بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن

بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن

بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن به عنوان یکی از مشکلات به روز بانک صنعت و معدن به شمار می آید . از نظر نظام بانکی صنعت و معدن شخص بدهکار شناخته شده و باید هر چه سریع تر جهت پر داخت بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن خود اقدامات لازم را انجام دهد .

در صورتی که شما بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن به عنوان یک بدهکار شناخته می شوید و می توانید با مشاوره موسسه راهیان عدالت ، جهت پر داخت بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن خود اقدام نمایید .

بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن به عنوان انواع مطالبات و معوقات غیر جاری بانکی بانک صنعت و معدن به شمار می اید که شخص خاطی باید چه زود تر جهت پر داخت بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن خود اقدام نماید .

آیا شما هم که هم اکنون در حال خواندن این مطلب می باشد ، بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن دارید ؟ آیا شما هم می خواهید مانند سایر بدهکاران هر چه زود تر بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن خود را پر داخت کنید ، می توانید با موسسه راهیان عدالت تماس بگیرید.

بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن انواع مختلفی دارد که می خواهیم شما را با آن ها آشنا سازیم . با ما همراه باشید در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل نیز می توانید از خدمات مشاوره رایگان موسسه راهیان عدالت استفاده نمایید .

معوقه به بانک صنعت و معدن1 copy

بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن چیست ؟

بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن به عنوان یکی از انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک صنعت و معدن به شمار می آید .س

بانک صنعت و معدن ، پس از اعطای تسهیلات ، برای تسهیلات گیرنده مشخص نموده است تا باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را انجام دهد. اما تسهیلات گیرنده به هر دلیلی در این امر کوتاهی کرده و اکنون به عنوان یک بدهکار به علت داشتن بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن شناخته می شود.

تسهیلات گیرنده باید رد نظر داشته باشد که بانک صنعت و معدن می تواند بر طبق قوانین موجود در جامعه با وی بر خورد نماید . پی باید هر چه سریع تر جهت پر داخت بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن خود اقدامات لازم را انجام دهد .

شما در این زمینه می توانید با وکلای پایه یک داد گستری موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید .

لازم به ذکر است که بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن انواع مختلفی دارد و ما قصد داریم ، آن ها را به شما معرفی نماییم . پس همراه ما باشید .

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک صنعت و معدن و معرفی آن ها

مطالبات و معوقات بانکی انواع مختلفی دارند که بر اساس میزان تعویق در باز پر داخت اقساط تسهیلات ، دسته بندی می شوند . و بر همان اساس از شخص بدهکار باز پس گیری می شود .

لازم به ذکر است که هر شخصی اعم از حقیقی و حقوقی می تواند بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن داشته باشد .

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک صنعت و معدن

  1. مطالبات و معوقات جاری
  2. مطالبات و معوقات غیر جاری
  3. مطالبات معوق
  4. مطالبات مشکوک الوصول
  5. مطالبات سوخت شده

مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری زمانی پدید می آیند که تسهیلات گیرنده تا سقف دو ماه ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود انجام نداده باشد .

مطالبات و معقات غیر جاری :

مطالبات و معوقات غیر جاری به عنوان آسیب رسان ترین نوع معوقات و مطالبت در نظام بانکی بانک صنعت و معدن به شمار می آیند . به همین منظور بانک صنعت و معدن در تلاش است تا از بیش تر شدن آن ها جلو گیری نماید .

مطالبات معوق :

مطالبات معوق به عنوان نوع دیگری از مطالبات و معوقات به شمار می آیند . زمانی مطالبات و معوقات غیر جاری مبدل به مطالبات معوق می شوند که تسهیلات گیرنده ، بیش از شش ماه اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود انجام نداده باشد . لازم به ذکر است که این مدت زمان کم تر هجده ماه می باشد .

مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات و معوقات غیر جاری ، زمانی به مطالبات مشکوک الوصول تبدیل می شوند که تسهیلات گیرنده ، بیش از هجده ماه ، اقساط تسهیلات خود را به بانک صنعت و معدن پر داخت ننموده باشد . در این صورت شخص تسهلات گیرنده که می تواند حقیقی یا حقوقی باشد ، به عنوان یک بدهکار شناخته می شود .

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده نوعی دیگر از مطالبات و معوقات غیر جاری محسوب می شود . مطالبات سوخت شده در زمانی پدید می آیند که شخص تسهیلات گیرنده ، به علت فوت ، ور شکستگی و … در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود تعلل نموده باشد .

البته لازم به ذکر است که بانک صنعت و معدن در زمان اعطای تسهیلات آن را بیمه عمر می نماید تا از سوخت شدن مطالبات و معوقات جلو گیری نماید .

این کار نیز می تواند سبب شود تا از ازدیاد مطالبات و معوقات غیر جاری نیز پیش گیری نماید.

معوقه به بانک صنعت و معدن3 copy

چرا موسسه راهیان عدالت را جهت بدهی معوقه به بانک صنعت و معدن خود انتخاب نماییم ؟

موسسه راهیان عدالت با داشتن قضات باز نشسته و وکلای پایه یک داد گستری ، در صدد احقاق حق شما در محکمه می باشد.

نا گفته نماند که موسسه راهیان عدالت به عنوان یکی از به نام ترین موسسات حقوقی – کیفری به شمار می آید که اکنو در حال حاضر مشغول به فعالیت می باشد .

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام