بدهی معوقه به بانک رفاه

بدهی معوقه به بانک رفاه

بدهی معوقه به بانک رفاه یکی از مشکلاتی است که امروزه بانک رفاه با آن رو به رو شده است . بدهی معوقه به بانک رفاه جزو مطالباتی است که بانک رفاه از تسهیلات گیرنده طلب کار است. یا به شیوه دیگر بگوییم ، بدهی معوقه به بانک رفاه یعنی تسهیلات گیرنده اقساط تسهیلات خود را در زمان تعیین شده از سوی بانک  پرداخت نکرده است و اکنون از نظر بانک یک بدهکار شناخته می شود.

بدهی معوقه به بانک رفاه انواع مختلفی دارد. آیا شما به عنوان یک فرد بدهکار با انواع آن آشنا هستید؟ آیا می دانید بدهی معوقه به بانک رفاه شما از کدام نوع می باشد؟ ایامی دانید باید چه قدم هایی را برای پر داخت آن بردارید؟ آیا می دانید چگونه بدهی معوقه به بانک رفاه خود را بدون کم ترین ضرر و زیان مالی پر داخت نمایید ؟ شناخت انواع مطالبات و معوقات بانکی به شما کمک به سزایی خواهد نمود تا بدانید بدهی معوقه به بانک رفاه شما از چه نوع بوده و چه اقداماتی را باید برای پر داخت آن انجام دهید.

ما برای تک تک سوال های شما جوابی داریم ، اما شما می توانید برای زود تر به جواب رسیدن با مشاوران موسسه راهیان عدالت مشورت نماید.

بدهی معوقه به بانک رفاه چیست؟

بانک رفاه اقدام به پر داخت تسهیلات به تسهیلات گیرنده نموده است. اما تسهیلات گیرنده در زمان مقرر شده اقدام به پر داخت اقساط خود ننموده است. پس از نظر بانک رفاه وی یک بدهکار شناخته می شود و در حال حاضر بدهی معوقه به بانک رفاه داد.

لازم به ذکر است که تسهیلات داده شده از سوی بانک رفاه به تسهیلات گیرنده ، می تواند شامل اشخاص حقیقی و حقوقی شود .

همان طور که پیش تر گفته شد ، معوقات و مطالبات بانکی انواع مختلفی دارند که می خواهیم در این مطلب شما را با آن ها آشنا سازیم .

انواع معوقات و مطالبات بانکی بانک رفاه

معوقات و مطالبات بانکی بانک رفاه ، انواع مختلفی دارند. این انواع مختلف از نظر نظام بانکی بانک رفاه و سایر بانک ها شناخته و تشخیص داده شده است.

شما به عنوان یک شخص حقیقی یا حقوقی که بدهی معوقه به بانک رفاه دارید ، باید انواع آن ها را بشناسید و با آن ها آشنا شوید تا اقدامات لازم را جهت پر داخت آن انجام دهید.

ضمن این که شناخت انواع معوقات و مطالبات بانکی به شما کمک خواهد کرد تا با کم ترین ضرر و زیان بتوانید آن را پر داخت نمایید . البته نا گفته نماند که باید به کلیه قوانین حاضر در جامعه تسلط داشته باشید تا بتوانید به احقاق حق خود برسید.

شما در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه را ندارید می توانید با وکلای کار بلد موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

انواع مطالبات و معوقات بانکی

مطالبات و معوقات جاری :

این نوع از مطالبات و معوقات ، به نوعی هستند که از تاریخ سر رسید آن ها دو ماه نگذشته باشد. این بدین منظور است که بانک رفاه می تواند آن را از شما باز پس گیری کند.

مطالبات و معوقات غیر جاری :

مطالبات و معوقات غیر جاری بدین معنا می باشد که تسهیلات گیرنده اقساط خود را در مدت زمانی بیش تر از شش ماه پر داخت نکرده باشد.

مطالبات معوق :

مطالبات معوق نوعی از مطالبات و معوقات هستند که از نظر بانک رفاه ، تسهیلات گیرنده بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه ، اقدام به پرداخت اقساز تسهیلات خود ننموده است. از نظر بانک رفاه این مطالبات مشکوک الوصول هستند .

مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات مشکوک الوصول نوعی از مطالبات و معوقات بانکی یانک رفاه به شمار می آیند که  تسهیلات گیرنده بیش از هجده ماه است که اقدامی جهت پر داخت اقساط خود ننموده است . در واقع بانک رفاه امیدی به باز پس گیری این نوع از معوقات و مطالبات ندارد.

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده به مطالباتی گفته می شود که تسهیلات گیرنده به دلایلی مانند فوت یا ور شکستگی و یا … ، امکان پر داخت تسهیلات و اقساط آن را ندارد .

لازم به ذکر است که مطالبات سوخت شده ضربه سهم گینی به نظام اقتصادی و پولی بانک ها از جمله بانک رفاه وارد می نماید.

بانک رفاه جهت جلو گیری از بیش تر شدن مطالبات سوخت شده ، در نظر گرفته است تا هنگام اعطای تسهیلات ، تسهیلات را بیمه عمر نماید تا از سوخت شدن آن جلو گیری شود.

آیا هنوز اطلاعات کافی در مورد بدهی معوقه به بانک رفاه خود را به دست نیاورده اید ؟ آیا هنوز نمی دانید از چه راهی بدهی معوقه به بانک رفاه خود را چر داخت نمایید تا کم ترین ضرر و زیان مالی متوجه شما شود ؟ آِیا به عنوان یک تسهیلات گیرنده هنوز نمی دانید به چه روشی بدهی معوقه به بانک رفاه خود را پر داخت نمایید؟

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید.

چرا موسسه راهیان عدالت را برای پر داخت مطالبات و معوقات بانکی خود انتخاب کنیم؟

موسسه راهیان عدالت با در نظر گرفتن شرایط مالی و اقتصادی شما ، در نظر دارد تا کم ترین ضرر و زیان مالی و اقتصادی متوجه حال شما شود .

هم چنین لازم به ذکر است که موسسه راهیان عدالت با داشتن تیمی متخصص از قضات باز نشسته و وکلای کار کشته که تسلط کافی و وافی را بر قوانین جقوقی – کیفری دارند ، به احقاق حق شما در دادگاه کمک کنند.

در صورتی که احساس نیاز می کنید تا در این زمینه با وکیلی ماهر صحبت نمایید می توانید از خدمات مشاوره رایگان موسسه راهیان عدالت استفاده نمایید .

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام