معوقه بانکی بانک ملت

معوقه بانکی بانک ملت

معوقه بانکی بانک ملت ، به عنوان معوقات و مطالبات غیر جاری شناخته شده و امروزه بانک ملت را با خود در گیر نموده است .

معوقه بانکی بانک ملت نوعی از مطالبات و معوقات غیر جاری می باشند که تسهیلات گیرنده در زمان باز پر داخت اقساط خود تعلل نموده و اکنون از نظر بانک بدهکار شناخته می شود .

معوقه بانکی بانک ملت تاثیر بسزایی در اقتصاد و ضرر و زیان مالی بانک ملت و دیگر بانک ها دارد. به همین منظور بانک ملت و سایر بانک ها در صدد هستند تا جایی که امکان دارد از آن جلو گیری نمایند .

شاید اکنون که شما در حال مطالعه این مطلب می باشد با معوقه بانکی بانک ملت در گیر هستید و به دنبال راهی می گردید تا بتوانید آن را پر داخت نمایید ؟ آیا شما هم می خواهید با کم ترین ضرر و بیش ترین سود ، معوقه بانکی بانک ملت خود را پر داخت نمایید؟

آیا می دانید که معوقه بانکی بانک ملت شما از کدام نوع مطالبات و معوقات بانکی بانک ملت می باشد ؟ آیا با آن آَشنایی دارید ؟

پیشنهاد می دهیم حتما با مشاوران موسسه راهیان عدالت در این زمینه مشورت نمایید.

معوقه بانکی بانک ملت چیست؟

بانک ملت در زمان مشخص شده به عده افرادی که می توانند هم حقیقی باشند هم حقوقی ، تسهیلاتی را پر داخت کرده است . اما شخص تسهیلات گیرنده ، در زمان مقرر شده از سوی بانک ملت اقدامات لازم را چهت باز پر داخت اقساط خود ننموده اند.

به همین دلیل این افراد از نظر بانک ملت بدهکار شناخته شده که هر چه سریع تر باید جهت باز پر داخت تسهیلات خود (معوقه بانکی بانک ملت) اقدام نمایند.

البته لازم به ذکر است که مطالبات و معوقات بانکی بانک ملت انواع مختلفی دارد. در صورتی که قصد دارید معوقه بانکی بانک ملت خود را پر داخت نمایید در ابتدا باید بدانید که معوقه بانکی بانک ملت شما از کدام نوع معوقات و مطالبات بانکی بانک ملت می باشد.

با ما همراه باشید تا در ادامه انواع مطالبات و معنوقات بانکی را برای شما شرح دهیم. در صورتی که می خواهید هر چه سریع تر به جواب سوال های خود برسید می توانید با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک ملت

همان طور که پیش تر گفته شد ، مطالبات و معوقات بانکی ، انواع مختلفی دارد. در صورتی که شما به عنوان یک شخص حقیقی یا حقوقی معوقه بانکی بانک ملت داشته باشید باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را جهت باز پرداخت آن انجام دهید در غیر این صورت از نظر نظام بانکی بانک ملت شما یک بدهکار شناخته می شوید.

زمانی که بانک ملت تسهیلاتی را به شخص تهیلات گیرنده پر داخت نموده است ، شخص تسهیلات گیرنده باید در زمان تعیین شده از سوی بانک ملت ، برای باز پرداخت اقساط تسهیلات خود اقدام نماید .

اما در صورتی که باز پر داخت اقساط تسهیلات در زمان مشخص شده صورت نپذیرد ، تسهیلات گیرنده به عنوان یک بدهکار شناخته شده و باید در زمان مناسب اقدام به باز پرداخت تسهیلات خود نماید.

انواع معوقات و مطالبات

مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری نوعی از مطالبات و معوقات می باشند که از سر رسید باز پر داخت اقساط آن ، دو ماه نگذشته باشد .

مطالبات و معوقات غیر جاری :

آیا می دانید یکی از مطالبات و معوقاتی که می تواند به بانک ملت و سایر بانک ها ضرر و زیان مالی برساند ، مطالبات و معوقات غیر جاری می باشد ؟

مطالبات و معوقات غیر جاری بدین معنی است که تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را بیش از شش ماه است که پر داخت ننموده است.

مطالبات معوق :

مطالبات معوق نوعی دیگر از مطالبات و معوقات به شمار می روند . در این نوع از مطالبات ، تسهیلات گیرنده بیش از شش ماه می باشد که اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است ، اما این مدت زمان قطعا کم تر هجده ماه می باشد.

مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات مشکوک الوصول به مطالبات و معوقاتی گفته می شود که تسهیلات گیرنده بیش از هجده ماه است که اقدامی جهت باز پر داخت اقساط خود ننموده است .

مطالبات سوخت شده :

نوعی دیگر از مطالبات و معوقات بانکی ، مطالبات سوخت شده می باشند . در این نوع از مطالبات و معوقان بانکی بانک ملت ، تسهیلات گیرنده به هر علتی مانند فوت ، ور شکستگی و … دیگر توانمندی باز پر داخت اقساط خود را ندارد . به همین دلیل از نظر نظام بانکی بانک ملت به عنوان مطالبات سوخت شده به شمار می آیند.

در صورتی که شما نیاز به راهنمایی بیش تر دارید می توانید با موسسه راهیان عدالت تمای حاصل نمایید.

ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا باید موسسه راهیان عدالت را انتخاب نمایید.

موسسه راهیان عدالت برای معوقه بانکی بانک ملت چه کمکی خواهد کرد ؟

همان طور که همه ما می دانیم باید هر کار را به دست کاردان آن سپرد. مسلما ما به عنوان یک بدهکار بانکی ، تسلط کافی را بر حقوق کیفری و حقوقی نخواهیم داشت و قطعا باید از شخص یا اشخاصی که در این زمینه تسلط کافی دارند ، کم گیریم.

موسسه راهیان عدالت نیز یکی از همین موسسات می باشد که با خوش نامی و مهارت و قدرت ، توانسته تا به امروز به احقاق حق موکلان خود در دادگاه کمک نماید.

در صورتی که شما می خواهید کم ترین ضرر و زیان مالی را پر داخت نمایید ، قطعا باید با یک وکیل ماهر و زبر دست مشورت نمایید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام