معوقه بانکی بانک کشاورزی

معوقه بانکی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی ، تسهیلاتی را به شخص تسهیلات گیرنده داده است که اکنون به معوقه بانکی بانک کشاورزی تبدیل شده است . معوقه بانکی بانک کشاورزی در واقع همان بدهی و مطالباتی می باشد که بانک کشاورزی از تسهیلات گیرنده طلبکار است.

شخص تسهیلات گیرنده از نظر بانک کشاورزی می تواند یک شخص حقوقی یا حقیقی باشد.

به نظر می رسد اکنون که در حال خواندن این مطلب می باشید می خواهد معوقه بانکی بانک کشاورزی خود را پر داخت نمایید یا به دنبال راهی برای پر داخت آن هستید. ما می خواهیم موسسه راهیان عدالت را به شما معرفی کنیم تا بی هیچ نگرانی بتوانید معوقه بانکی بانک کشاورزی خود را پر داخت نماید.

شما به عنوان یک بدهکار به بانک کشاورزی باید انواع معوقات و مطالبات بانکی را بشناسید.

آیا می دانید که معوقه بانکی بانک کشاورزی شما از کدام نوع می باشد ؟ آیا می دانید باید از چه شیوه ای اقدام به پر داخت آن فرمایید ؟ آیا می دانید باید از چه راهی معوقه بانکی بانک کشاورزی خود را پر داخت کنید تا متوجه کم ترین ضرر مالی شوید ؟

ما این جا هستیم تا کلیه توضیحات لازم را به شما بدهیم. شما نیز می توانید در صورت نیاز به توضیحات بیش تر با موسسه راهیان عدالت تماس بگیرید .

معوقه بانکی بانک کشاورزی و انواع آن

مطالبات و معوقات بانکی انواع مختلفی دارد. این نوع های مختلف مطالبات و معوقات بانکی ، از نظر نظام بانکی دسته بندی شده و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند .

به طور کلی زمانی که تسهیلات گیرنده ، تسهیلاتی را از سوی بانک کشاورزی در یافت می نماید و در زمان مقرر شده اقدامات لازم را جهت پر داخت آن انجام نمی دهد ، به آن معوقات و مطالبات بانکی می گویند .

انواع مطالبات و معوقات بانکی

مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری به نوعی از مطالبات گفته می شود که تسهیلات گیرنده اقساط باز پر داخت تسهیلات خود را تا دو ماه پر داخت نکرده است .

مطالبات و معوقات غیر جاری :

این نوع از مطالبات و معوقات تاریخ سر رسید اقساط آن ها از شش ماه گذشته است. بدین معنی که تسهیلات گیرنده شش ماه اقدامات لازم را جهت پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است .

مطالبات معوق :

مطالبات معوق به نوعی از مطالبات گفته می شود که تاریخ سر رسید آن ها از شش ماه گذشته و هنوز به هجده ماه نرسیده است. این نوع از مطالبات به نوعی مشکوک الوصول از سوی بانک تلقی می شوند .

مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات مشکوک الوصول نوعی از مطالبات هستند که تسهیلات گیرنده بیش از هجده ماه می باشد که اثدامی جهت پر داخت اقساط خود ننموده است.

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده نوعی از مطالبات و معوقات بانکی بانک کشاورزی به شمار می آیند که از نظر بانک کشاورزی ، مشکلی برای تسهیلات گیرنده پیش آمده باشد . مشکلاتی مانند ، فوت ، ور شکستگی و … که شما در این زمینه می توانید با وکلای موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

به منظور جلو گیری از ترویج و ازدیاد مطالبات سوخت شده ، بانک کشاورزی تدبیری اندیشیده ، بدین منظور که تسهیلات اعطایی به تسهیلات گیرنده را از همان ابتدا بیمه عمر می شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل از سوخت شدن معوقات و مطالبات حدالامکان جلو گیری شود.

آیا می دانید که چه دلایلی بر رشد مطالبات و معوقات  غیر جاری دامن می زند ؟

بانک کشاورزی با در نظر گرفتن مواردی به این نتیجه رسیده است که چه کار هایی می تواند باعث بیش تر شدن معوقات و مطالبات غیر جاری شود .

به طور مثال یکی از مواردی که باعث بیش تر شدن مطالبات غیر جاری می شود ، تحریم های بین المللی می باشد. با دیگر عواملی که در گسترش و بیش تر شدن مطالبات و معوقات غیر جاری تاثیر دارد ، رکود اقتصادی و ورود افراد غیر متخصص و ناشی در صنعت تولید نیز می باشد.

از دیگر مواردی که نظر بانک کشاورزی نیز می تواند در بیش تر شدن معوقاتی مطالبات غیر جاری تاثیری مستقیم بگذارد ، عدم استفاده تسهیلات گرفته شده از سوی تسهیلات گیرنده در مکان مناسب می باشد.

هم چنین پیش آمده است که طرح توجیحی مشتری از سوی بانک به طور صحیح مورد بررسی و ارزیابی قرار نگرفته است یا اعتبار سنجی مشتری به طور کامل و مشخص انجام نپذیرفته است.

نا گفته نماند که در مواردی بانک با بدهکاران بر خوردی جدی و قاطع نداشته است. که این امر نیز خود می تواند مسبب بیش تر شدن معوقات و مطالبات بانکی بانک کشاورزی گردد.

شما برای پیش گیری از پیش آمدن معوقات و مطالبات غیر جاری می توانید با مشاوران موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

نیز در صورتی که نیاز به اطلاعات بیش تری در این زمینه دارید ، موسسه راهیان عدالت در خدمت گذاری به شما عزیزان حاضر هستند .

چرا موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم؟

موسسه راهیان عدالت با به کاری گیری تیمی از قضات باز نشسته و وکلای پایه یک داد گستری ، سعی دارد تا به احقاق حق شما عزیزان کمک نماید.

موسسه راهیان عدالت با تسلط کافی بر کلیه قوانین کیفری – حقوقی همیشه توانسته است که موکل خود کم ترین ضرر و زیان جانی و مالی را متحمل شود و اصطلاحا باختی در دادگاه نداشته است.

در صورتی که شما می خواهید معوقه بانکی بانک کشاورزی خود را با کم ترین ضرر و زیان پر داخت نمایید ، پیشنهاد می دهیم حتما سری به موسسه راهیان عدالت بزنید .

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام