات تسهیلات گیرنده ، پس از گذشت هجده ماه نیز اقدامی جهت پر داخت معوقه بانکی بانک پاسارگاد خود ننموده است . از نظر بانک پاسارگاد این نوع معوقه ، جزو مطالبات مشکوک الوصول به شمار می آید.

مطالبات سوخت شده :

تسهیلات گیرنده امکان دارد به دلایلی مشخصی مانند فوت یا ور شکستگی و … ، نتواند به باز پرداخت اقساط تسهیلات خود بپردازد. در این موقع ، نظام بانکی بانک پاسارگاد ، به آن مطالبات سوخت شده می گوید .

اما لازم به ذکر است که بانک پاسارگاد جهت جلو گیری و عدم سوخت شدن مطالبات ، در زمان اعطای تسهیلات ، تسهیلات را بیمه عمر می نماید تا در صورت بروز هر گونه اتفاقی ، بتواند از بروز ضرر و زیان مالی و اقتصادی بیش تر ممانعت کند .

بانک پاسارگاد نیز مانند سایر بانک ها دایر در ایران ، به عنوان یک واسطه میان سپرده گذاران و بخش اقتصادی جامعه در حال فعالیت می باشد .

به این صورت که سپرده سپرده گذاران را به فعالان اقتصادی ، به عنوان تسهیلات ارائه می دهد تا همیشه پول در جامعه در گردش باشد .

در صورت بروز هر گونه سوال ، از خدمات مشاوره رایگان موسسه راهیان عدالت استفاده کنید. در این صورت شما کم تر موجه ضرر و زیان مالی خواهید شد.

چرا برای معوقه بانکی بانک پاسارگاد خود موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت یکی از قهار ترین موسسات حقوقی – کیفری در سطح شهر تهران به شمار می آید. این موسسه با به کار گیری قضات باز نشسته و وکلای پایه یک داد گستری ، سعی بر این دارد تا شما کم ترین ضرر و زیان مالی – اقتصادی را متحمل شوید .

هم چنین برای جلو گیری از ضرر های اقتصادی کلان بانک ها در تلاش است تا جهت باز پس گیری اقساط معوقه ، چاره اندیشی نماید.

اما اگر شما جزو عده کسانی هستید که معوقه بانکی بانک پاسارگاد دارید ، می توانید جهت پر داخت آن به موسسه راهیان عدالت مراجعه نمایید.

موسسه راهیان عدالت همیشه سعی داشته است تا شما به احقاق حق واقعی خود برسید و کم ترین ضرر و زیان متوجه شما گردد.

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام