بدهی معوقه به بانک تجارت

بدهی معوقه به بانک تجارت

بدهی معوقه به بانک تجارت یکی از معضلاتی به شمار می رودکه امروزه علاوه بر بانک تجارت سایر بانک ها و حتی نظام اقتصادی و مالی بانک ها را نیز با خود در گیر نموده است .

بدهی معوقه به بانک تجارت به عنوان نوعی از مطالبات و معوقات غیر جاری به حساب می آید که از دیدگاه بانک تجارت انواع مختلفی دارد.

بدهی معوقه به بانک تجارت زمانی صورت می پذیرد که شخص تسهیلات گیرنده ، در زمان مقرر شده ، اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است . این شخص یا اشخاص که می توانند حقیقی یا حقوقی باشند ، به عنوان یک بدهکار از سوی بانک تجاری شناخته می شوند .

آیا شما هم بدهی معوقه به بانک تجارت دارید ؟ آیا می خواهید بدهی معوقه به بانک تجارت خود پر داخت نمایید ؟ آیا می دانید که بانک تجارت از جنبه قانون می تواند چه بر خوردی با شما داشته باشد ؟ آیا می دانید بدهی معوقه به بانک تجارت خود را چگونه و با کم ترین ضر و زیان پر داخت نمایید ؟

ما می خواهیم شما را با موسسه راهیان عدالت آشنا سازیم . هم چنین در ادامه توضیحی در مورد بدهی معوقه به بانک تجارت و انواع آن خواهیم گفت.

در این صورت شما متوجه خواهید شد که بدهی معوقه به بانک تجارت از کدام دسته می باشد تا جهت پر داخت آن اقدامات لازم را لحاظ نمایید.

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیش تری در مورد بدهی معوقه به بانک تجارت خود کسب نمایید می توانید با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید.

بدهی معوقه به بانک تجارت چیست و چگونه مطالبات و معوقات جاری ، به مطالبات و معوقات غیر جاری مبدل می شوند ؟

بدهی معوقه به بانک تجارت در زمانی پدید می آید که تسهیلات داده شده از سوی بانک تجارت به تسهیلات گیرنده ، در زمان مشخص و مقرر شده ، تسویه نشده باشد.

بدین صورت که تسهیلات گیرنده در زمان باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ، تعلل نموده و مدام آن را به تعویق انداخته است . که این مدت زمان های به تعویق انداختن باز پر داخت اقساط ، مشخص کننده نوع مطالبات و معوقات بانکی بانک تجارت و سایر بانک ها می باشد .

مطالبات و معوقات بانکی بانک تجارت می تواند آسیب جدی و حتی جبران نا پذیری به نظام بانکی و اقتصادی – مالی بانک تجارت وارد نماید. به همین دلیل بانک تجارت در صدد است تا با کمک قانون ، بتواند افرادی که بدهی معوقه به بانک تجارت دارند را ، مواخذه نماید.

در صورتی که شما نیز جزو دسته کسانی هستید که بدهی معوقه به بانک تجارت دارید ، می توانید با چاره جویی از موسسه راهیان عدالت ف مشکل خود را بر طرف نمایید.

بانکی بانک تجارت2

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک تجارت و معرفی آن ها

همان طور که پیش تر گفته شد ، مطالبات و معوقات بانکی انواع مختلفی دارند که بسته به مدت زمان تعویق در باز پر داخت اقساط آن ها ، دسته بندی می شوند .

می خواهیم در ادامه آن ها را به شما معرفی نموده و در باره انواع مطالبات و معوقات بانکی توضیح دهیم .

انواع مطالبات و معوقات بانکی

  1. مطالبات و معوقات جاری
  2. مطالبات و معوقات غیر جاری
  3. مطالبات معوق
  4. مطالبات مشکوک الوصول
  5. مطالبات سوخت شده

مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری در واقع همان مطالبات و معوقاتی هستند که تسهیلات گیرنده تا دو ما ه اقساط تسهیلات خود را پر داخت ننموده است .

مطالبات و معوقات غیر جاری :

مطالبات و معوقات غیر جاری به نوعی از مطالبات و معوقات گفته می شود که تسهیلات گیرنده بیش از شش ماه ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ننموده است .

مطالبات معوق :

نوع دیگری از مطالبات و معوقات ، مطالبات معوق نام دارند . در این نوع از مطالبات ، تسهیلات گیرنده به عنوان یک شخص بدهکار ، بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه ، باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را انجام نداده است .

مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات مشکوک الوصول بدین معنی می باشد که تسهیلات گیرنده بیش از هجده ماه ، اقساط تسهیلات خود را پر داخت نکرده است .

لازم به ذکر است که از نظر نظام بانکی ، این نوع از مطالبات و معوقات بانکی ، مشکوک الوصول نیز هستند .

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده نام دیگری از انواع مطالبات و معوقات بانکی می باشد . در مطالبات سوخت شده ، تسهیلات گیرنده به علت فوت ، ور شکستگی و … دیگر توانایی باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را ندارد. به همین دلیل از نظر نظام بانکی بانک تجارت به عنوان مطالبات سوخت شده نام گرفته است.

چرا برای بدهی معوقه به بانک تجارت خود موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت یکی از خوش نام ترین ها در حوزه اخذ و پر داخت مطالبات و معوقات می باشد . موسسه راهیان عدالت به عنوان یکی موسسه حقوقی در حال حاضر در تهران مشغول به فعالیت می باشد .

موسسه راهیان عدالت به عنوان یک موسسه حقوقی ، با به کار گیری قضات باز نشسته و وکلای پایه یک دادگستری ، در تلاش است تا موکلین خود را به احقاق حقشان برساند .

موسسه راهیان عدالت ، می تواند مشاور خوبی برای شما جهت پر داخت بدهی معوقه به بانک تجارت باشد ، شما می توانید با استفاده از تجارب وکلای موسسه راهیان عدالت ، با کوچک ترین ضرر و زیان مالی – اقتصادی ، تسهیلات خود را که بهت عویق افتاده است ، پر داخت نمایید.

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام