بدهی معوقه بانکی بانک صادرات

بدهی معوقه بانکی بانک صادرات

بدهی معوقه بانکی بانک صادرات یکی از مشکلاتی است که امروز علاوه بر بانک صادرات ، سایر بانک ها را نیز با خود در گیر نموده است.

بدهی معوقه بانکی بانک صادرات نوعی از مطالبات و معوقات غیر جاری به شمار می آید که از نظر نظام بانکی دسته بندی می شود.

بانک صادرات ، به عده افرادی تسهیلاتی را ارائه داده است که شخص تسهیلات گیرنده در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود تعلل نموده و آن را به تعویق انداخته است. حال وی از نظر نظام بانکی بانک صادرات به عنوان یک بدهکار شناخته شده و باید هر چه زود تر اقدامات لازم را جهت پر داخت بدهی معوقه بانکی بانک صادرات انجام دهد.

آیا شما هم بدهی معوقه بانکی بانک صادرات دارید ؟ آیا نمی دانید باید برای پر داخت آن از چه راهی اقدام نمایید ؟ آیا می دانید که بر خورد قانون با افراد بدهکار چگونه است ؟ آیا می خواهید با کم ترین ضرر مالی بدهی معوقه بانکی بانک صادرات خود را پر داخت نمایید ؟

آیا قوانینی که مشمول حال بدهکاران بانکی بانک صادرات می شود را می دانید ؟ آیا در نظر دارید تا هر چه سریع تر جهت بدهی معوقه بانکی بانک صادرات خود اقدام نمایید ؟

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با وکلای پایه یک دادگستری موسسه راهیان عدالت و مشاوران کار این موسسه مشورت نمایید.

بدهی معوقه بانکی بانک صادرات چیست ؟

بدهی معوقه بانکی بانک صادرات در زمانی پدید می آید که بانک صادرات به تسهیلات گیرنده ، تسهیلاتی را اعطا نموده است ، اما شخص تسهیلات گیرنده ، در زمان مشخص شده از سوی بانک صادرات ، باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را انجام نداده است به همین دلیل به بدهی معوقه بانکی بانک صادرات تبدیل شده است .

مطالبات و معوقات بانکی بانک صادرات ، می توانند آسیب جدی به نظام بانکی و اقتصادی بانکی بانک صادرات وارد نمایند .

یکی از مطالبات و معوقات بانکی که آسیب بیش تر به اقتصاد بانکی بانک صادرات وارد می نماید ، مطالبات و معوقات غیر جای می باشد. در ادامه به توضیح بیش تری در باره انواع مطالبات و معوقات بانکی خواهیم پر داخت.

افرادی که تسهیلات به آن ها تعلق گرفته است ، می توانند جزو اشخاص حقیقی و یا حقوقی جامعه باشند. اما اکنون به علت بدهی معوقه بانکی بانک صادرات به عنوان یک بدهکار شناخته می شوند .

از نظر نظام بانکی بانک صادرات ، باید این افراد هر چه سریع تر اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود انجام دهند .

شما در صورتی که می خواهید  هر چه زود تر به جواب سوال های خود برسید ، می توانید با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید.

انواع مطالبات و معوقات از نظر نظام بانکی بانک صادرات و سایر بانک ها

مطالبات و معوقات بانکی ، انواع مختلفی دارد . بانک صادرات پیش تر اقدام به پر داخت تسهیلات به عده افرادی (حقیقی – حقوقی ) نموده است . اکنون به علت تعلل در باز پر داخت اقساط خود به عنوان بدهکار شناخته شده و باید هر چه زود تر جهت باز پر داخت اقساط خود اقدامات لازم را لحاظ نمایند .

نا گفته نماند که راه های بسیاری برای باز پر داخت اقساط تسهیلات و یا بدهی معوقه بانکی بانک صادرات شما وجود دارد . در این صورت شما کم ترین ضرر و زیان مالی را متحمل می شوید . اما در این باره حتما با متخصص آن در این زیمنه صحبت و مشورت نمایید.

ما به شما موسسه راهیات عدالت را پیشنهاد می دهیم . شما می توانید  با مراجعه به موسسه راهیان عدالت و با چاره جویی از وکلای ماهر این موسسه ، آسان ترین راه ها انتخاب نمایید و جهت بدهی معوقه بانکی بانک صادرات خود اقدامات لازم را انجام دهید.

انواع معوقات و مطالبات بانکی

مطالبات و معوقات  جاری :

مطالبات و معوقات جاری به نوعی از مطالبات و معوقات گفته می شود که تسهیلات گیرنده باز پر داخت اقساط خود را کم تر از دو ماه پر داخت ننموده است . لازم به ذکر است که به دفعات پیش آمده است که مطالبات و معوقات جاری ، به مطالبات و معوقات غیر جاری تبدیل شده اند .

مطالبات و معوقات غیر جاری :

یکی از مطالبات و معوقاتی که می تواند به نظام اقتصادی و مالی بانک صادرات و سایر بانک ها ضربه جدی وارد نماید ، مطالبات و معوقات غیر جاری می باشد .

مطالبات و معوقات غیر جاری به این معنی می باشد که تسهیلات گیرنده بیش از شش ماه است که اقدامی جهت پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است .

مطالبات معوق :

مطالبات معوق نوعی دیگر از مطالبات و معوقات بانکی به شمار می آید . در مطالبات معوق تسهیلات گیرنده بیش از شش ماه می باشد که اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است . لازم به ذکر است که تسهیلات گیرنده کم تر از هجده ماه ، اقساط خود را پر داخت  نکرده است .

مطالبات مشکوک الوصول :

این نوع از مطالبات و معوقات بانکی  به این معنی می باشد که شخص تسهیلات گیرنده ، بیش از هجده ماه است که باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را انجام نداده است .

از نظر نظام بانکی ، این نوع از مطالبات و معوقات ، مشکوک الوصول هستند.

مطالبات سوخت شده:

مطالبات سوخت نام و نوع دیگری از مطالبات و معوقات بانکی به شمار می آید. در این نوع از مطالبات ، تسهیلات گیرنده به دلایل مختلف و مشخص مانند فوت ، ور شکستگی و … دیگر توان پر داخت تسهیلات خود را ندارد . به همین دلیل از نظر بانک صادرات ، مطالبات سوخت شده می باشند .

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام