بدهی معوقه به بانک سپه

بدهی معوقه به بانک سپه

بدهی معوقه به بانک سپه از جمله مشکلاتی است که بانک سپه را با خود در گیر نموده است . ضمن این که بدهی معوقه به بانک سپه به عنوان مطالبات و معوقات غیر جاری شناخته شده باعث ضرر و زیان مالی – اقتصادی به بانک سپه شده است.

آیا شما هم بدهی معوقه به بانک سپه دارید ؟ آیا نمی دانید که بدهی معوقه به بانک سپه شما از کدام نوع می باشد ؟ آیا با دسته بندی معوقات و مطالبات بانکی بانک سپه آشنا هستید؟ آیا می دانید بدهی معوقه به بانک سپه به چه صورت باید پر داخت شود ؟

آیا می دانید چگونه و با حداقل ضرر و زیان مالی ، بدهی معوقه به بانک سپه خود را پر داخت نمایید ؟ آیا به این فکر کرده اید که چگونه بدهی معوقه به بانک سپه خود را پر داخت نمایید ؟ آیا می دانید اکنون که شما بدهی معوقه به بانک سپه دارید از نظر بانک سپه به عنوان یک بدهکار شناخته می شوید ؟

آیا می دانید قانون چه جزایی را برای فرد بدهکار در نظر گرفته است ؟ آیا می دانید چگونه باید اقدام به پر داخت معوقات و مطالبات بانکی خود کنید ؟

شما برای در یافت جواب تمام سوال های خود می توانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید یا در صورت لزوم با موسسه راهیان عدالت تماس گیرید.

بدهی معوقه به بانک سپه چیست؟

بدهی معوقه به بانک سپه بدین منظور است که بانک سپه به شخصی حقیقی یا حقوقی ، تسهیلاتی را اعطا نموده است . این شخص حقیقی یا حقوقی از نظر بانک سپه به عنوان تسهیلات گیرنده شناخته می شود.

تسهیلات گیرنده باز پر داخت اقساط خود را در زمان مشخص شده از سوی بانک ، انجام نداده است. به همین دلیل تسهیلات گیرنده از نظر بانک سپه به عنوان یک بدهکار شناخته شده و باید بر اساس نوع معوقات و مطالبات بانکی خود ، هر چه زود تر اقدامات لازم را برای باز پداخت اقساط تسهیلات خود انجام دهد.

انواع معوقات و مطالبات بانکی از نظر نظام بانکی بانک سپه

قطعا که اکنون در حل خواندن این مطلب می باشید ، نمی دانید که بدهی معوقه به بانک سپه شما از چه نوعی می باشد . به همین منظور ما تصمیم گرفتیم که انواع مطالبات و معوقات بانکی را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که می خواهید بدهی معوقه به بانک سپه خود را پر داخت نمایید بدانید نیاز به اقداماتی دارید.

البته شما برای سهولت در کارتان می توانید با مشاوران موسسه راهیان عدالت نیز مشورت نمایید. در ادامه از مزیت های انتخاب موسسه راهیان عدالت با شما سخن خواهیم گفت.

انواع مطالبات و معوقات

مطالبات و معوقات جاری :

این نوع از مطالبات و معوقات که به نام مطالبات و معوقات جاری در نظام بانکی بانک سپه نام گرفته اند ، به این معنی می باشد که تسهیلات گیرنده اقساط خود را تا مدت زمان دو ماه پر داخت نکرده است .

مطالبات و معوقات غیر جاری :

مطالبات و معوقات غیر جاری به این معنا می باشد که تسهیلات گیرنده اقدامات لازم را برای باز پرداخت اقساط تسهیلات خود بیش از شش ماه است که انجام نداده است.

مطالبات معوق :

این نوع از مطالبات به این معنی است که تسهیلات گیرنده بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه ، اقدامات لازم را جهت باز پرداخت اقساط تسهیلات خود ننموده است .

مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات مشکوک الوصول به نوعی از مطالبات گفته می شود که تسهیلات گیرندهبیش از شش ماه است که اقدامی برای باز پر داخت اقساط تسهیلات خود انجام نداده است. در واقع بانک سپه امیدی به باز پس گیری این نوع از مطالبات و معوقات از تسهیلات گیرنده ندارد.

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده به نوعی از مطالبات و معوقات بانکی می گویند که تسهیلات گیرنده به دلیل مشکلاتی مانند فوت ، ور شکستگی و … دیگر توانایی باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را ندارد.

اما بانک سپه و سایر بانک ها برای جلو گیری هر چه بیش تر از معوقات و مطالبات سوخت شده ، در زمان اعطای تسهیلات ، تسهیلات را بیمه عمر می نمایند . این کار کمک بزرگی به عدم تبدیل تسهیلات جاری به تسهیلات سوخت شده می نماید.

آیا توانستید نوع بدهی معوقه به بانک سپه خود را تشخیص دهید ؟ آیا هنوز هم می خواهید بدهی معوقه به بانک سپه خود را با کم ترین ضرر و زیان پرداخت نمایید؟ آیا به این فکر کرده اید که از چه راهی برای پر داخت بدهی معوقه به بانک سپه خود اقدام کنید تا زیانی مالی چندانی متوجه شما نشود ؟

ما به شما توصیه می کنیم که حتما با مشاوران موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

چرا موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

قوانینی که در جامعه امروزی ما حکم فرما هستند ، مسلما نیاز به تخصص و تبهر دارند . که هر شخص عادی نمی تواند به کلیه حقوق مسلط شود تا بتواند در دادگاه از حق خود دفاع کند.

به همین موسسه راهیان عدالت با به کار گیری تیمی ماهر از قضات باز نشسته و وکلای پای یک داد گستری ، سعی دارد تا به احقاق حق شما در محکمه داد گاه کمک کند .

کلیه افراد تیم موسسه راهیان عدالت علاوه بر تسلط کافی به امور حقوقی – کیفری ، در تلاش هستند تا خدمات رسانی به شما عزیزان را هر چه آسان تر نمایند. به همین منظور ، برای شما مشاوره رایگان تلفنی در نظر گرفته اند تا در صورتی که امکان حضور در موسسه را ندارید ، بتوانید از آن ها راهنمایی جویید.

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام