معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین

معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین

مطالبات و معوقات بانکی بانک اقتصاد نوین که از سوی تسهیلات گیرنده در زمان تعیین شده از سوی بانک اقتصاد نوین پر داخت نشده باشد ، معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین نام دارد.

معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین نوعی بدهکاری به بانک اقتصاد نوین می باشد. که باید هر چه زود تر از سوی تسهیلات گیرنده به بانک اقتصاد نوین پر داخت گردد.

آیا شما هم با معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین در گیر هستید ؟ آیا به این فکر می کنید که چگونه با کم ترین ضرر معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین خود پر داخت نمایید ؟ آیا به دنبال راه چاره برای معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین خود هستید ؟

آیا به این فکر کرده اید که از چه راه و روشی معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین خود پر داخت نمایید ؟ آیا می دانید قانون با بدهکاران بانکی چه بر خوردی دارد؟

ما می خواهیم در این مطلب کلیه موارد مهم و قانونی را در مورد مطالبات و معوقات بانکی گوشزد کنیم تا در صورتی که می خواهید به معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین خود برسید ، بدانید باید چه اقداماتی را انجام دهید.

ضمن این که شما می توانید با وکلای پایه یک داد گستری موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید تا در صورت ابهام ، برای شما شفاف سازی شود.

معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین چیست و چگونه به وجود می آید ؟

زمانی که بانک اقتصاد نوین اقدام به پر داخت تسهیلات به تسهیلات گیرنده نمود، مشخص کرد تا در زمان معلومی ، تسهیلات گیرنده ، اقدامات لازم را جهت باز پر داخت تسهیلات خود انجام دهد.

اما به دلایلی ، تسهیلات گیرنده ، در زمان مشخص شده ، تسهیلات خود را پر داخت ننموده است و اکنون از نظر نظام بانکی بانک اقتصاد نوین به عنوان یک بدهکار شناخته می شود .

جالب است بدانید که این شخص بدهکار می تواند شخصیتی حقوقی و یا حقیقی داشته باشد .

آیا با انواع معوقات و مطالبات بانکی آشنایی دارید ؟ آیا می دانید که معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین شما از کدام دسته مطالبات و معوقات بانکی می باشد ؟

در صورتی که هنوز به سوالات شما پاسخ داده نشده است ، می توانید با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید .

مطالبات و معوقات بانکی زمانی پدید می آیند که شخص تسهیلات گیرنده از سوی بانک به طور کامل و صحیح اعتبار سنجی نشده باشد یا فشار تحریم های بین المللی و رکود اقتصادی پیش بیاید.

البته دلایل دیگر هم دارد که شما می توانید با مشاوران موسسه راهیان عدالت صحبت نمایید.

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک اقتصاد نوین

همان طور که پیش تر گفته شد ، مطالبات و معوقات بانکی از نظر نظام بانکی بانک اقتصاد نوین و سایر بانک ها ، انواع مختلفی دارد . در صورتی که می خواهد معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین خود را پر داخت کنید ، در گام اول باید بدانید که معوقه بانکی بانک اقتصاد نوین شما از کدام نوع می باشد .

به همین دلیل ما می خواهیم انواع مطالبات و معوقات بانکی را برای شما شرح دهیم .

انواع مطالبات و معوقات

مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری به نوعی از مطالبات و معوقات گفته می شود که تاریخ سر رسید باز پر داخت اقساط آن ها از دو ماه نگذشته باشد .

مطالبات و معوقات غیر جاری :

مطالبات و معوقات غیر جاری نوع دیگری از مطالبات و معوقات به شمار می آیند . بدین معنی که  تسهیلات گیرنده ، بیش از شش ماه اقدامی به بار پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است .

مطالبات معوق :

مطالبات معوق نیز نوعی دیگر از مطالبات و معوقات بانکی بانک اقتصاد نوین به شمار می آیند . بدین صورت که تسهیلات گیرنده بیش از شش ماه و کم تر هجده ماه می باشد که اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقسا ط تسهیلات خود ننموده است .

مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات مشکوک الصول زمانی پیش می آیند که تسهیلات گیرنده بیش از هجده ماه اقدامی جهت باز پرداخت اقساط تسهیلات خود نکرده است. بانک اقتصاد نوین امیدی جهت باز پش گیری تسهیلات ندارد.

مطالبات سوخت شده :

این نوع از مطالبات که مطالبات سوخت شده نام گرفته اند ، همان طور که از اسمش مشخص است ، تسهیلات گیرنده ، به دلایل مشخصی مانند فوت ، ورشکستگی و … دیگر توان مندی پر داخت اقساط تسهیلات خود را ندارد.

به همین دلیل بانک اقتصاد نوین به این گونه از مطالبات و معوقات ، مطالبات سوخت شده می گوید.

در نظر داشته باشید که بانک اقتصاد نوین برای جلو گیری از سوخت شدن تسهیلات ، آن را بیمه عمر می نماید تا در صورتی که اتفاقی برای تسهیلات گیرنده افتاد ، تسهیلات ، به مطالبات سوخت شده مبدل نشود .

آیا هنوز به دنبل راهی هستید تا از ضرر و زیان مالی خود جلو گیری نمایید ؟ چرا با موسسه راهیان عدالت تمای نمی گیرد تا شما را راهنمایی کند؟

چرا موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت یکی از به نام تریم موسسات حقوقی – کیفری می باشد که برای خدمت گذاری به شما عزیزان آمادگی لازم را دارد.

همه ما می دانیم که کلیه امور حقوقی – کیفری ، نیاز به دانش کافی دارد و شخص باید به کلیه حقوق جاری در کشور تسلط کافی داشته باشد. به همین دلیل ما موسسه راهیان عدالت را به پیشنهاد می دهیم.

زیرا موسسه راهیان عدالت با به کار گیری قضات باز نشسته و وکلای پایه یک داد گستری ، می تواند سهم عظیمی در احقاق حق شما در دادگاه داشته باشد.

در این صورت دیگر شما متحمل ضرر و زیان مالی بیش تری نخواهید شد.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام