معوقه بانکی بانک شهر

معوقه بانکی بانک شهر

معوقه بانکی بانک شهر ، به عنوان مطالبات و معوقات بانکی به شمار می آید و شخص تسهیلات گیرنده که در باز پر داخت اقساط خود تعلل نموده است ، به عنوان یک بدهکار شناخته می شود.

آیا شما هم با داشتن معوقه بانکی بانک شهر، به عنوان یک بدهکار شناخته شده اید ؟ آیا شما هم می خواهید معوقه بانکی بانک شهر خود را با کم ترین ضرر و زیان مالی پر داخت نمایید ؟ آیا به این اندیشیده اید که بانک شهر و سقانون چه بر خوردی با بدهکاران دارند ؟

آیا معوقه بانکی بانک شهر شما هم باید هر چه زود تر پر داخت گردد ؟ آیا به این فکر کرده اید که چرا باید سهر چه سریع تر جهت معوقه بانکی بانک شهر خود اقدام نمایید ؟

آیا می دانید که سریع ترین و کوتاه ترین راه برای پر داخت معوقه بانکی بانک شهر چه می باشد ؟ شما می توانید برای پاسخ دادن به سوالات خود با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید.

موسسه راهیان عدالت با سال ها تجربه در زمینه کلیه معوقات و مطالبات بانکی بانک شهر ، می تواند شما را در این مسیر هدایت نماید.

معوقه بانکی بانک شهر چیست؟

معوقه بانکی بانک شهر در زمانی شکل می گیرد که شخص تسهیلات گیرنده ، در زمان مشخص شده ، اقساط تسهیلات خود را به بانک شهر پر داخت نکرده است.

تسهیلات گیرنده هم می تواند شخص حقیقی باشد و هم شخص حقوقی ، اما تا زمانی که اقساط تسهیلات خود را پر داخت ننماید ، به عنوان یک شخص بدهکار از سوی بانک شهر شناخته می شود .

مطالبات و معوقات بانکی بانک شهر ، می توانند آسیب های اقتصادی – مالی فراوانی به نظام بانکی بانک شهر و سایر بانک ها وارد نماید.

مطالبات و معوقاتی بانکی که به طور جدی به نظام اقتصادی – مالی بانک شهر و دیگر بانک ها می توانند آسیب وارد نمایند ، مطالبات و معوقات جاری می باشند که در ادامه به توضیح بیش تری در باره آن خواهیم پر داخت .

در صورتی که شخص تسهیلات گیرنده ، در زمان مناسب جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود اقدامات لازم را نجام ندهد ، هم چنان به عنوان یک بدهکار شناخته خواهد شد و قطعا بانک شهر با وی بر خورد قانونی خواهد نمود.

آیا شما هم جزو عده کسانی هستید که می خواهید معوقه بانکی بانک شهر خود را با کم ترین ضرر و زیان مالی پر داخت نمایید ؟ آیا به این فکر کرده اید که یانک شهر با بدهکاران خود چه بر خوردی خواهد نمود ؟

آیا می دانید از نظر قانون شما به عنوان یک فرد بدهکار به بانک شهر شناخته می شوید ؟

شما در صورتی که می خواهید معوقه بانکی بانک شهر خود را پر داخت نمایید یا در دادگاه کم ترین ضرر و زیان مالی را متحمل شوید ، می توانید با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

بانکی بانک شهر2

انواع مطالبات و معوقات بانکی از نظر نظام بانکی بانک شهر و سایر بانک ها

مطالبات و معوقات بانکی بانک شهر ، همان طور که پیش تر گفته شد ، انواع مختلفی دارند که بر اساس مدت زمان تعویق در پر داخت اقساط تسهیلات از سوی تسهیلات گیرنده ، دسته بندی می شوند .

مطالبات و معوقات بانکی بانک شهر بدین معنی می باشد که تسهیلات گیرنده ، در زمان مقرر شده از سوی بانک شهر ، اقساط تسهیلات خود را پر داخت ننموده است و اکنون به عنوان یک بدهکار به شمار می آید.

در صورتی که دنبال بهترین و آسان ترین راه برای باز پر داخت بدهی معوقه خود به بانک شهر می باشید ، می توانید از موسسه راهیان عدالت چاره جویی نمایید .

انواع مطالبات و معوقات

مطالبات و معوقات جاری :

در این نوع از مطالبات و معوقات ، تسهیلات گیرنده دو ماه از اقساط تسهیلات خود را پر داخت ننموده است .

مطالبات و معوقات غیر جاری :

مطالبات و معوقات غیر جاری ، زمانی پدید می آیند که تسهیلات گیرنده بیش از شش ماه اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود نکرده است .

لازم به ذکر است که مطالبات و معوقات غیر جاری ، به عنوان متضرر ترین مطالبات و معوقات بانکی به شمار می آیند .

مطالبات معوق :

مطالبات معوق نیز زمانی پدید می آیند که شخص تسهیلات گیرنده ، بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه ، اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط خود ننموده است . در صورتی که مدت زمان عدم باز پر داخت تسهیلات در مطالبات معوق به بیش از هجده ماه برسد ، به آن نیز مطالبات مشکوک الوصول می گویند.

مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات مشکوک الوصول نوعی دیگر از مطالبات و معوقات بانکی می باشند که تسهیلات گیرنده بیش از هجده ماه می باشد که اقساط تسهیلات خود را پر داخت نکرده است .

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده زمانی پدید می آیند که تسهیلات گیرنده به دلایلی مانند فوت ، ور شکستگی و … ، دیگر امکان باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را ندارد.

در واقع مطالبات و معوقات سوخت شده همان مطالبات و معوقات غیر جاری هستند که اکنون به مطالبات سوخت شده تبدیل شده اند .

برای باز پر داخت مطالبات و معوقات بانکی بانک شهر ، چرا موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت ، با داشتن تیمی ماهر و مجرب از قضات باز نشسته و وکلای پایه یک داد گستری ، همیشه سعی داشته است تا به احقاق حق موکل خود کمک نماید. به طوری که وی کم ترین ضرر و زیان مالی را متحمل شود .

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با این موسسه حقوقی تماس حاصل نمایید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام